beesjes!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:02 schreef Stekelbees het volgende:
crazy-m woont praktisch op mij zie ik ineens
Nah.. het is wel goed zo. Ik loop nu 5 dagen in de week stage en ik vind het niet zo erg om regelmatig vrij te zijn op zaterdag.quote:
Dan moet je niet zeurenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:13 schreef toma het volgende:
[..]
Nah.. het is wel goed zo. Ik loop nu 5 dagen in de week stage en ik vind het niet zo erg om regelmatig vrij te zijn op zaterdag.
Hmm, ja begrijpelijk. Misschien toch kijken naar iets anders...? Al zal dat ook niet gemakkelijk zijn.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:11 schreef toma het volgende:
[..]
Ik werk zaterdags bij een autopoetsbedrijfje. Dat is al m´n bijbaantje sinds m´n 16e. Maar sinds de krediet crisis gaat het heel erg slecht. En vooral sinds laatst twee auto-dealers failliet zijn gegaan.
En het mooie is dat m'n salaris gewoon doorbetaald wordtquote:
Hehe. Tja, dat is logisch van hem danquote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:15 schreef toma het volgende:
[..]
En het mooie is dat m'n salaris gewoon doorbetaald wordt![]()
Omdat ik nog gruwelijk veel vakantieuren heb staan die m'n baas moet uitbetalen, betaald hij deze nu uit ter compensatie dat ik nu niet kan werken.
mijn kont doet pijnquote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:13 schreef theKiD het volgende:
Hej existenz.. jij was mijn geheime liefde werd gezegt in voorgaand topique
Das tenminste goed nieuws.. al is het jammer dat je vakantieuren op deze manier opgemaakt gaan worden..quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:15 schreef toma het volgende:
[..]
En het mooie is dat m'n salaris gewoon doorbetaald wordt![]()
Omdat ik nog gruwelijk veel vakantieuren heb staan die m'n baas moet uitbetalen, betaald hij deze nu uit ter compensatie dat ik nu niet kan werken.
Ach. ik heb geen contract dus hij kan die uren alleen maar uitbetalenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:17 schreef theKiD het volgende:
[..]
Das tenminste goed nieuws.. al is het jammer dat je vakantieuren op deze manier opgemaakt gaan worden..
Die fotoquote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:17 schreef toma het volgende:
[..]
je moet ook geen zeepjes oprapen als je gaat douchen met meerdere mannen.
[ afbeelding ]
Ik zag het ook pas in 2e instantiequote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:19 schreef toma het volgende:
[..]ik ook toen ik m voor de eerste keer zag
Het was dan ook een hele harde stoel waar ik vandaag op gezeten heb de hele dag...quote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:21 schreef existenz het volgende:
[..]
Het was dan ook een hele harde stoel waar ik vandaag op gezeten heb de hele dag...
Jij zat er ook niet meer tussenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:24 schreef automatic_ het volgende:
Jongens, jullie gaan niet meer zo snel
quote:
Ja, geef mij maar weer de schuldquote:
Zie mijn vorige postquote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:32 schreef toma het volgende:
Ik denk dat existenz niet alleen een hele harde stoel had
Ja! Ik zag het ookquote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:31 schreef _Ophelia_ het volgende:
De youtube feature in de nieuwe lay-out is erg stoer
Sorryquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |