abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66801694
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 17:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Nee, dat is totaaaaaaaaaaaaaaaal ondenkbaar natuurlijk, in een land waar mensen bij roofovervallen om een paar tientjes vermoord worden.
Voetballerij met de paupersteden van Nederland vergelijken.
pi_66801720
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 17:08 schreef need2009 het volgende:

[..]

Jonge, doe normaal. De Jupiler League in met dat tuig??? Waar hadden jullie dan gevoetbald als ik naar jullie verleden kijk?
Doet dat er toe?
Wij gaan niet een grasmat vervangen voor een belangrijke wedstrijd om op deze manier meer kans te maken de wedstrijd te winnen.
Wij kunnen het voetballend af, Twente heeft altijd hulp van knvb, scheidsrechters en grasmatten nodig.
  zaterdag 7 maart 2009 @ 17:11:21 #103
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_66801776
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 17:09 schreef Adothehague het volgende:

[..]

Doet dat er toe?
Wij gaan niet een grasmat vervangen voor een belangrijke wedstrijd om op deze manier meer kans te maken de wedstrijd te winnen.
Wij kunnen het voetballend af, Twente heeft altijd hulp van knvb, scheidsrechters en grasmatten nodig.
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_66801785
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 17:09 schreef Adothehague het volgende:

[..]

Doet dat er toe?
Oke, ik weet genoeg over je
pi_66801838
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 17:11 schreef need2009 het volgende:

[..]

Oke, ik weet genoeg over je
Ik weet tegenwoordig ook hoe het komt dat Twente ineens zo hoog staat.
pi_66801856
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 17:08 schreef Blawh het volgende:

[..]

Voetballerij met de paupersteden van Nederland vergelijken.
Het is alleen maar om aan te geven wat mensen doen voor geld, dat snap je toch wel hopelijk?

Hell, ik zou het waarschijnlijk zelf ook proberen als er zulke belangen op het spel stonden, gewoon een beetje de grenzen opzoeken en zoveel mogelijk in je eigen voordeel draaien. En om dat soort dingen de kop in te drukken hebben we dus de KNVB nodig.

Munsterman lacht nou de ballen uit zijn broek, die weet ook wel dat een serieuze straf er waarschijnlijk niet in zit voor Twente.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_66801947
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 17:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Nee, dat is totaaaaaaaaaaaaaaaal ondenkbaar natuurlijk, in een land waar mensen bij roofovervallen om een paar tientjes vermoord worden.

Maar zoals ik al eerder zei: Twente is verantwoordelijk, opzet of niet. Ze hebben bewust die mat er neer laten leggen toch?
Dat is idd totaal ondenkbaar, die 35miljoen uit de CL krijg je alleen ALS je 2e wordt, en ALS je door de voorronde komt en ALS je maar met 1 nederlandse club in de CL zit en ALS je dan ook nog eens door de groepsfase komt.. En om dan de boel te vergelijken met tasjesdieven?

En moet ik nu voor de 3e keer toegeven dat het idd de eigen schuld is van Twente en dat een eventuele boete op de plaats is..
pi_66802009
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 17:13 schreef Adothehague het volgende:

[..]

Ik weet tegenwoordig ook hoe het komt dat Twente ineens zo hoog staat.
Oke, noem alle mazzelgevallen, scheidsrechter-dwalingen pro-Fc Twente dit seizoen eens op?
Ben benieuwd?
pi_66802110
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 17:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Munsterman lacht nou de ballen uit zijn broek, die weet ook wel dat een serieuze straf er waarschijnlijk niet in zit voor Twente.
Kan ook niet meer. De KNVB heeft er mee ingestemd om ipv zat zon te voetballen.
Maar omdat de beste meneer reker, shit je zou hem maar bij je club hebben, een gefrustreerd briefje heeft gestuurd naar de KNVB, zeggen ze dat er eventuele sancties zijn, maar puntaftrek totaal niet.
pi_66802832
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 17:15 schreef ElYefe het volgende:

[..]

Dat is idd totaal ondenkbaar, die 35miljoen uit de CL krijg je alleen ALS je 2e wordt, en ALS je door de voorronde komt en ALS je maar met 1 nederlandse club in de CL zit en ALS je dan ook nog eens door de groepsfase komt.. En om dan de boel te vergelijken met tasjesdieven?
Dat weet ik ook wel, maar al levert het maar 5 miljoen euro op, dat is genoeg om even je sportiviteit opzij te zetten hoor.

Verder vergelijk ik niks met tasjesdieven, het is maar om uit te leggen wat mensen doen voor veel minder geld. Als iemand voor een paar tientjes al overhoop wordt gestoken, dan is de voorzitter van Twente die de boel besodemietert niet zo moeilijk voor te stellen toch?

Als je denkt dat het ondenkbaar is dat een club voordeel probeert te halen uit het manipuleren van een situatie ben je echt hopeloos naïef en leef je in een sprookjeswereld.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_66802858
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 17:21 schreef need2009 het volgende:

[..]

Kan ook niet meer. De KNVB heeft er mee ingestemd om ipv zat zon te voetballen.
Maar omdat de beste meneer reker, shit je zou hem maar bij je club hebben, een gefrustreerd briefje heeft gestuurd naar de KNVB, zeggen ze dat er eventuele sancties zijn, maar puntaftrek totaal niet.
Die zak stront heeft idd in een dik jaar tijd zo'n beetje heel PSV afgebroken
pi_66802991
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 17:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Die zak stront heeft idd in een dik jaar tijd zo'n beetje heel PSV afgebroken
Precies, had ie net zo kinderachtig gedaan, als ook psv in de kwartfinale van de beker had gestaan woensdag of ver voor de concurrentie op de eerste plaats had gestaan.
  zaterdag 7 maart 2009 @ 17:48:55 #113
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_66803063
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 17:47 schreef need2009 het volgende:

[..]

Precies, had ie net zo kinderachtig gedaan, als ook psv in de kwartfinale van de beker had gestaan woensdag of ver voor de concurrentie op de eerste plaats had gestaan.
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_66803077
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 17:47 schreef need2009 het volgende:

[..]

Dan had hij wat minder herrie gemaakt maar geloof me maar dat hij gemopperd zou hebben

En feitelijk heeft hij recht van spreken. Alleen gaat het wel weer echt op zijn Rekers, met de botte bijl tieren en vloeken.
pi_66803504
Twente heeft naar mijn idee allemaal maar nadeel van deze verplaatsing, ik kan me niet voorstellen dat je als voetballer van Twente zit te wachten op een verplaatsing naar zondag 16:30.

En door alle commotie en negativiteit omtrent dit incident zal Twente ook zeker niet beter gaan voetballen.
٩๏̯͡๏)۶
pi_66803606
PSV heeft wel erg veel vertrouwen in hun eigen kunnen blijkt wel uit hun reactie
A mind with a heart of it's own
pi_66804695
Psv wint van twente
pi_66807008
Ik kan het niet over mn hart verkrijgen om voor PSV te zijn, ook al kan dat Ajax de 2e plaats opleveren.
PSV
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_66808002
Wat een gezeur om niks! Twente heeft 4 weken geleden volgens mij al besloten om de mat te vervangen, in combinatie met de planning van het bedrijf kon het alleen maar afgelopen 3 dagen. Twente kan er toch niks aan doen dat het vrijdag de hele dag hondenweer is geweest
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 7 maart 2009 @ 20:29:49 #120
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_66808146
och dankzij Twente krijgen we dit jaar 10 miljoen extra uit de CL pot, dat zien we dan maar als genoegdoening
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_66808299
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 20:29 schreef rubbereend het volgende:
och dankzij Twente krijgen we dit jaar 10 miljoen extra uit de CL pot, dat zien we dan maar als genoegdoening
LA MANGA - Bij de eerste training van PSV in het Spaanse La Manga werden de Eindhovenaren verwelkomd door een bezoekje van Toon Renes. De teammanager van FC Twente had een belangrijke rol in de totstandkoming van het in allerijl belegde trainingskamp van de landskampioen gespeeld.

“Toen wij hier enkele maanden geleden alles regelden heb ik een exclusiviteitsclausule bedongen”, grinnikt de tukker. “Wij wilden hier niet met andere Nederlandse clubs zitten. Daarom kwam de manager van dit complex aan me vragen of hij PSV ook mocht ontvangen. Gezien de situatie in Eindhoven (PSV kon door de strenge de vorst niet op de eigen velden aan de slag en wilde niet langdurig op kunstgras trainen, red.) zijn we akkoord gegaan. Je moet elkaar toch een beetje helpen.” (bron: Telegraaf 08-01-2009)

Volgens mij was dat al voldoende
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 7 maart 2009 @ 20:36:51 #122
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_66808396
tis heel vervelend allemaal en Twente en de graslegger hadden dit natuurlijk wel een beetje kunnen voorzien maar laten we er geen enorm drama van maken, tis gewoon toevallig dat het nu gebeurt nadat Twente allemaal zware wedstrijden heeft gehad
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_66808798
wtf ik zat al klaar
pi_66808905
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 20:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
wtf ik zat al klaar
Ben je net wakker geworden ofzo? Volgens mij is het op verschillende plekken vermeld
  zaterdag 7 maart 2009 @ 20:55:37 #125
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_66809131
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 20:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
wtf ik zat al klaar
[b]Enschede![/b]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')