Kruip jij zelf maar achter de microfoonquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kan ze niet dus moet externe hulp komen
Whehequote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:51 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Eliza: "Mijn ideale man moet knap zijn, uiterlijk én innerlijk. Hij moet mooie blauwe ogen hebben, lief zijn, én hij moet binnen 1 minuut een topic kunnen openen. "
Jammer, tot latersquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:53 schreef drummerdude het volgende:
Ik ga stoppen...Ik moet echt nog wat doen
![]()
Ik kijk de samenvatting verder wel
Zijn ze ookquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zonde! moet zeggen dat ik het erg handig vind.
Tjibbe
je mist niks...zo gigaboeiend is t toch nietquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:55 schreef naatje_1 het volgende:
Huhmichiel op weblog velthuizen
*pokes tv sms* mis ik iets
Je proeft dat welquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Ik ben benieuwd naar je bevindingen
. Snufje peper te ruiken?
Die komt me bekend voor ,maar ik denk dat het niets wordt want ik haat rattenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:51 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Eliza: "Mijn ideale man moet knap zijn, uiterlijk én innerlijk. Hij moet mooie blauwe ogen hebben, lief zijn, én hij moet binnen 1 minuut een topic kunnen openen. "
Klinkt goed. Daar kom ik over een paar weken/maanden wel aan toe danquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:57 schreef borisz het volgende:
[..]
Je proeft dat wel. Lekkere wijn, op zich toch wel makkelijk drinkbaar. Het is geen slobberwijn maar toch niet heel complex.
Italiaanse wijn complex , dat is het pas als je zonder kurkentrekker de kurk eruit moet krijgenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:57 schreef borisz het volgende:
[..]
Je proeft dat wel. Lekkere wijn, op zich toch wel makkelijk drinkbaar. Het is geen slobberwijn maar ook niet heel complex.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |