1 keer per uur (maar is maar max 1 minuut lopen van af bushalte)quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
oh dat is vlakbij de bushalte.Geen idee hoe vaak of niet vaak die bus daar komt.
Daarom heb ik ook een scooterquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:50 schreef PieterBas het volgende:
Geen wonder dat mensen het ov niet nemen.. als zo'n bus maar één keer per uur komt..
In begin al te klagen als de bussen niet om het kwartier rijden
En in Zeeland duurt het OV 2x zo langquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:50 schreef PieterBas het volgende:
Geen wonder dat mensen het ov niet nemen.. als zo'n bus maar één keer per uur komt..
Ja, ik moest het G. ook uitleggen dat om het kwartier voor Zeeland vaak isquote:In begin al te klagen als de bussen niet om het kwartier rijden
Dus als het OV al 2 keer zolang er over doet als een auto.. betekent dat in Zeeland het 4 keer zo lang duurtquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:51 schreef Piles het volgende:
[..]
En in Zeeland duurt het OV 2x zo lang
[..]
Ja, ik moest het G. ook uitleggen dat om het kwartier voor Zeeland vaak is
Lekker met de 395quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:51 schreef Piles het volgende:
[..]
En in Zeeland duurt het OV 2x zo lang
[..]
Ja, ik moest het G. ook uitleggen dat om het kwartier voor Zeeland vaak is
Heb idd een rijbewijs en auto. Maar heb ook nog gratis buskaarten, dus lekker met de bus naar Rotterdamquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:49 schreef dekkered het volgende:
Maar luctor, jij hebt je rijbewijs en beschikking tot een auto? (dan weet ik mijn vervoer namelijk al)
zie net je post in andere topic nog
Dat is een aardige zit danquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heb idd een rijbewijs en auto. Maar heb ook nog gratis buskaarten, dus lekker met de bus naar Rotterdam
Met de busquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heb idd een rijbewijs en auto. Maar heb ook nog gratis buskaarten, dus lekker met de bus naar Rotterdam
echt geen 2½ uur hor, tussen de 1½ uur en 2 uur in (denk ik ongeveer)quote:
Dat klopt beter iddquote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:03 schreef dekkered het volgende:
echt geen 2½ uur hor, tussen de 1½ uur en 2 uur in (denk ik ongeveer)
godquote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:02 schreef PieterBas het volgende:
http://www.nos.nl/nosjour(...)_haat_nederland.html
Ik wens ze veel succes... Ik denk dat het net zo gaat als met de meeste demonstraties.. dat er meer pers dan demonstranten en omstanders..
dat idee heb ik ook (moet altijd verder zijn maar dat duurde niet eens 2 1/2 uur namelijk)quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat klopt beter iddAnderhalf volgens mij uit Middelburg.
Ja bij Lage Zwaluwe..quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ze zijn trouwens ergens tussen Roosendaal en Rotterdam aan het spoor bezig?
treinstation
Roosendaal treinstation
Lage Zwaluwe ns bus
NS
richting Lage Zwaluwe
--------------------------------------------------------------------------------
Deze gaan nog wel even een stapje verder dan gereformeerden..quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:04 schreef dekkered het volgende:
[..]
god![]()
woon in een dorp waar 3/4 gereformeerd is, en dat is al erg genoeg
Ik geef dan gewoon een grote bek terug. Ik doe namelijk wat ik wil (gewoon fatsoenlijk) en daar hebben hun geen reet mee te maken. hun mogen hun ding doen zolang ze mij maar niet storen met die onzin.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:10 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Deze gaan nog wel even een stapje verder dan gereformeerden..
Maar demonstraties zijn leuk.. zeker als er maar 10 mensen staan te protesteren tegen de bioindustrie.. terwijl jij net op het terrasje bij de McDonalds een hamburger naar achter zit te werken..
Krijgen wij echt blikken van![]()
.. dat doe je toch niet.
Is leuk voor de camera..quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:11 schreef dekkered het volgende:
[..]
Ik geef dan gewoon een grote bek terug. Ik doe namelijk wat ik wil (gewoon fatsoenlijk) en daar hebben hun geen reet mee te maken. hun mogen hun ding doen zolang ze mij maar niet storen met die onzin.
ook jij slaapsequote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:16 schreef PieterBas het volgende:
Ik ga ook slapen.. morgen vroeg mij bed uit..
Vanwege die problemen bij Lage Zwaluwe duurt het dus een uur langerquote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat klopt beter iddAnderhalf volgens mij uit Middelburg.
ik blijf nogquote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:24 schreef jslavenburg het volgende:
Nog iemand die hier mij niet in de steek laat?
lolquote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
nog maar 9½ uuren dan is de update klaar
Ja ik vermaak me kostelijkquote:
Dat heb ik niet. Houd niet zo van dat soort spellen.quote:ik ben World of Warcraft ondertussen aan het spelen
update van?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
nog maar 9½ uuren dan is de update klaar
mijn pc staat altijd snachts aan... (tegenwoordig is hij niet zo lawijerig meer dankzij men nieuwe systeemkast maar vroeger miek hij ook nog een leven ook)quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Kan dan eigenlijk net zo goed naar bed gaan en dan niet echt in slaap komen, omdat mijn PC aan staatEn dan hopen dat ie morgenochtend klaar is
Ik kan me er wel mee bezig houden. (niet non stop btw)quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja ik vermaak me kostelijk![]()
![]()
[..]
Dat heb ik niet. Houd niet zo van dat soort spellen.
Ik heb 'em al geïnstalleerd, maar nu is die Steam nog bezig met een update, anders kan ik het niet spelenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:35 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ooh ja die had ik ook gedownload in 3 uur, alleen nog installen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |