Idd, het hoort gewoon bij hem.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:08 schreef Dos37 het volgende:![]()
wat Robinhoo zegt![]()
Arnautovic was echt heerlijk arrogant.
Yo nigga, I'm gonna make love to your motha !quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Was je er bij, in het veld?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:47 schreef golfer het volgende:
Arnautovic mag wat mij betreft achteraf nog geschorst worden met z'n racistische opmerkingen.
Te veel afgekeken van Perez?
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:53 schreef Jojoortje het volgende:
Arnautovic is een goede voetballer, maar dat irritante gedrag moet hij heeeeeel rap afleren![]()
![]()
Och, hij zal het heus wel gezegd hebben hoor. Maar die zwarte man (quote:
Nee, jij wel?quote:
Allemaal speculaties. Je kunt moeilijk conclusies trekken uit speculaties, maar sommigen doen het maar al te graag.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:53 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Och, hij zal het heus wel gezegd hebben hoor. Maar die zwarte man () zou ook wel het één het ander hebben gezegd vermoed ik
nee ik ook niet daarom ga ik niet zo snel over to conclusies naar het verhaal van één belanghebbende partijquote:
Des te meer reden om het even door de tuchtcommissie te laten uitzoeken, nietwaar?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:59 schreef Dos37 het volgende:
nee ik ook niet daarom ga ik niet zo snel over to conclusies naar het verhaal van één belanghebbende partij
Dat dusquote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Des te meer reden om het even door de tuchtcommissie te laten uitzoeken, nietwaar?
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Des te meer reden om het even door de tuchtcommissie te laten uitzoeken, nietwaar?
Camerabeelden + liplezen =quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:09 schreef Dos37 het volgende:
[..]dat misschien wel, maar dan krijgen we W2 spelers die het wel hebben gehoord, Twente spelers die het niet hebben gehoord en scheidsrechters die het ook niet hebben gehoord.
Voetbal is emotie inderdaad. Nou was het een slechte actie van Arnautovic, maar laten we alsjeblieft een onderscheid maken tussen het eerste het beste scheldwoord dat je kan bedenken en écht gemeend racistisch bezig zijn.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:55 schreef Dos37 het volgende:
daarom voetbal is oorlog laten we het daar maar op houden. Wil niet weten wat Kargbo allemaal heeft uitgekraamd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |