quote:Roland Garros: Huta Galung ook door in kwalificatie
Jesse Huta Galung heeft dinsdag de tweede kwalificatieronde van Roland Garros bereikt. De Nederlander versloeg de Kazach Joeri Sjoekin: 6-4, 6-4. In de volgende ronde speelt Huta Galung tegen de Braziliaan Franco Ferreiro.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:46 schreef de_boswachter het volgende:
Nooit van gehoord van de Braziliaan.
Verpest dit forum nou niet met allerlei foto's van tennishunks ofzo.quote:
Ben gewoon behulpzaamquote:Op woensdag 20 mei 2009 12:09 schreef Szura het volgende:
[..]
Verpest dit forum nou niet met allerlei foto's van tennishunks ofzo.
Gebruik daar het Roddick-topic maar voor
Ignatik is oud nummer 1 bij de junioren, dus dat was te verwachten. Zeker omdat Robin het ook absoluut niet makkelijk had tegen hem.quote:Op donderdag 26 november 2009 15:51 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Jesse heeft ook teveel feest gevierd geloof ik
36 26 eraf tegen Uladzimir Ignatik (ATP-258). Vrij hard dus, tegen iemand die in Jersey nog werd verslagen door Robin Haase in 2 setjes (in diens 4e potje sinds zn return).
Nou ja, we'll always have that first round against Kondo
Een paar futures met nono's en 1 rondje challenger winnen zorgen ervoor dat alles goed zit? Lijkt me dat er heel wat meer aan de hand is hoorquote:Op donderdag 3 december 2009 15:14 schreef tennisboy het volgende:
In de futures gaat het gewoon perfect. Hij heeft laatst ondertussen weer een keer een 1ste ronde overleeft in een challenger. Dus als je het aan mij vraagt staat hij er volgend jaar weer gewoon in de challengers.
Nou ja, het was de Rochus zonder talent he.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:05 schreef Chriz2k het volgende:
Best knap na die miraculeuze ontspanning tegen Rochus in de eerste ronde, toen hij in de derde set van *5-2 naar *5-6 met drie matchpoints tegen ging.
Een hele kleine Rochusquote:Op donderdag 17 juni 2010 17:27 schreef The_BoezelaaR het volgende:
En we weten allemaal wat er overblijft bij een Rochus zonder talent. Gewoon een kleine Rochus
quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:30 schreef tennisboy het volgende:
Hup Jesse ga achter Robin en Thiemo aan.
Watje, snel aanpassen hequote:Op zondag 15 augustus 2010 20:47 schreef Outlined het volgende:
[..]
hoop het wel maar gaat gewoon niet gebeuren, als deze gast ooit in de top 100 komt bespan ik mijn racket met spaghetti speel ik 1 wedstrijd lang met een condoom als overgrip
Kan er wel spaghetti in doen, maar wat dan, één bal raken en de hele zooi ligt er uitquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |