Heb je het nog steeds niet door!? Wij zitten allemaal in het complot. Alleen jullie 2 niet. Je hebt geen idee hoeveel werk het is om 5999999998 mensen hun mond te laten houden!quote:Op maandag 9 maart 2009 14:59 schreef Salvad0R het volgende:
Terwijl Tuinhek en de rest van de feiten-vertroebelaars nog steeds Lambiekje zitten te bashen, worden er pandemieën geplanned door Bayer en Baxter.
Wat een falers.
Toch gek dan, als mijn uitlatingen worden gedeeld door de India Times.quote:Op maandag 9 maart 2009 15:26 schreef The_End het volgende:
[..]
Heb je het nog steeds niet door!? Wij zitten allemaal in het complot. Alleen jullie 2 niet. Je hebt geen idee hoeveel werk het is om 5999999998 mensen hun mond te laten houden!
Dit is wel een beetje jouw manier van reageren hé?quote:Op maandag 9 maart 2009 15:30 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Toch gek dan, als mijn uitlatingen worden gedeeld door de India Times.
Ik ben het liever met hun eens, dan met jouw irrelevante subjectieve kankerkop.
http://timesofindia.india(...)icleshow/4230882.cms
Jouw uitlatingen staan niet in dat artikel.quote:Op maandag 9 maart 2009 15:30 schreef Salvad0R het volgende:
Toch gek dan, als mijn uitlatingen worden gedeeld door de India Times.
Ik ben het liever met hun eens, dan met jouw irrelevante subjectieve kankerkop.
http://timesofindia.india(...)icleshow/4230882.cms
Ik vind het niet zo vreemd dat mensen als jij niet inhoudelijk willen reageren op feiten zoals dat Baxter International een globale Pandemie wilde beginnen die 60% van de mensheid afmaakt.quote:Op maandag 9 maart 2009 15:33 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Dit is wel een beetje jouw manier van reageren hé?Je komt hiermee alleen maar dom over hoor
Je snapt echt niet dat mensen op deze manier niet geneigd zijn om inhoudelijk op je te reageren, lijkt het wel. Of kan je dat niks schelen?
Dat zijn geen vaccins.quote:
Dat je dat als feit ziet zegt al genoeg denk ik, samen met de manier van reageren natuurlijk. Een enkel berichtje in een krant maakt iets geen feit.quote:Op maandag 9 maart 2009 15:37 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo vreemd dat mensen als jij niet inhoudelijk willen reageren op feiten zoals dat Baxter International een globale Pandemie wilde beginnen die 60% van de mensheid afmaakt.
Dan zul je toch echt beter moeten lezen.quote:Op maandag 9 maart 2009 15:35 schreef The_End het volgende:
[..]
Jouw uitlatingen staan niet in dat artikel.
Dan kijk je toch even op Bloomberg, Tuinhek.quote:Op maandag 9 maart 2009 15:41 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat je dat als feit ziet zegt al genoeg denk ik, samen met de manier van reageren natuurlijk. Een enkel berichtje in een krant maakt iets geen feit.
Ik kan wel lezen. Ik kan ook aannemen wat er staat in die artikelen. Er staat echter iets totaal anders dan wat jij claimt.quote:Op maandag 9 maart 2009 15:43 schreef Salvad0R het volgende:
Dan zul je toch echt beter moeten lezen.
Wellicht een andere bron?
http://www.torontosun.com/news/canada/2009/02/27/8560781.html
http://www.bloomberg.com/apps/news?pid=newsarchive&sid=aTo3LbhcA75I
Heel graag zou ik hier de bron van willen lezen ben best benieuwdquote:Op maandag 9 maart 2009 09:08 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Er was laatst uit onderzoek in Nederland ook al gebleken dat in 75% van de gevallen medicijnen helemaal niet of niet goed worden ingenomen. Dan werken ze natuurlijk niet! Zeker bij medicijnen voor ziektes als kanker en aids luistert het heel nauw.
Als deze gevallen eruit gefilterd worden, zouden de percentages in het bovenstaande artikel waarschijnlijk drastisch verminderen.
Weer zo'n lekker nietszeggende reactiequote:Op maandag 9 maart 2009 15:43 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Dan kijk je toch even op Bloomberg, Tuinhek.
Falertje.
Ja...quote:Op maandag 9 maart 2009 15:55 schreef 49euro het volgende:
Is er al ooit een ziekte geweest waarbij alleen mensen die niet ingeent waren ziek zijn geworden en de mensen die wel ingeent waren niet ziek zijn geworden?
Ik begrijp mensen die ergens moeite voor doen. Noem voorbeelden, ondersteun het met bronnen etc.quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Pokkenquote:Op maandag 9 maart 2009 16:17 schreef 49euro het volgende:
Ik begrijp mensen die ergens moeite voor doen. Noem voorbeelden, ondersteun het met bronnen etc.
Wat dan?quote:Op maandag 9 maart 2009 15:48 schreef The_End het volgende:
[..]
Ik kan wel lezen. Ik kan ook aannemen wat er staat in die artikelen. Er staat echter iets totaal anders dan wat jij claimt.
quote:Kudde-immuniteit
De vaccinatie van kinderen via een rijksvaccinatieprogramma moet er niet alleen voor zorgen, dat het kind zelf beschermd is tegen bepaalde ziekten, maar ook dat er kudde-immuniteit ontstaat. Bij een voldoende hoge vaccinatiegraad van de bevolking (een hoog percentage van de bevolking is via vaccinatie beschermd) treedt deze 'kudde-immuniteit' op (herd immunity), waarbij één ziektegeval niet tot een epidemie kan leiden, omdat er niet genoeg vatbare mensen in de omgeving voorkomen om de ziekte verder te verspreiden.
Wanneer teveel mensen vaccinatie weigeren, bijvoorbeeld vanwege religieuze redenen, of uit angst voor ongewenste bijwerkingen van de vaccinatie, kan de kudde-immuniteit aangetast worden. Er blijven dan teveel kwetsbare personen in de populatie bestaan, waardoor van tijd tot tijd toch epidemieën optreden. Hierbij kunnen ook mensen die wél gevaccineerd zijn maar bij wie dit niet tot een voldoende afweerreactie heeft geleid (vaak een paar procent) ziek worden.
Vooral wanneer een groep niet-gevaccineerden bij elkaar in de buurt woont, ontstaan grotere groepen vatbare mensen waarbinnen vervolgens verspreiding van een infectieziekte kan voorkomen. In Nederland wordt dit voor een aantal infectieziekten gezien in een gebied dat wel met de naam bijbelgordel ('Bible Belt') wordt aangeduid. De bijbelgordel loopt in een lijn van oost-Groningen naar Zeeland. In dit gebied wonen relatief veel streng-gereformeerde christenen, van wie een deel hun kinderen om religieuze redenen niet laat vaccineren. In de laatste jaren zijn in dit gebied plaatselijk epidemieën geweest van mazelen en rodehond. In 1978 en in 1992 waren er twee epidemieën van kinderverlamming (polio).
Er staat dat een labaratorium van Baxter experimenteel materiaal leverde aan een ander labaratorium. Door een fout bevatte dit materiaal een levende variant van H5N1.quote:Op maandag 9 maart 2009 16:21 schreef Salvad0R het volgende:
Wat dan?
Een opzettelijke fout om een globale pandemie te veroorzaken, inderdaad.quote:Op maandag 9 maart 2009 16:24 schreef The_End het volgende:
[..]
Er staat dat een labaratorium van Baxter experimenteel materiaal leverde aan een ander labaratorium. Door een fout bevatte dit materiaal een levende variant van H5N1.
Dat staat er dus niet.quote:Op maandag 9 maart 2009 16:33 schreef Salvad0R het volgende:
Een opzettelijke fout om een globale pandemie te veroorzaken, inderdaad.
Baxter beweert van niet, de pers beweert van wel.quote:
Als je nagaat dat deze ziektes en vaccins in Level 3 laboratoria worden behandeld, dus zonder lichamelijk contact en met luchtdichte ruimtes etc, is het onmogelijk dat vogelgriep "per ongeluk" met het normale influenzavirus wordt gekruisd.quote:The contamination incident, which is being investigated by the four European countries, came to light when the subcontractor in the Czech Republic inoculated ferrets with the product and they died. Ferrets shouldn’t die from exposure to human H3N2 flu viruses.
Public health authorities concerned about what has been described as a “serious error” on Baxter’s part have assumed the death of the ferrets meant the H5N1 virus in the product was live. But the company, Baxter International Inc., has been parsimonious about the amount of information it has released about the event.
While H5N1 doesn’t easily infect people, H3N2 viruses do. If someone exposed to a mixture of the two had been simultaneously infected with both strains, he or she could have served as an incubator for a hybrid virus able to transmit easily to and among people.
De pokken zijn vooral verdwenen door isolatie. Het geloof in de effectiviteit van pokkenvaccinatie is diep geworteld, ondanks de gerapporteerde of algemeen bekende gevallen waarin schadelijke reacties (zelfs dodelijke) waren opgetreden, en ondanks het vaak waargenomen feit dat vaccinatie geen bescherming tegen de ziekte bied. Dankzij betere sanitaire voorzieningen, betere hygiene en betere voeding (meer vitaminen) daalde de incidentie van pokken en was het dus makkelijker pokken te isoleren. In Nederland is men in 1974 gestopt met de algemene zuigelingenvaccinatie. Ieder van ons weet wat er gebeurde toen er een einde kwam aan de vaccinatie van pokken: helemaal niets! Er ontstonden geen epidemieen van pokken zelfs niet als gevolg van de potentiele import via een sterk toegenomen mobiliteit van de mens.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |