ik had het in 1 dag terug,na mijn geschil aangemaakt te hebben op Paypal.quote:Hoe lang is gebruikelijk..? Ik zit nml ook al een aantal dagen op een refund/store credit te wachten van DX, maar heb echt GEEN idee hoe lang dit duurt of hoe dit in z'n werk gaat..Terugstorten naar paypal of zo?
Ja, en als men die in Azië niet naleeft ga je ze daar opzoeken..? Consumentenbond erop zetten?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 00:09 schreef Bhuddy het volgende:
[..]
Gozer, je snapt wat ik bedoel, een koop = een overeenkomst. En die moet gewoon nagekomen worden. Overigens is iedereen hier met Jack aan 't MSN'en (met het MSN adres van DP) en hij is gewoon de echte Jack, ook op Fok. Hij had me al herkend hier. Niks naief.
..maar er echt niets meer is dan een Paypal geschil wat je kan starten met de hoop dat Paypal het voor je fixt als zo'n Chinese toko niet meewerkt.. Ik lees dingen over "contracten" en "eisen". Dan denk ik: welkom in de grote mensen wereld waar mensen aan de andere kant van de wereld van hun stoel pleuren als ze zulke dingen horen. Van het lachen dan welteverstaan.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:58 schreef Bhuddy het volgende:
[..]
Ja die van mij is onderweg, maar ik pik 't niet als zij hem dwingen om te houden. Als 't de verkeerde is gaat 'ie echt rechtstreeks terug of ik vraag zoals gezegd het prijsverschil met die ander + Korting.
K, thanks!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 04:02 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik had het in 1 dag terug,na mijn geschil aangemaakt te hebben op Paypal.
Ja die exact versie ziet er wel echt smooth uit. Ik heb ook gezegd tegen focalprice dat ze me geen vervanging hoeven te sturen omdat ik die waarschijnlijk wel ergens anders ga kopen. Ben benieuwd of dealperfect ze dan wel zou kunnen leveren, dezelfde als de digitalkingz. Want daar betaal je incl verzendkosten wel erg veel, 50 dollar voor een 8 gig speler en dan nog iets van 10 dollar verzendkosten.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:56 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja precies, die van DK is echt fantastisch
Geen evaring, maar wel met andere accu's op deal extreme, die zijn altijd goed aangekomen en hebben de juiste capiciteit. Maar Bestellen, voor die 6 dollar is het toch wel een gok waard ?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 10:10 schreef jjbakker het volgende:
iemand? http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3840 iemand ervaring is ie echt beter dan de orginele?
Vet idd. Moet je dan ook met iTunes syncen?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:31 schreef mstr het volgende:
[..]
Hier 42 dollar, vind deze ook heel vet:
http://www.digitalkingz.com/dknaex8gbsuc.html
Deze heeft ook coverflow etc.
+ **PRE-ORDER NOW** . zou dar wel even over nadenken voordat je speler pas in de zomer wordt verstuurdquote:Op zaterdag 7 maart 2009 10:08 schreef Esnader het volgende:
[..]
Ja die exact versie ziet er wel echt smooth uit. Ik heb ook gezegd tegen focalprice dat ze me geen vervanging hoeven te sturen omdat ik die waarschijnlijk wel ergens anders ga kopen. Ben benieuwd of dealperfect ze dan wel zou kunnen leveren, dezelfde als de digitalkingz. Want daar betaal je incl verzendkosten wel erg veel, 50 dollar voor een 8 gig speler en dan nog iets van 10 dollar verzendkosten.
Hij wist precies wat ik besteld had op zijn site, nadat ik hem alleen een deel van het shipping address doorgaf. Hij is gewoon wel de echte Jack, de rest niet.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 09:52 schreef neo2000 het volgende:
En over Jack, tsjah.. Er gaan bij jou geen alarmbelletjes rinkelen als er eerst een Dealperfect, daarna een focalprice.com account registreert, en daarna een jack-peng account registreert..? Die ook nog es zegt dat ie van Dion houdt..?![]()
![]()
Chinese proxy is zo gevonden, 2 seconden werk in Google. Niks realiteitszin.
[..]
K, thanks!
Eenschquote:Op zaterdag 7 maart 2009 11:26 schreef Elias3 het volgende:
neo2000, denk je nou serieus nog steeds dat jack een kloon is?
Focalprice.com is inderdaad gewoon iemand met slechte humormaar jack die is echt
quote:Dear customer,
I am sorry to hear that.
You could return it for refund.
But, we are not in charge of the return shipping fee.
Our company policy is we need our cutomer afford the return shipping cost.
Sorry for any inconveniences.
Please kindly tell us when you send it back.
Any help, please feel free to contact us.
Sincerely,
Yolanda
TBH, i don't giva a rats ass.. Het is al het 3e account dat pretendeert een echte medewerker van een Chinese webwinkel te zijn. Om eerlijk te zijn zou zoiets mij misschien eerder ervan weerhouden er iets te bestellen, aangezien de geloofwaardigheid nu wel een beetje weg is allemaal.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 11:26 schreef Elias3 het volgende:
Focalprice.com is inderdaad gewoon iemand met slechte humormaar jack die is echt
Dat was gewoon uber goede humor, jwz.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 11:26 schreef Elias3 het volgende:
Ik vraag me eigenlijk hetzelfde af.. Zou wel makkelijk zijnquote:Op zaterdag 7 maart 2009 10:53 schreef Flaccid het volgende:
En dit ding: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.19997 Laad je daar die batterijen op via usb?
Lijkt me niet, aangezien je er dan geen normale batterijen in kunt doen, omdat deze niet kunnen worden opgeladen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:25 schreef lezut het volgende:
[..]
Ik vraag me eigenlijk hetzelfde af.. Zou wel makkelijk zijn
mee eens.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:16 schreef neo2000 het volgende:
[..]
En verder zie ik het zo, leuk dat ie zich hier registreert zodat je mogelijk wat meer feedback hebt omtrent producten etc, maar goed, voor mij hoeft dat allemaal niet zo. Gewoonweg ergens iets bestellen en zonder niet al te veel gezeik en gedoe het thuis ontvangen. Zie liever een goede site met veel items en veel klanten feedback bij items.. En goede service.. Voor een scherpe Chinese prijs..Meer is er volgens mij niet om te doen, toch?
Ik geloof van niet, je kan hem gebruiken met USB óf AAA batterijen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:25 schreef lezut het volgende:
[..]
Ik vraag me eigenlijk hetzelfde af.. Zou wel makkelijk zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |