Op Marktplaats verkopen sommige mensen die earphones voor ¤4,- en het is gewoon veel te veel gedoe. Op school gaat het retesnel.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:54 schreef jjbakker het volgende:
En zeggen jullie dat het echte of neppe zijn en verkoopt er ook iemand DX spullenop marktplaats?
Mmmh, dit moet ik ook testen, binnenkort deze dus bestellen x 3 ofzo:quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:59 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Op Marktplaats verkopen sommige mensen die earphones voor ¤4,- en het is gewoon veel te veel gedoe. Op school gaat het retesnel.
Men vraagt mij vaak: Zijn ze echt of nep?
Ik zeg: Dat weet ik niet, maar het is wel goede kwaliteit en ze hebben de 100% iPod look.
Kun je doen, maar ik koop bij FP.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:00 schreef Wunny het volgende:
[..]
Mmmh, dit moet ik ook testen, binnenkort deze dus bestellen x 3 ofzo:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.13244
Of
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.20801
Ga je nog iets maken met allemaal producten?quote:
De bovenste is iig kut kwaliteit, heb inmiddels zo'n 3 replacements gehad...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:00 schreef Wunny het volgende:
[..]
Mmmh, dit moet ik ook testen, binnenkort deze dus bestellen x 3 ofzo:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.13244
Of
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.20801
Die is niet voor de iphone.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:03 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Kun je doen, maar ik koop bij FP.
DX is wel leuk en aardig enzo maar duurt toch wel lang vind ik, voor eigen gebruik kan ik wachten, maar als mensen beginnen te zagen over dat het zo lang duurt, kun je beter bij FP bestellen, die hebben die earphones bijna altijd in stock. Ze komen in een plastic zilver-kleurig zakje met 2 paar zwarte tips.
FP
$1.99
[ afbeelding ]
Uhm, is dat ooit gezegd? Zo ja, sorry, overheen gelezen.quote:
Ik schuif wel eens wat door via Marktplaats, via bulkrate inkopen en dan met de briefpost weer versturen.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:59 schreef jjbakker het volgende:
Zijn er ook mensen dieDX of FP spullen op marktplaats verkopen?
Hij linkte naar twee iphone earphone's.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:19 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Uhm, is dat ooit gezegd? Zo ja, sorry, overheen gelezen.
De meeste scholieren hebben geen iPhone maar een iPod of een andere MP3 speler, en die willen gewoon earphones en niets anders. Ze willen echte/look-alike iPod earphones, als het maar wit is met iPod style dan is het goed voor ze.
Ja, maar alleen NED1, 2 en 3quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:05 schreef jjbakker het volgende:
iemand ervaring http://www.focalprice.com(...)ver_CJ010X_3071.html
doet ie het ook in nl?
geen ervaring, maar gelet op deze specs dacht ik dat dit ook hier werkt voor ned1, 2,3 en regionaalquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:05 schreef jjbakker het volgende:
iemand ervaring http://www.focalprice.com(...)ver_CJ010X_3071.html
doet ie het ook in nl?
Geen doosjesquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:03 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Kun je doen, maar ik koop bij FP.
DX is wel leuk en aardig enzo maar duurt toch wel lang vind ik, voor eigen gebruik kan ik wachten, maar als mensen beginnen te zagen over dat het zo lang duurt, kun je beter bij FP bestellen, die hebben die earphones bijna altijd in stock. Ze komen in een plastic zilver-kleurig zakje met 2 paar zwarte tips.
FP
$1.99
[ afbeelding ]
Mee eensquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:49 schreef Saak het volgende:
Heb net echt veel gepraat met Jack! Hij is hardstikke aardig en doet echt z'n best! Nou weet ik dat het de gemiddelde nederlander niks kan boeien maar hij verdient het echt hoor!
<15 dollar zeker?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:18 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Snelle verzending! Afgelopen zondag een bestelling gedaan Bij DX. Dinsdag is het pakje verzonden en vandaag lag het al bij mij in de brievenbus!
Ach die arme man, 3 dollar!quote:DealPerfectcs01 zegt:
I do not know the weight with the package
Ivo zegt:
so it could be more?
Ivo zegt:
otherwise you just get the player out of the plastic box.. and put it in the paperbox.. thats fine for me
DealPerfectcs01 zegt:
WEll..just 30$
DealPerfectcs01 zegt:
If more ,I paid
Ivo zegt:
haha no
Ivo zegt:
Ivo zegt:
i will pay more for it
Ivo zegt:
if it is really the good player hahabut first of all i have to wait until monday
DealPerfectcs01 zegt:
I sell it at 30$ ,I can earn 3$ as profit
Ivo zegt:
ehh?
Ivo zegt:
3 dollars.. so you buy it for 27
Ivo zegt:
?
DealPerfectcs01 zegt:
27$ including shipping fe
DealPerfectcs01 zegt:
3$ is my profit
Ivo zegt:
well, i pay more for it then XD 3 dollars man for all your work is not enough!
Dat zou vet zijn!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:22 schreef Bhuddy het volgende:
Ook ik ben met Jack aan 't praten en hij is idd hartstikke aardig! Hij heeft de Diitek (iig met de GOEDE firmware en coverflow) gevonden bij een leverancier en hij kan em waarschijnlijk goedkoper leveren dan FP. Ben benieuwd!
Hier 42 dollar, vind deze ook heel vet:quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:29 schreef Bhuddy het volgende:
Ik heb maar gezegd dat ik er best 35 dollar voor wil betalen (4Gb)..
Volgens mij zijn daar de verzendkosten niet inclusief, althans ik kon het niet vinden op die website..quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:31 schreef mstr het volgende:
[..]
Hier 42 dollar, vind deze ook heel vet:
http://www.digitalkingz.com/dknaex8gbsuc.html
Deze heeft ook coverflow etc.
Klopt, was mijn eerste en kleine bestelling om te kijken of het beviel daar iets te bestellen.quote:
<15 is er over het algemeen 1-2 dagen snellerquote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:34 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Klopt, was mijn eerste en kleine bestelling om te kijken of het beviel daar iets te bestellen.
Komt wel wat bij ja, maar hij is echt precies hetzelfde, zelfs met coverflow.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:33 schreef Bhuddy het volgende:
[..]
Volgens mij zijn daar de verzendkosten niet inclusief, althans ik kon het niet vinden op die website..
Als toerist is HK niet goedkoop trouwens. Maar als je meer in de buitenwijken gaat kijken zal alles wel goedkoper zijn, maar niet heel veel goedkoper.
Ik zie het!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:38 schreef Bhuddy het volgende:
Diitek heeft ook coverflow:
Het is echt de Diitek, kijk maar naar het scherm. Die van de echte Nano is bijna tot de rand gevuld, deze op 't filmpje is 1,8 inch.. de Diitek.
Thnx voor de infoquote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:52 schreef MacorgaZ het volgende:
Je krijgt de douane niet op je dak nee, maar in de 0,1% kans dat hij onderschept wordt en er allemaal "Apple Inc." op staat, heb je wel de kans dat hij wordt vernietigd.
Edit: Oh wacht, er staat een of ander vaag merk op, dan krijg je zeker weten geen douane op je dak. Er zijn genoeg van die MP4-spelers, dus het is niet illegaal ofzo.
Jij was toch ook die knul die zonder enige vorm van bewijs bij hoog en laag beweerde dat het Jack was die hier postte..? Naïviteit ftw. Oh, en dat contract, ik neem aan dat je in staat bent een scan hiervan met ons te delen, uiteraard getekend door de tegenpartij, zoals bij een contract gebruikelijk is? Of ga je er anders een advocaat op zetten? Tsjah..quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:13 schreef Bhuddy het volgende:
Apart.. Ik ga eerst even checken hóe slecht 'ie is voordat ik besluit of 'ie terug moet of niet. En ik ga echt niet zelf de verzendkosten betalen, dan maar een geschil via Paypal.
Zij moeten echt de verzendkosten betalen. Wij hebben een 'contract' met ze dat we een bepaald product ontvangen, product hebben we nog steeds niet, zij zijn nog steeds verplicht het product te leveren.
Hoe lang is gebruikelijk..? Ik zit nml ook al een aantal dagen op een refund/store credit te wachten van DX, maar heb echt GEEN idee hoe lang dit duurt of hoe dit in z'n werk gaat..quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:52 schreef Stinosss het volgende:
Refunds duren de laatste tijd wel erg lang bij DX.
maak er zelf 1?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:53 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Thnx voor de info![]()
Nu nog een paypal account van iemand zien te lenen![]()
Ja precies, die van DK is echt fantastischquote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:56 schreef neo2000 het volgende:
Tsjah, als een van die shops nou es de dk exact levert..
Uit het vorige topic:
[..]
Jij was toch ook die knul die zonder enige vorm van bewijs bij hoog en laag beweerde dat het Jack was die hier postte..? Naïviteit ftw. Oh, en dat contract, ik neem aan dat je in staat bent een scan hiervan met ons te delen, uiteraard getekend door de tegenpartij, zoals bij een contract gebruikelijk is? Of ga je er anders een advocaat op zetten? Tsjah..
Vind het ook weer zonde om zoiets aan te gaan maken voor die ene keer dat ik het nodig hebquote:
Het kost je niks?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 00:01 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Vind het ook weer zonde om zoiets aan te gaan maken voor die ene keer dat ik het nodig heb
Gozer, je snapt wat ik bedoel, een koop = een overeenkomst. En die moet gewoon nagekomen worden. Overigens is iedereen hier met Jack aan 't MSN'en (met het MSN adres van DP) en hij is gewoon de echte Jack, ook op Fok. Hij had me al herkend hier. Niks naief.quote:Jij was toch ook die knul die zonder enige vorm van bewijs bij hoog en laag beweerde dat het Jack was die hier postte..? Naïviteit ftw. Oh, en dat contract, ik neem aan dat je in staat bent een scan hiervan met ons te delen, uiteraard getekend door de tegenpartij, zoals bij een contract gebruikelijk is? Of ga je er anders een advocaat op zetten? Tsjah..
Ik heb er donderdag 2 besteld, als ze binnen zijn zal ik mijn ervaring postenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:10 schreef Flepke het volgende:
[..]
Hij linkte naar twee iphone earphone's.
Anyway, iemand ervaring met de onderste?
Die dingen worden in Shenzen echt voor weel minder geproduceerd hoorquote:
En bij mij is ie ook door de mand gevallen..quote:Op zaterdag 7 maart 2009 00:41 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Die dingen worden in Shenzen echt voor weel minder geproduceerd hoor. Hij is bij mij wel eens door de mand gevallen, hij noemt maar wat betreft de prijs
.
Een dag of 2, 3. Maar wacht nu al 6 dagenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:56 schreef neo2000 het volgende:
Hoe lang is gebruikelijk..? Ik zit nml ook al een aantal dagen op een refund/store credit te wachten van DX, maar heb echt GEEN idee hoe lang dit duurt of hoe dit in z'n werk gaat..Terugstorten naar paypal of zo?
Ja, veel hier zijn te naïef en geloven Jack meteen. Die baggere mp3spelers worden voor een paar euro in Shenzen in elkaar geflanst door een rij goedkope rijsteters.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 00:42 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
En bij mij is ie ook door de mand gevallen..
Hij maakt echt geen 3$ winst geloof mij hij probeert het gewoon
Klopt.. ach laat ze lekkerquote:Op zaterdag 7 maart 2009 00:47 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Ja, veel hier zijn te naïef en geloven Jack meteen. Die baggere mp3spelers worden voor een paar euro in Shenzen in elkaar geflanst door een rij goedkope rijsteters.Jack is ook niet gek, denk je nou echt dat hij 2/3$ winst maakt? No fucking way
.
ik had het in 1 dag terug,na mijn geschil aangemaakt te hebben op Paypal.quote:Hoe lang is gebruikelijk..? Ik zit nml ook al een aantal dagen op een refund/store credit te wachten van DX, maar heb echt GEEN idee hoe lang dit duurt of hoe dit in z'n werk gaat..Terugstorten naar paypal of zo?
Ja, en als men die in Azië niet naleeft ga je ze daar opzoeken..? Consumentenbond erop zetten?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 00:09 schreef Bhuddy het volgende:
[..]
Gozer, je snapt wat ik bedoel, een koop = een overeenkomst. En die moet gewoon nagekomen worden. Overigens is iedereen hier met Jack aan 't MSN'en (met het MSN adres van DP) en hij is gewoon de echte Jack, ook op Fok. Hij had me al herkend hier. Niks naief.
..maar er echt niets meer is dan een Paypal geschil wat je kan starten met de hoop dat Paypal het voor je fixt als zo'n Chinese toko niet meewerkt.. Ik lees dingen over "contracten" en "eisen". Dan denk ik: welkom in de grote mensen wereld waar mensen aan de andere kant van de wereld van hun stoel pleuren als ze zulke dingen horen. Van het lachen dan welteverstaan.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:58 schreef Bhuddy het volgende:
[..]
Ja die van mij is onderweg, maar ik pik 't niet als zij hem dwingen om te houden. Als 't de verkeerde is gaat 'ie echt rechtstreeks terug of ik vraag zoals gezegd het prijsverschil met die ander + Korting.
K, thanks!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 04:02 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik had het in 1 dag terug,na mijn geschil aangemaakt te hebben op Paypal.
Ja die exact versie ziet er wel echt smooth uit. Ik heb ook gezegd tegen focalprice dat ze me geen vervanging hoeven te sturen omdat ik die waarschijnlijk wel ergens anders ga kopen. Ben benieuwd of dealperfect ze dan wel zou kunnen leveren, dezelfde als de digitalkingz. Want daar betaal je incl verzendkosten wel erg veel, 50 dollar voor een 8 gig speler en dan nog iets van 10 dollar verzendkosten.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:56 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja precies, die van DK is echt fantastisch
Geen evaring, maar wel met andere accu's op deal extreme, die zijn altijd goed aangekomen en hebben de juiste capiciteit. Maar Bestellen, voor die 6 dollar is het toch wel een gok waard ?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 10:10 schreef jjbakker het volgende:
iemand? http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3840 iemand ervaring is ie echt beter dan de orginele?
Vet idd. Moet je dan ook met iTunes syncen?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:31 schreef mstr het volgende:
[..]
Hier 42 dollar, vind deze ook heel vet:
http://www.digitalkingz.com/dknaex8gbsuc.html
Deze heeft ook coverflow etc.
+ **PRE-ORDER NOW** . zou dar wel even over nadenken voordat je speler pas in de zomer wordt verstuurdquote:Op zaterdag 7 maart 2009 10:08 schreef Esnader het volgende:
[..]
Ja die exact versie ziet er wel echt smooth uit. Ik heb ook gezegd tegen focalprice dat ze me geen vervanging hoeven te sturen omdat ik die waarschijnlijk wel ergens anders ga kopen. Ben benieuwd of dealperfect ze dan wel zou kunnen leveren, dezelfde als de digitalkingz. Want daar betaal je incl verzendkosten wel erg veel, 50 dollar voor een 8 gig speler en dan nog iets van 10 dollar verzendkosten.
Hij wist precies wat ik besteld had op zijn site, nadat ik hem alleen een deel van het shipping address doorgaf. Hij is gewoon wel de echte Jack, de rest niet.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 09:52 schreef neo2000 het volgende:
En over Jack, tsjah.. Er gaan bij jou geen alarmbelletjes rinkelen als er eerst een Dealperfect, daarna een focalprice.com account registreert, en daarna een jack-peng account registreert..? Die ook nog es zegt dat ie van Dion houdt..?![]()
![]()
Chinese proxy is zo gevonden, 2 seconden werk in Google. Niks realiteitszin.
[..]
K, thanks!
Eenschquote:Op zaterdag 7 maart 2009 11:26 schreef Elias3 het volgende:
neo2000, denk je nou serieus nog steeds dat jack een kloon is?
Focalprice.com is inderdaad gewoon iemand met slechte humormaar jack die is echt
quote:Dear customer,
I am sorry to hear that.
You could return it for refund.
But, we are not in charge of the return shipping fee.
Our company policy is we need our cutomer afford the return shipping cost.
Sorry for any inconveniences.
Please kindly tell us when you send it back.
Any help, please feel free to contact us.
Sincerely,
Yolanda
TBH, i don't giva a rats ass.. Het is al het 3e account dat pretendeert een echte medewerker van een Chinese webwinkel te zijn. Om eerlijk te zijn zou zoiets mij misschien eerder ervan weerhouden er iets te bestellen, aangezien de geloofwaardigheid nu wel een beetje weg is allemaal.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 11:26 schreef Elias3 het volgende:
Focalprice.com is inderdaad gewoon iemand met slechte humormaar jack die is echt
Dat was gewoon uber goede humor, jwz.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 11:26 schreef Elias3 het volgende:
Ik vraag me eigenlijk hetzelfde af.. Zou wel makkelijk zijnquote:Op zaterdag 7 maart 2009 10:53 schreef Flaccid het volgende:
En dit ding: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.19997 Laad je daar die batterijen op via usb?
Lijkt me niet, aangezien je er dan geen normale batterijen in kunt doen, omdat deze niet kunnen worden opgeladen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:25 schreef lezut het volgende:
[..]
Ik vraag me eigenlijk hetzelfde af.. Zou wel makkelijk zijn
mee eens.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:16 schreef neo2000 het volgende:
[..]
En verder zie ik het zo, leuk dat ie zich hier registreert zodat je mogelijk wat meer feedback hebt omtrent producten etc, maar goed, voor mij hoeft dat allemaal niet zo. Gewoonweg ergens iets bestellen en zonder niet al te veel gezeik en gedoe het thuis ontvangen. Zie liever een goede site met veel items en veel klanten feedback bij items.. En goede service.. Voor een scherpe Chinese prijs..Meer is er volgens mij niet om te doen, toch?
Ik geloof van niet, je kan hem gebruiken met USB óf AAA batterijen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:25 schreef lezut het volgende:
[..]
Ik vraag me eigenlijk hetzelfde af.. Zou wel makkelijk zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |