Hehequote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:05 schreef theKiD het volgende:
[..]
Samen met nog 2 sletten post sletten that is![]()
Om een deadline te halen ofzoquote:
Deadline?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hehe
[..]
Om een deadline te halen ofzo
Ja, 2 topics vol in 24uur ofzoquote:
En jij denkt dat er op deze manier wel iets nuttigs uit mij komt?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:06 schreef theKiD het volgende:
[..]
Omdat er zo weinig nuttigs uit jullie komt
Hallo Stekelbeesquote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:02 schreef Stekelbees het volgende:
crazy-m woont praktisch op mij zie ik ineens
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:07 schreef _Ophelia_ het volgende:
Als ik dit lees:
[..]
Denk ik inderdaad dat dit de meest verstandige reactie is:
[..]
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:08 schreef toma het volgende:
Ik kreeg net een telefoon van mn baas dat er WEER geen zak te doen is op m'n werk en dat ik morgen WEER niet kan werken
Dat is al 3 weken achter elkaar dat ik niet heb gewerkt.
Balen! Wat doe je voor werk?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:08 schreef toma het volgende:
Ik kreeg net een telefoon van mn baas dat er WEER geen zak te doen is op m'n werk en dat ik morgen WEER niet kan werken
Dat is al 3 weken achter elkaar dat ik niet heb gewerkt.
Lukt het niet, dan niet, maar aan mij zal t niet liggenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:09 schreef toma het volgende:
[..]
Maar er hing hier zo'n spammende sfeer dat het wel toepasselijk is zoals al is aangegeven
Hehequote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:04 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik zag alleen een greaute seaburtEn weinig lieve automatic
![]()
OMg.. ik krijg Herman Finkers FlashbacksIk zal t ff goed zeggen: Ik zag weinig mooie automatic
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:52 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dit is het TilburgTopic, die discussie\ dat gezeik hoort hier niet thuis want iedereen zegt hier friet![]()
p.s. je CAPS zit vast
Ik werk zaterdags bij een autopoetsbedrijfje. Dat is al m´n bijbaantje sinds m´n 16e. Maar sinds de krediet crisis gaat het heel erg slecht. En vooral sinds laatst twee auto-dealers failliet zijn gegaan.quote:
Eindelijk kwaliteit uit je vingersquote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:10 schreef theKiD het volgende:
[..]
Grafgraver? Ister niemand deaudgegaan laatste week?
Ander baantje erbij zoeken? Horeca?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:11 schreef toma het volgende:
[..]
Ik werk zaterdags bij een autopoetsbedrijfje. Dat is al m´n bijbaantje sinds m´n 16e. Maar sinds de krediet crisis gaat het heel erg slecht. En vooral sinds laatst twee auto-dealers failliet zijn gegaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |