Het is ook een huilnummer als ik het nummer hoor moet ook ik huilenquote:
Word een Dolly Dot!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:39 schreef Chell het volgende:
Leuk optrekje ook weer...ik doe toch iets fout!
ze is talentscout/producent toch? Volgens mij had ze op d'r 18de al d'r eigen productiemaatschappij!!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:36 schreef Maartel het volgende:
't was me bij de voorrondes die ik zag nog niet opgevallen, maar die Stacey is echt een beetje naar.. waar heeft zij haar sporen verdient?
Ik kan niet zingenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:40 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Word een Dolly Dot!
Oeh, Spargo! Baby you and me! +O
Volgens mij is dat programma wat hier na komt, met Peter van de Vorst, is volgens mij een keer bij haar geweest. Kun je kijken of dit haar huis is.quote:
In de vrouwengroepjes van tegenwoordig is dat echt geen enkele belemmering meer hoor!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:41 schreef Chell het volgende:
[..]
Ik kan niet zingen![]()
Ik word wel beroemd fotograaf
Jaaaaaaaaquote:
Inderdaad. Het is al kort genoeg.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:41 schreef Steve het volgende:
Geen kort haar.
Ja het is weer hetzelfde gezeik als vorige week, we mogen blij zijn als we 1 liedje gaan horen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:42 schreef Anonymousz het volgende:
Alleen maar gepraat
kom op zingen zingen zingen maak me gek
Hij moet alleen wél van Roan afblijvenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:43 schreef babette21 het volgende:
Ik had altijd een hekel aan Maik de Boer maar door Ranking the Stars ben ik toch 'n beetje van 'm gaan houden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |