1 keer per uur (maar is maar max 1 minuut lopen van af bushalte)quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
oh dat is vlakbij de bushalte.Geen idee hoe vaak of niet vaak die bus daar komt.
Daarom heb ik ook een scooterquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:50 schreef PieterBas het volgende:
Geen wonder dat mensen het ov niet nemen.. als zo'n bus maar één keer per uur komt..
In begin al te klagen als de bussen niet om het kwartier rijden
En in Zeeland duurt het OV 2x zo langquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:50 schreef PieterBas het volgende:
Geen wonder dat mensen het ov niet nemen.. als zo'n bus maar één keer per uur komt..
Ja, ik moest het G. ook uitleggen dat om het kwartier voor Zeeland vaak isquote:In begin al te klagen als de bussen niet om het kwartier rijden
Dus als het OV al 2 keer zolang er over doet als een auto.. betekent dat in Zeeland het 4 keer zo lang duurtquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:51 schreef Piles het volgende:
[..]
En in Zeeland duurt het OV 2x zo lang
[..]
Ja, ik moest het G. ook uitleggen dat om het kwartier voor Zeeland vaak is
Lekker met de 395quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:51 schreef Piles het volgende:
[..]
En in Zeeland duurt het OV 2x zo lang
[..]
Ja, ik moest het G. ook uitleggen dat om het kwartier voor Zeeland vaak is
Heb idd een rijbewijs en auto. Maar heb ook nog gratis buskaarten, dus lekker met de bus naar Rotterdamquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:49 schreef dekkered het volgende:
Maar luctor, jij hebt je rijbewijs en beschikking tot een auto? (dan weet ik mijn vervoer namelijk al)
zie net je post in andere topic nog
Dat is een aardige zit danquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heb idd een rijbewijs en auto. Maar heb ook nog gratis buskaarten, dus lekker met de bus naar Rotterdam
Met de busquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heb idd een rijbewijs en auto. Maar heb ook nog gratis buskaarten, dus lekker met de bus naar Rotterdam
echt geen 2½ uur hor, tussen de 1½ uur en 2 uur in (denk ik ongeveer)quote:
Dat klopt beter iddquote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:03 schreef dekkered het volgende:
echt geen 2½ uur hor, tussen de 1½ uur en 2 uur in (denk ik ongeveer)
godquote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:02 schreef PieterBas het volgende:
http://www.nos.nl/nosjour(...)_haat_nederland.html
Ik wens ze veel succes... Ik denk dat het net zo gaat als met de meeste demonstraties.. dat er meer pers dan demonstranten en omstanders..
dat idee heb ik ook (moet altijd verder zijn maar dat duurde niet eens 2 1/2 uur namelijk)quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat klopt beter iddAnderhalf volgens mij uit Middelburg.
Ja bij Lage Zwaluwe..quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ze zijn trouwens ergens tussen Roosendaal en Rotterdam aan het spoor bezig?
treinstation
Roosendaal treinstation
Lage Zwaluwe ns bus
NS
richting Lage Zwaluwe
--------------------------------------------------------------------------------
Deze gaan nog wel even een stapje verder dan gereformeerden..quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:04 schreef dekkered het volgende:
[..]
god![]()
woon in een dorp waar 3/4 gereformeerd is, en dat is al erg genoeg
Ik geef dan gewoon een grote bek terug. Ik doe namelijk wat ik wil (gewoon fatsoenlijk) en daar hebben hun geen reet mee te maken. hun mogen hun ding doen zolang ze mij maar niet storen met die onzin.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:10 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Deze gaan nog wel even een stapje verder dan gereformeerden..
Maar demonstraties zijn leuk.. zeker als er maar 10 mensen staan te protesteren tegen de bioindustrie.. terwijl jij net op het terrasje bij de McDonalds een hamburger naar achter zit te werken..
Krijgen wij echt blikken van![]()
.. dat doe je toch niet.
Is leuk voor de camera..quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:11 schreef dekkered het volgende:
[..]
Ik geef dan gewoon een grote bek terug. Ik doe namelijk wat ik wil (gewoon fatsoenlijk) en daar hebben hun geen reet mee te maken. hun mogen hun ding doen zolang ze mij maar niet storen met die onzin.
ook jij slaapsequote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:16 schreef PieterBas het volgende:
Ik ga ook slapen.. morgen vroeg mij bed uit..
Vanwege die problemen bij Lage Zwaluwe duurt het dus een uur langerquote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat klopt beter iddAnderhalf volgens mij uit Middelburg.
ik blijf nogquote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:24 schreef jslavenburg het volgende:
Nog iemand die hier mij niet in de steek laat?
lolquote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
nog maar 9½ uuren dan is de update klaar
Ja ik vermaak me kostelijkquote:
Dat heb ik niet. Houd niet zo van dat soort spellen.quote:ik ben World of Warcraft ondertussen aan het spelen
update van?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
nog maar 9½ uuren dan is de update klaar
mijn pc staat altijd snachts aan... (tegenwoordig is hij niet zo lawijerig meer dankzij men nieuwe systeemkast maar vroeger miek hij ook nog een leven ook)quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Kan dan eigenlijk net zo goed naar bed gaan en dan niet echt in slaap komen, omdat mijn PC aan staatEn dan hopen dat ie morgenochtend klaar is
Ik kan me er wel mee bezig houden. (niet non stop btw)quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja ik vermaak me kostelijk![]()
![]()
[..]
Dat heb ik niet. Houd niet zo van dat soort spellen.
Ik heb 'em al geïnstalleerd, maar nu is die Steam nog bezig met een update, anders kan ik het niet spelenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:35 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ooh ja die had ik ook gedownload in 3 uur, alleen nog installen
dat is het kutte van steam.. duurt meestal vet lang voordat hij klaar is met updaten (ook bij CS source en 1.6 endergelijke)quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb 'em al geïnstalleerd, maar nu is die Steam nog bezig met een update, anders kan ik het niet spelen
Snelheid van 10kbs?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nog maar 8 uur en 36 minutenTime flies when you are having fun
noem ze is opquote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:38 schreef jslavenburg het volgende:
Welke van mijn 90 geinstalleerde spellen zal ik eens gaan spelen?
Tis voor het eerst dat ik Steam heb. Maar ze maken het de legale gamer niet makkelijker en leuker op door als die *ware die nodig is.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:37 schreef dekkered het volgende:
[..]
dat is het kutte van steam.. duurt meestal vet lang voordat hij klaar is met updaten (ook bij CS source en 1.6 endergelijke)
Age of Empires IIIquote:
Ventrilo is geen game horquote:
Fallout moet ik eens inderdaad aan beginnenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:43 schreef dekkered het volgende:
[..]
Ventrilo is geen game hor
Heb je al de update van Fallout 3?
if so zou ik die gaan spelen
of trackmania
fallout totaal nog niet gespeeld?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:45 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Fallout moet ik eens inderdaad aan beginnen
En trackmania heb ik even geen zin in, heb ik al gespeeld
Pownedquote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:46 schreef jslavenburg het volgende:
Ik kijk nu even aflevering 4 van powned
Iemand moet het doenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 00:30 schreef Psychonikeo het volgende:
hebben jullie gewoon mijn topic volgespamd zonder mij
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:52 schreef Stomme_Eend het volgende:
Top 100 van vrijdag 6 maart 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
001. 407 Psychonikeo
003. 364 automatic_
004. 351 Daph_
005. 331 Piles
014. 194 dekkered
015. 191 Bravebart
037. 113 Puala
049. 097 Luctor.et.Emergo
066. 085 jslavenburg
092. 066 PieterBas
En hoeveel heb je daadwerkelijke ook aangeschaft.quote:
Na 11en mag je klussenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 11:30 schreef jslavenburg het volgende:
Mogguh
Klacht: Kutbuurman die loopt te timmeren waardoor ik niet kan uitslapen
dat is na 11en dus over die piepzaag mag je niet zeurenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 11:35 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Motherfucker loopt nu te zagen met een piepzaag
(Dus ben beetje in slechte mood nu)
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 11:36 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dat is na 11en dus over die piepzaag mag je niet zeuren
quote:
Hoezo niet?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 11:37 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
over het timmeren mag je klagen, niet over de piepzaag dus
ik zit je te fucken johquote:Op zaterdag 7 maart 2009 11:37 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Hoezo niet?En hij is nu weer aant timmeren
Wij hebben net een grootschalige verbouwing achter de rug (waar ik ook een bloedhekel aan had (uitbouw van het huis en, en de tuin, etc))quote:Op zaterdag 7 maart 2009 11:40 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik zit je te fucken joh
Volgende week dus zelf vanaf 8 uur gaan klussen
gewoon een klopboor in de muur zetten om half 6quote:Op zaterdag 7 maart 2009 11:40 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik zit je te fucken joh
Volgende week dus zelf vanaf 8 uur gaan klussen
Ik zit er aan te denken om die dennis the menace grap te doen met de deurbelquote:Op zaterdag 7 maart 2009 11:41 schreef dekkered het volgende:
[..]
gewoon een klopboor in de muur zetten om half 6
Weet alleen niet meer hoe die wasquote:Op zaterdag 7 maart 2009 11:42 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ik zit er aan te denken om die dennis the menace grap te doen met de deurbel
hoe ging die?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 11:42 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ik zit er aan te denken om die dennis the menace grap te doen met de deurbel
Deurbel indrukken > plakband erop dat de deurbel blijft ingedrukt, en dan punaise eropquote:
Dan moet je zelf ook er ook vroeg uitquote:Op zaterdag 7 maart 2009 11:41 schreef dekkered het volgende:
[..]
gewoon een klopboor in de muur zetten om half 6
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 11:45 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Deurbel indrukken > plakband erop dat de deurbel blijft ingedrukt, en dan punaise erop
iets in die richting
ga je er eerder in, of je duikt gewoon weer terug je bed inquote:Op zaterdag 7 maart 2009 11:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan moet je zelf ook er ook vroeg uit
wat is dat het nut van die puniaise erop?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 11:45 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Deurbel indrukken > plakband erop dat de deurbel blijft ingedrukt, en dan punaise erop
iets in die richting
Misschien ziet ie hem niet en wil hij op de bel drukken zodat ie misschien losschiet, maar raakt ie de punaise?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 11:48 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
wat is dat het nut van die puniaise erop?
dat wel idd.quote:
hopelijk is die man dan blind en ziet hij niet gewoon het plakbandje dat hij eraf trektquote:Op zaterdag 7 maart 2009 11:49 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Misschien ziet ie hem niet en wil hij op de bel drukken zodat ie misschien losschiet, maar raakt ie de punaise?
quote:hoi pestforummers,
mijn buurman is deze week overleden ,
ik durf niet meer te slapen in mijn eigen huis ,
weten jullie iets wat ik kan doen ik doe geen oog meer
dicht sins hij dood is ik vind het eng
dat die man (henk) al 7 dagen dood in zijn huis lag
heel de straat ruikt naar lijken,ik ben zo bang .... unsure.gif
alvast bedankt voor evt tips om te kunnen slapen
True, op dit vis na die mogen ze hier naar toe sturenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 11:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
dat wel idd.
sowieso Volendam en dingen die daar vandaan komen
jij bent echt nasty hequote:Op zaterdag 7 maart 2009 11:51 schreef jslavenburg het volgende:
Ik zoek op " tips buurman pesten" in google, eerst hit:
[..]
Omdat die op de radio was. Net na de week...quote:
mijn medelijden is grootquote:Op zaterdag 7 maart 2009 11:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Omdat die op de radio was. Net na de week...
waarom zet je dan de radio niet uitquote:Op zaterdag 7 maart 2009 11:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Omdat die op de radio was. Net na de week...
je bent niet de enige die nog niet aangekleed is dusquote:Op zaterdag 7 maart 2009 11:55 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Zou hem het liefste nu ff een grote mond geven, maar ben nog niet aangekleed![]()
Ben nu douchen, tot zoquote:Op zaterdag 7 maart 2009 11:57 schreef dekkered het volgende:
[..]
je bent niet de enige die nog niet aangekleed is dus
quote:
Jij ook, good luckquote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]Tof wel
Naja, ik ben de rest van de dag leren. Fijne dag allemaal (jij dus js)
Mooiquote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
E: TW werkt primaen ziet er schitterend uit
![]()
Doe mij dat zusje van Jan Smit anders maar hoorquote:Op zaterdag 7 maart 2009 11:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
dat wel idd.
sowieso Volendam en dingen die daar vandaan komen
Daar heb ik ook geen problemen meequote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:50 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Doe mij dat zusje van Jan Smit anders maar hoor
Prima, druk aan het opruimenquote:
Ik ben compleet geslooptquote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:45 schreef Piles het volgende:
[..]
En wat wordt het vandaag?![]()
![]()
Aan Dean vraag ik dat niet meer![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
Niet verkeerdquote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:31 schreef Renesite het volgende:
Nieuw TVtje gekocht
[ afbeelding ]
82 centimetertjes
Ja goed, beetje aan het studeren en zoquote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:38 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Prima, druk aan het opruimen
Met u?
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:47 schreef Piles het volgende:
[..]
005. 331 Piles
Zoals verwacht wel![]()
Oh ja, eten halen![]()
Friet met bereklauw en satésaus![]()
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:50 schreef The_Dean het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:20 schreef dekkered het volgende:
![]()
(net zelf ook friet op en nu aan de bananen kwark)
![]()
Pff, wel veel gegeten nuVoor mijn doen
![]()
Zal voor mij dan maar een klein beetje zijnquote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:23 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
[..]
![]()
Pff, wel veel gegeten nuVoor mijn doen
Hoe lang is zo veel jaar? inidergeval gefeliciteerdquote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Terug van eten.
En straks nog ijs na
Ja, we hebben hier iets te vieren. Mijn ouders zijn vandaag zoveel jaar getrouwd. Maar dat wist ik niet eens![]()
geen idee.quote:
thnxquote:inidergeval gefeliciteerd
Nasiquote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:45 schreef Piles het volgende:
[..]
En wat wordt het vandaag?![]()
![]()
Aan Dean vraag ik dat niet meer![]()
![]()
Helemaal waarquote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:06 schreef Psychonikeo het volgende:
Wat een zwarte zaterdag voor deze SC
1-1quote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
thnx
jij ook alvast[ afbeelding ]
jij ook PMquote:
Jullie stonden 1-0 voor en zij maken met 10 man nog de 1-1, dus eigenlijk moet je niet juichenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:18 schreef The_Dean het volgende:
[..]
1-1
Wel een vracht aan kaarten
Groninger op rood
Is altijd op zaterdag tochquote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:06 schreef Psychonikeo het volgende:
Wat een zwarte zaterdag voor deze SC
Deanquote:
Voetbalquote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:28 schreef The_Dean het volgende:
[ afbeelding ] 2-1 [ afbeelding ]
Edit: Kutscheids![]()
90+3quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:37 schreef The_Dean het volgende:
[ afbeelding ] 2-1 [ afbeelding ]
Yeah bitches!!
WTF?quote:
Cas Spijkers?quote:
Maar wat heeft dat met WHOLLA te maken?quote:
Hangt er vanaf hoe je het uitspreektquote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Maar wat heeft dat met WHOLLA te maken?
Ik volg je nietquote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe je het uitspreektHij zei altijd Voila, maar dan iets te Nederlands
Dan denk ik dat het aan ons allebei ligtquote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik volg je nietZal wel aan mn geestelijke gesteldheid van dit moment liggen
Ik heb die gast gewoon nog nooit ergens Voila horen zeggenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Dan denk ik dat het aan ons allebei ligt
Maar hij zei altijd "Voila" en dat klonk als WHOLLA
Altijd als ie een gerecht klaar hadquote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik heb die gast gewoon nog nooit ergens Voila horen zeggen
Okquote:
quote:
quote:
quote:
Verrassendquote:
Klinkt weer hoogstaandquote:ik heb een tuintjeee in m'n hart, maar alleen voor jouuuuu
quote:
Was net bij Raymann is laatquote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Verrassend
[..]
Klinkt weer hoogstaand
[..]![]()
Goeie tekst.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:19 schreef jna het volgende:
[..]
Was net bij Raymann is laat
ik kan niet zonder jouuuuu, misschien jij wellll
Sowieso. Lijkt me een mooie tekst om bij te gaan slapen, daaaagquote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:21 schreef jna het volgende:
[..]
Die gast moet de nobelprijs voor de literatuur krijgen
Okquote:
Zal ik doenquote:
Hakkkkuuuuuuhhhhhhhquote:
F5 eens niet zo snelquote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hakkkkuuuuuuhhhhhhh [ afbeelding ]
Ik heb geen F5 op mn mobielquote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:51 schreef Piles het volgende:
[..]
F5 eens niet zo snel![]()
En ik sla even over
Moet je hier wat sneller reagerenquote:Op zondag 8 maart 2009 00:07 schreef Bravebart het volgende:
Nee, ik kan niet slapen, dus zit maar te fokken
Ja uuuh, ik zit ook gewoon ONZ te lezenquote:
quote:Op zondag 8 maart 2009 00:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja uuuh, ik zit ook gewoon ONZ te lezen
quote:Op zondag 8 maart 2009 00:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zag net deze: Eendagskuikens voor de kat
Mensen die denken dat het nep is
Soms wel eens lullig hoor, als zo'n zak een beetje open is. Zie je sommige mensen echt kijken van "WTFquote:
quote:Op zondag 8 maart 2009 00:18 schreef capricia het volgende:
Ja. Dat heb ik gemerkt. Vies karweitje om het weer schoon te maken.
Ik ontdooi ze in heet water.
Ik wilde reageren met "Even fohnen dan maar"quote:Op zondag 8 maart 2009 00:18 schreef Aoristus het volgende:
Kan ook, maar dan zien die kuikens er zo verregend uit, dat is ook zielig
Trustequote:Op zondag 8 maart 2009 00:36 schreef Piles het volgende:
Ik ga ook maar eens liggen denk ik
Misschien dat ik dan morgen voor 3 uur weer aanwezig ben
Truste jullie
Het meeste welquote:Op zondag 8 maart 2009 10:02 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Vandaag ook nog alles goed Dean?
Lekker he..quote:Op zondag 8 maart 2009 07:46 schreef The_Dean het volgende:
Loop me toch een partij mank
Vannacht inenen een partij kramp in mijn linkeronderbeen van heb ik jou daar!
Mja, de hele morgen alquote:
Nja, zo'n ding heb ik niet... maar het trekt nu langzamerhand wat wegquote:Op zondag 8 maart 2009 10:59 schreef dekkered het volgende:
[..]
Lekker he..
Had het gister 3 keer achterelkaar (in mijn rechteronderbeen).
Denet in de infraroodcabine geweest, nu is alle pijn der uit ongeveer.
Hele layout naar de Filistijnen...quote:
Iddquote:
gelukkig, ik wens je er sterkte mee (ik weet namelijk dus ook hoe het voelt...)quote:Op zondag 8 maart 2009 11:04 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nja, zo'n ding heb ik niet... maar het trekt nu langzamerhand wat weg
Dankjequote:Op zondag 8 maart 2009 11:10 schreef dekkered het volgende:
[..]
gelukkig, ik wens je er sterkte mee (ik weet namelijk dus ook hoe het voelt...)
quote:
Wees blij dat het maar 2 pagina's zijn inplaats van 2 topicsquote:Op zondag 8 maart 2009 11:36 schreef Psychonikeo het volgende:
wat zijn jullie toch stiekem opeens 2 pagina's verder gegaan?
Dan had ik moeten twijfelen tussen respect of echt geen levenquote:Op zondag 8 maart 2009 11:44 schreef dekkered het volgende:
[..]
Wees blij dat het maar 2 pagina's zijn inplaats van 2 topics
Oh.. daar kan ik best mee ontbijten hoorquote:Op zondag 8 maart 2009 12:25 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
En ik kom beneden en mijn ma vraagt: wil je ook een tostiNet iets te vroeg
Ga ze dus zo etenquote:Op zondag 8 maart 2009 12:28 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Oh.. daar kan ik best mee ontbijten hoor
oeh.. nee daar ben ik helemaal niet in thuis.quote:Op zondag 8 maart 2009 12:35 schreef jslavenburg het volgende:
Dank je
Wel een vraag, weet jij een goed programma om het geluid te rippen van een DVD?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |