Jaaaa, doen!!!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:13 schreef Chell het volgende:
[..]
Zullen we hem mailen? Ja hoi wij zijn van Fok, mogen we bij je logeren?
*meldtquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan moeten we er nog eentje bij en dan met zijn allen op de slaapkamer
Mail jij?
quote:
Dat mag ik wel hopenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:16 schreef Greys het volgende:
Die andere meiden zingen ook beter volgens mij
Lijkt me ook wel wat, dat shoppen hoeft dan nog niet eens, maar dat zwembad in je huis... lijkt me zo heerlijk als je dat hebt.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:16 schreef Merel het volgende:
Mag ik ook mee bij Gordon logeren? Ik heb er ook geen bezwaar tegen als we dan gaan shoppen in de PC
die datum onderinquote:
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:17 schreef sbientje het volgende:
van mij mogen melissa en bernadette naar huis... die andere 3 vind ik zeker leuker.
Hester is super inderdaad!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Goede titel.
Bij de meisjes is het wel duidelijk wie er afvallen. Hester is geweldig, heerlijke stem.
quote:
Jennifer nog niet, prachtige stem ook.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:19 schreef Bartjebart het volgende:
Die andere twee mogen wel weg eigenlijk...
Skinny dippen!quote:
vind ik ookquote:
hier ook ...quote:
als ze niet zingt bodoel je?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:28 schreef charmed_angel het volgende:
Ze begon slecht. Maar dit klinkt echt wel lekker
Nou ja, dat dus. Het irriteert me mateloos inmiddels.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:27 schreef livelink het volgende:
Hoeveel bevestiging heeft iemand nodig? Iedereen zit alleen maar tegen haar te vertellen hoe geweldig ze is.
Ik vond het couplet wel lekker klinken eigenlijk...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:27 schreef Greys het volgende:
Dat hoedje staat haar zo bezopen.
Of ligt dat nou aan mij?
En ze zingt zo vals als een kraai.
jezus, wat ben jij oppervlakkig zeg...alles gaat om zingen zeker?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:30 schreef babette21 het volgende:
irritant dat ze er zo op blijven hangen dat ze zo mooi; het gaat hier om zingen mensen, come ooooon
nee zeker niet, maar 'n béétje kunnen zingen is meegenomen (de rest is inderdaad uitstraling en alles, het gaat tenslotte om een nieuw popidool). Maar in dit geval willen ze Melissa maar niet loslaten, om de verkeerde reden. Dat vind ik stom.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:30 schreef starla het volgende:
[..]
jezus, wat ben jij oppervlakkig zeg...alles gaat om zingen zeker?
Ja inderdaad!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:32 schreef Merel het volgende:
Ik vind dit zo'n vreemd meisje hè, ze lijkt zo simpel, maar als ze dan zingt kijkt ze ook opeens een stuk snuggerder ofzo!
Gezellig hèquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:33 schreef starla het volgende:
wordt er uberhaupt gecommuniceerd hier, of roept iedereen maar wat?
dit topic moet genommineerd worden voor het topic met de meeste monologen
?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:33 schreef starla het volgende:
Ja hoor, er is al afgesproken om met inmiddels zeven dames bij Gordon te gaan logeren!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:33 schreef starla het volgende:
Traditie joh, de live topics. Heeeeerlijk! Gewoon lekker ventilerenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:33 schreef starla het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAA!!!!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja hoor, er is al afgesproken om met inmiddels zeven dames bij Gordon te gaan logeren!
Met bikini en pyjama! Allemaal hier gecommuniceerd.
Ga je mee?
Ik krijg echt zin om Gordon dit topic te sturen. Misschien zegt ie nog ja ookquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja hoor, er is al afgesproken om met inmiddels zeven dames bij Gordon te gaan logeren!
Met bikini en pyjama! Allemaal hier gecommuniceerd.
Ga je mee?
Ziet eruit als een buikspreekpop.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:36 schreef Greys het volgende:
Hester moet geen rode lipstick meer op doen.
Eens. Ik vind Hester (nog) niet zo leuk, maar zij en Lisa zijn zeker de beste.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:34 schreef Greys het volgende:
Hester, Lisa en Bernadette/Jennifer (die laatste is me om het even) moeten door!
hester lisa welquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:36 schreef Anonymousz het volgende:
Ik denk Hester Lisa en Jennifer
eens of niet?
quote:
Volgende week denk ikquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:38 schreef Maartel het volgende:
Is het vorige week al geweest met 26+ of komt dat nog?
volgende weekquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:38 schreef Maartel het volgende:
Is het vorige week al geweest met 26+ of komt dat nog?
Lekker sportief he?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:39 schreef Svensational het volgende:
Wat een kutreactie van Bernadette zeg.
Nee joh, die EO-jongerenclub moet er uit!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:39 schreef babette21 het volgende:
Logische keus...
Nu nog even Klem eruit gooien bij de groepjes en we zijn weer helemaal rond voor vandaag
Oh vind ik juist wel! Lekker apart.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:41 schreef Maartel het volgende:
Moeten Buurman & Buurman hun naam ook niet eens veranderen?
't is wel grappig voor 't programma, maar je kunt onder die naam toch geen serieus album uitbrengen
die moeten er uiteindelijk óók uit ja!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee joh, die EO-jongerenclub moet er uit!
En KLEM had Andrew Sister nummers moeten blijven zingen
Precies dat.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:43 schreef Greys het volgende:
Dit kan me dus totaal niet bekoren![]()
Boooooooooooooooring
't hangt natuurlijk een beetje van imago en repetoire af... bij Nederlandstalig kan 't nog wel..quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh vind ik juist wel! Lekker apart.
Veldhuis en Kempers is toch ook prima?
Vind jequote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:42 schreef Karina het volgende:
Wat een leuke sproetjes heeft dat ene meisje.
Dat zeg ik, na-apert!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:44 schreef Greys het volgende:
Solo stelt het echt niets voor, die C-United mensen.
Het is alleen samen dat het goed klinkt.
Dat dus.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:44 schreef Tinkepink het volgende:
KLEM is stom.
Haha ja, wat een snol.quote:
Dan zouden het wat meer zelfverzekerde chicks moeten zijn en niet van die lieftallige troelaatjes die dit zijn.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:45 schreef Bartjebart het volgende:
Maar KLEM kun je nog een beetje vormen tot een e2 Sugababes achtige band
Waarschijnlijk omdat ze gewoon een kuthoofd heeft..quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:46 schreef babette21 het volgende:
[..]
Dat dus.
Met name dat ene huilmeisje (een uur geleden) irriteert me mateloos (zonder specifieke reden overigens![]()
)
Waarschijnlijk ja.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:46 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat ze gewoon een kuthoofd heeft..
Maar zou dat niet te vormen zijn?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan zouden het wat meer zelfverzekerde chicks moeten zijn en niet van die lieftallige troelaatjes die dit zijn.
Deze gaan nooit sex uitstralen zoals een Sugababes achtige band wel zou moeten ben ik bang.
Ik hoop het ook en denk aan de buurmeisjes als afvallers.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:40 schreef Svensational het volgende:
Ik hoop echt dat C-United zometeen pleitos is. Maar het zal wel Klem worden.
hoe heet de nieuwe naamquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:50 schreef Naamah het volgende:
En de naamsverandering van One-J vind ik jammer... Ik vind de nieuwe naam wel beter, maar.... ze zijn nu al gewoon One-J!
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:45 schreef Bartjebart het volgende:
Maar KLEM kun je nog een beetje vormen tot een e2 Sugababes achtige band
Wat is er?quote:
Ik vind het leuk gedaan hoor!quote:
Nou, dat ze ook een nummer van de Sugababes doen danquote:
dat was melissaquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:54 schreef babette21 het volgende:
zeg, was Klem in het begin niet met z'n vijfen?
Of heb ik dat verzonnen?!
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:54 schreef babette21 het volgende:
zeg, was Klem in het begin niet met z'n vijfen?
Of heb ik dat verzonnen?!
nee die bedoel ik niet (die zat ook in 'n groepje idd), ik had het idee dat Klem uit 5 burgertrutjes bestond... maar misschien vergis ik me!quote:
Nah volgens mij deden ze wel zoiets voor de tijd. Maar die connectie had ik zelf nog niet gelegdquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou, dat ze ook een nummer van de Sugababes doen danOf zag je dat al voor de reclame
?
Tja, eigenlijk hadden ze zich MELK genoemd.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:56 schreef Maartel het volgende:
Heet Klem zo omdat ze Karen, Lisa, Emmy en Mariska heten of zit er een beter verhaal achter de naam?
nee dat was het welquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:56 schreef Maartel het volgende:
Heet Klem zo omdat ze Karen, Lisa, Emmy en Mariska heten of zit er een beter verhaal achter de naam?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |