Aha oke.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:04 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Blijf maar hier hoor, ik ben zelf een paar keer in R'dael geweest, maar was weer blij toen ik er weg kon
Jij meent dat niet & je deed nu alleen die andere na die dat vorige keer deden toen jij die opmerking maaktequote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:06 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jij meent dat niet & je deed nu alleen die andere na die dat vorige keer deden toen jij die opmerking maakte
Hoeveel tijd hebben we nog?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:04 schreef theKiD het volgende:
[..]
tsssk![]()
Je moet er iets voor over hebben om in 24u 2 topics te vullen
Waarom begrijp ik deze zin niet :S ?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:06 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jij meent dat niet & je deed nu alleen die andere na die dat vorige keer deden toen jij die opmerking maakte
Hij begrijpt die welquote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:06 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Waarom begrijp ik deze zin niet :S ?
Hoezo niet?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:08 schreef theKiD het volgende:
[..]
Je moet geen dingen vertellen die pertinent niet waar zijn
Wij hebben geen ruzie hoorquote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:12 schreef SwiffMeister het volgende:
Ik meng me even niet in jullie ruzie
Eigen gebakken friet met sate van de varkenshaasquote:
Ow nee.. klopt, een mens kan niet veranderen he? En ik heb ook nooit sorry gezegt.. en t ging stiekem ook heel ergens anders over.. Maar tis te makkelijk om dat te vergeten blijkbaarquote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:09 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hoezo niet?
Jij reageerde vorige keer toch ook niet zo? Waarom nu dan wel?
Nee, het ging om het kaartjequote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:16 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ow nee.. klopt, een mens kan niet veranderen he? En ik heb ook nooit sorry gezegt.. en t ging stiekem ook heel ergens anders over.. Maar tis te makkelijk om dat te vergeten blijkbaar![]()
Dat dat maar duidelijk isquote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, het ging om het kaartje![]()
Ik weet toch dat jij mij lief vindt!
Nee eigenlijk nietquote:
Wel alles lezen he?!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:56 schreef Crazy-M het volgende:
ik ben ook weer thuis. zo eerst maar is eten.
maar kindjes, geen ruzie hier. is niet lief
hahaquote:
Mexicano dus...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:28 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
haha
ok geen ruzie maar wel lief zijn hefrietjes waren lekker
mexicaantje ook weer.
is hier wel rustig vergeleken met vanmiddag.
Ik hoop dat het helptquote:
Die ga ik me vanavond ook bezorgen denkquote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:37 schreef -_Tommy_- het volgende:
Gaaaaaaap weer thuisvandaag de beurs was niets aan... maar had ook een houten kop!
* _Ophelia_ zegt maar even nietsquote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:40 schreef theKiD het volgende:
[..]
Tuurlijk![]()
* theKiD heeft magische lippen
Hahaquote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:40 schreef theKiD het volgende:
[..]
Tuurlijk![]()
* theKiD heeft magische lippen
WTF IS DIT?! JIJ WAAGT HET TOCH NIET OM HET P-WOORD TE GEBRUIKEN HÈ?!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:21 schreef Crazy-M het volgende:
Opneuken met je friet !!!!
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:50 schreef krioro het volgende:
[..]
WTF IS DIT?! JIJ WAAGT HET TOCH NIET OM HET P-WOORD TE GEBRUIKEN HÈ?!
Dit is het TilburgTopic, die discussie\ dat gezeik hoort hier niet thuis want iedereen zegt hier frietquote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:50 schreef krioro het volgende:
[..]
WTF IS DIT?! JIJ WAAGT HET TOCH NIET OM HET P-WOORD TE GEBRUIKEN HÈ?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |