abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66789074
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 00:49 schreef Japsap het volgende:

[..]

Inderdaad, je extreem rechtse broeders.
Doe dat nou niet. Je voert de trol.
Fluitbekzeenaalden zijn tropische & subtropische zoutwatervissen die hun naam te danken hebben aan hun buisvormige snuit, die aan een fluit doet denken.
pi_66789128
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 21:59 schreef waht het volgende:

[..]

Niet echt, het kwam opeens in me op.. Ik bedoelde maar te zeggen; die lui zijn ongevaarlijk. Compleet gestoord, maar ongevaarlijk.
Ongevaarlijk? Als ik jou was zou ik nog maar eens wat nader onderzoek doen naar deze secte. Er zit wel wat meer aan vast dan wat demonstreren bij begrafenissen en van iedereen die dood is roepen dat hij brandt in de hel.
pi_66789741
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 20:36 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
Het staat op hun website, ze gaan echt morgen.
[..]

http://www.godhatesfags.com/schedule.html
Mensen hier die er heengaan?
Waarom geven ze dit zo kort van tevoren aan, daar gaat een evt. tegenactie
  zaterdag 7 maart 2009 @ 02:33:07 #179
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_66790546
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 01:30 schreef DJKoster het volgende:

[..]

Mensen hier die er heengaan?
Waarom geven ze dit zo kort van tevoren aan, daar gaat een evt. tegenactie
Alsof het zo lang rijden is naar Schiphol, ongeacht van waar je woont in NL....(!)

Als je ze wilt opwachten heb je genoeg tijd, en ik neem ook nog eens aan dat ze niet binnen 24 uur weer verdwenen zullen zijn.

Kunnen we ze niet gewoon allemaal een gratis Feyenoord T-shirtje schenken en ze dan in de Arena laten protesteren!? Ze zullen ook vast wel de joden haten, want 'God' heeft het ook nooit echt op die gasten gehad...
  zaterdag 7 maart 2009 @ 04:10:51 #180
182269 sneakypete
On the edge
pi_66790980
hahaha
pi_66791229
quote:
Zo'n tien actievoerders zijn volgens Phelps onderweg naar Nederland om te demonstreren tegen onze losbandige samenleving. "Ze gaan daar spandoeken dragen, zodat jullie begrijpen waarom Nederland dit onheil op zich heeft afgeroepen."
http://www.nos.nl/nosjour(...)_haat_nederland.html
^
bevat interview met de lui

[ Bericht 21% gewijzigd door Caesu op 07-03-2009 07:36:17 ]
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_66791813
Geweldig. Laat ze maar komen. Ik denk dat er hier heel andere reacties komen dan in Amerika.
En inderdaad, ze gebruiken geen geweld..het is eigenlijk maar een zielig hoopje mensen.

Het beste is gewoon om ze keihard uit te lachen en niet serieus te nemen.
pi_66791924
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 15:56 schreef isogram het volgende:

[..]

Het gaat niet om de mening, het gaat om de intentie van het bezoek. Dat bezoek is puur gericht op het verstoren van de herdenkingsbijeenkomst.

Los daarvan, is er ook nog eens verschil tussen een mening die anderen niet welgevallig is en haatzaaien. Wat Phelps en consorten al jaren doen, valt zonder enige twijfel onder dat laatste. Ik snap werkelijk niet waarom je deze zieke geest loopt te verdedigen.

Maar toch zou ik ze niet weigeren. Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat er zou gebeuren.
Ik denk niet dat mensen hier écht beledigd zullen zijn door die mensen.
  zaterdag 7 maart 2009 @ 09:43:06 #184
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_66791956
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 09:41 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Maar toch zou ik ze niet weigeren. Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat er zou gebeuren.
Ik denk niet dat mensen hier écht beledigd zullen zijn door die mensen.
Ik zou je willen horen als één van jouw familieleden onder de slactoffers was geweest en jij gaat daarheen om op weg daarheen langs een groepje van die zielepoten te komen, die met bordjes vertellen dat jouw familielid door god is vermoord omdat Nederland zo open is en dat dat dus net goed voor jou en je familie is.

Ik ben niet gewelddadig, maar ik denk dat het moeilijk wordt om de krikstang rustig in de auto te laten liggen.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_66792114
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 09:43 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Ik zou je willen horen als één van jouw familieleden onder de slactoffers was geweest en jij gaat daarheen om op weg daarheen langs een groepje van die zielepoten te komen, die met bordjes vertellen dat jouw familielid door god is vermoord omdat Nederland zo open is en dat dat dus net goed voor jou en je familie is.

Ik ben niet gewelddadig, maar ik denk dat het moeilijk wordt om de krikstang rustig in de auto te laten liggen.
Tja, ligt eraan hoe ver weg ze staan. Ik zou het niet erg persoonlijk opvatten, ze vinden immers elk sterfgeval van Nederlandse bodem geweldig. Maar je hebt wel gelijk. Minus het verstoren van de begrafenis denk ik dat de meeste mensen het alleen maar lachwekkend vinden. Waarschijnlijk mogen ze er niet eens in de buurt komen.
  zaterdag 7 maart 2009 @ 09:57:04 #186
66444 Lord_Vetinari
pi_66792140
Ze zijn wel komiek op afstand. Zoals ik in het andere topic al zei:
quote:
"Daarnaast slachten jullie je kinderen af en noemen het euthanasie. God noemt het moord. Voor al deze dingen worden jullie gestraft. [..] Jullie hebben Gods' woede op jullie afgeroepen. Dit is slechts het begin."
Briljante redenatie. Dus straft God Nederland, door een Turks vliegtuig te laten vallen met als resultaat Turkse en Amerikaanse doden. Ja, nee, volkomen logisch. Goh, wat voelen wij ons nu gestraft, zeg

Gevalletje ontoerekeningsvatbaar, iemand?
pi_66792175
Ja klopt, die redenatie slaat echt nergens op.
Het is dat het op Nederlandse gronden is gebeurd, maar voor de rest kan je er nou niet echt uit opmaken dat God een hekel heeft aan Nederland.
  zaterdag 7 maart 2009 @ 10:00:56 #188
66444 Lord_Vetinari
pi_66792194
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 09:59 schreef -Strawberry- het volgende:
Ja klopt, die redenatie slaat echt nergens op.
Het is dat het op Nederlandse gronden is gebeurd, maar voor de rest kan je er nou niet echt uit opmaken dat God een hekel heeft aan Nederland.
Het was niet eens de schuld van de Nederlandse verkeersleiding, dus we krijgen ook geen mega-claims te betalen, dus de logica is ver te zoeken.
  zaterdag 7 maart 2009 @ 10:39:42 #189
104901 OxygeneFRL
....dus....
pi_66792774
Zijn er al voetbalsupporters die een knokploegje hebben opgericht voor vandaag?
pi_66793011
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 10:39 schreef OxygeneFRL het volgende:
Zijn er al voetbalsupporters die een knokploegje hebben opgericht voor vandaag?
We zijn bezig met een carpool-schema aangezien we de trein niet in mogen.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  zaterdag 7 maart 2009 @ 11:43:10 #191
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_66793920
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 09:30 schreef -Strawberry- het volgende:
Geweldig. Laat ze maar komen. Ik denk dat er hier heel andere reacties komen dan in Amerika.
En inderdaad, ze gebruiken geen geweld..het is eigenlijk maar een zielig hoopje mensen.

Het beste is gewoon om ze keihard uit te lachen en niet serieus te nemen.
Of om ze te martelen en erbij vertellen dat het een boodschap van god is.
Drugs are good mkay?
  zaterdag 7 maart 2009 @ 12:08:29 #192
104901 OxygeneFRL
....dus....
pi_66794511
Ja ik hoop echt dat het uit de hand loopt. Een paar van die lui gewond raken en/of doodgaan door rellen. De familie uit elkaar wordt getrokken door arrestaties etc.
  zaterdag 7 maart 2009 @ 12:11:38 #193
66444 Lord_Vetinari
pi_66794583
Ik ben toch benieuwd: Stel nou dat het vliegtuig met daarin die Phelpsen neerstort in de Oceaan. Dus neutraal terrein. Wie wil God dan straffen? Volgens hen dan?
  zaterdag 7 maart 2009 @ 12:15:18 #194
104901 OxygeneFRL
....dus....
pi_66794682
Dat heeft geen zin om daarover na te denken, Discussieren met die lui heeft toch geen zin. Kapot slaan die handel.
pi_66794857
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 12:11 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik ben toch benieuwd: Stel nou dat het vliegtuig met daarin die Phelpsen neerstort in de Oceaan. Dus neutraal terrein. Wie wil God dan straffen? Volgens hen dan?
Dan hield God zo veel van hen dat hij ze terug aan zijn zijde wilde hebben in de hemel

Wel leuk trouwens dat ik in het meest verdorven land ter wereld woon Is ook wel een prestatie op zich natuurlijk.
Fluitbekzeenaalden zijn tropische & subtropische zoutwatervissen die hun naam te danken hebben aan hun buisvormige snuit, die aan een fluit doet denken.
  zaterdag 7 maart 2009 @ 12:24:16 #197
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_66794898
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 12:11 schreef Lord_Vetinari het volgende:
God hates the fagenabling sea! Oceans are evil and will all die.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  zaterdag 7 maart 2009 @ 12:24:19 #198
66444 Lord_Vetinari
pi_66794899
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 12:22 schreef fluitbekzeenaald het volgende:

[..]

Dan hield God zo veel van hen dat hij ze terug aan zijn zijde wilde hebben in de hemel

Wel leuk trouwens dat ik in het meest verdorven land ter wereld woon Is ook wel een prestatie op zich natuurlijk.
Zou er iets zijn wat we kunnen doen om te zorgen dat het zo blijft? Dus een FOK-orgiegroep beginnen of zo? Met hetero, bi en homo subgroepen?
pi_66795040
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 12:24 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Zou er iets zijn wat we kunnen doen om te zorgen dat het zo blijft? Dus een FOK-orgiegroep beginnen of zo? Met hetero, bi en homo subgroepen?
Kinky Kelly
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_66795101
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 12:31 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Kinky Kelly
and the sexy stud
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')