Aha oke.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:04 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Blijf maar hier hoor, ik ben zelf een paar keer in R'dael geweest, maar was weer blij toen ik er weg kon
Jij meent dat niet & je deed nu alleen die andere na die dat vorige keer deden toen jij die opmerking maaktequote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:06 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jij meent dat niet & je deed nu alleen die andere na die dat vorige keer deden toen jij die opmerking maakte
Hoeveel tijd hebben we nog?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:04 schreef theKiD het volgende:
[..]
tsssk![]()
Je moet er iets voor over hebben om in 24u 2 topics te vullen
Waarom begrijp ik deze zin niet :S ?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:06 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jij meent dat niet & je deed nu alleen die andere na die dat vorige keer deden toen jij die opmerking maakte
Hij begrijpt die welquote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:06 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Waarom begrijp ik deze zin niet :S ?
Hoezo niet?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:08 schreef theKiD het volgende:
[..]
Je moet geen dingen vertellen die pertinent niet waar zijn
Wij hebben geen ruzie hoorquote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:12 schreef SwiffMeister het volgende:
Ik meng me even niet in jullie ruzie
Eigen gebakken friet met sate van de varkenshaasquote:
Ow nee.. klopt, een mens kan niet veranderen he? En ik heb ook nooit sorry gezegt.. en t ging stiekem ook heel ergens anders over.. Maar tis te makkelijk om dat te vergeten blijkbaarquote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:09 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hoezo niet?
Jij reageerde vorige keer toch ook niet zo? Waarom nu dan wel?
Nee, het ging om het kaartjequote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:16 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ow nee.. klopt, een mens kan niet veranderen he? En ik heb ook nooit sorry gezegt.. en t ging stiekem ook heel ergens anders over.. Maar tis te makkelijk om dat te vergeten blijkbaar![]()
Dat dat maar duidelijk isquote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, het ging om het kaartje![]()
Ik weet toch dat jij mij lief vindt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |