Die komt er niet...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:07 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dat kunnen we pas oordelen als we een foto zien met jou in die lingerie.
Het zegt waarschijnlijk ook gewoon meer over het gewicht van die vrouwen...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:07 schreef theKiD het volgende:
[..]
Britse mss wel.. daarom wonen ze ook niet aan het vaste land
Tis dak da vtv niet kan weten hequote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:07 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Jah, daar ging 'ie dus al de fout in hè....
Sorryquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
dunne vriendinnen zijn ook niet altijd leuk hoorquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:08 schreef theKiD het volgende:
[..]
Leuke lingerie.. maar tis net zak met botten diegene die het aanheeft
Dat was mijn reactie ook eigenlijkquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:09 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
dunne vriendinnen zijn ook niet altijd leuk hoorvooral niet als ze 2x zoveel eet als jijzelf...
durf te wedden dat het gesprek toch echt begonnen is met hallo hoe heet je en niet met meteen neuken en bij elkaar intrekken en na 3 weken een keer vragen hoe heet je eigenlijk....quote:
kheb er een!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:10 schreef theKiD het volgende:
[..]
Dat was mijn reactie ook eigenlijkIk hoef geen bottenzak
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:09 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Sorry
Edit; Misschien op de meet!Nee, geen grapjes hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:11 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
durf te wedden dat het gesprek toch echt begonnen is met hallo hoe heet je en niet met meteen neuken en bij elkaar intrekken en na 3 weken een keer vragen hoe heet je eigenlijk....
je had dus kunnen rennen!
Hahahaha.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:13 schreef Messenga het volgende:
[..]
We gaan gewoon zorgen dat jij uit de kleren gaat tijdens de meet.
plannen in augustus bij de fontein op st anna plein? beachmeet?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:13 schreef Messenga het volgende:
[..]
We gaan gewoon zorgen dat jij uit de kleren gaat tijdens de meet.
Ik help je er wel over heenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:14 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hahahaha.
Ik ging er nog 100 nachtjes over slapen, maar nu durf ik niet meer hoor!![]()
Selectief leesmannetje ben je ook.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:15 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
wat zeg je nou? je wilt er wel overheen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |