quote:Roland Garros: Huta Galung ook door in kwalificatie
Jesse Huta Galung heeft dinsdag de tweede kwalificatieronde van Roland Garros bereikt. De Nederlander versloeg de Kazach Joeri Sjoekin: 6-4, 6-4. In de volgende ronde speelt Huta Galung tegen de Braziliaan Franco Ferreiro.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:46 schreef de_boswachter het volgende:
Nooit van gehoord van de Braziliaan.
Verpest dit forum nou niet met allerlei foto's van tennishunks ofzo.quote:
Ben gewoon behulpzaamquote:Op woensdag 20 mei 2009 12:09 schreef Szura het volgende:
[..]
Verpest dit forum nou niet met allerlei foto's van tennishunks ofzo.
Gebruik daar het Roddick-topic maar voor
Ignatik is oud nummer 1 bij de junioren, dus dat was te verwachten. Zeker omdat Robin het ook absoluut niet makkelijk had tegen hem.quote:Op donderdag 26 november 2009 15:51 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Jesse heeft ook teveel feest gevierd geloof ik
36 26 eraf tegen Uladzimir Ignatik (ATP-258). Vrij hard dus, tegen iemand die in Jersey nog werd verslagen door Robin Haase in 2 setjes (in diens 4e potje sinds zn return).
Nou ja, we'll always have that first round against Kondo
Een paar futures met nono's en 1 rondje challenger winnen zorgen ervoor dat alles goed zit? Lijkt me dat er heel wat meer aan de hand is hoorquote:Op donderdag 3 december 2009 15:14 schreef tennisboy het volgende:
In de futures gaat het gewoon perfect. Hij heeft laatst ondertussen weer een keer een 1ste ronde overleeft in een challenger. Dus als je het aan mij vraagt staat hij er volgend jaar weer gewoon in de challengers.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |