En dan zijn er hier nog mensen die net doen alsof deze club alleen een mening verkondigt en niet haatzaaiend bezig is.quote:Jos Brink was an entertainer, musical actor, writer and pastor (What the Hell? How does he explain Leviticus 18:22 and Jeremiah 23?). He married another fag by the name Frank Sanders. He died of colorectal cancer in 2007. Praise the LORD!
Wat is daar haatzaaiend aan?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:29 schreef Elfletterig het volgende:
Gewoon even een fragmentje van hun haatsite om een indruk te geven:
[..]
En dan zijn er hier nog mensen die net doen alsof deze club alleen een mening verkondigt en niet haatzaaiend bezig is.
De heer prijzen omdat iemand aan kanker is doodgegaan.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:41 schreef ouderejongere het volgende:
Wat is daar haatzaaiend aan?
Angst voor rellen herdenking vliegtuigcrash: ME paraatquote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:38 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb aanhalingstekens aan de topictitel toegevoegd. Behalve de bewering van GeenStijl blijkt vooralsnog nergens uit dat de familie Phelps écht in Nederland is...
Dat is geen haatzaaien, dat is natrappen.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De heer prijzen omdat iemand aan kanker is doodgegaan.![]()
Ga je trouwens nog uitleggen wat je met deze post bedoelde, of negeer je mijn vraag gewoon?
Christenextremisten dreigen begrafenissen Schipholramp te verstoren
Zou kunnen. We houden het in de gaten.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:47 schreef 0100 het volgende:
Angst voor rellen herdenking vliegtuigcrash: ME paraat
Ze zeggen niet over wat voor soort groepen het zijn, maar het zou best hiermee te maken kunnen hebben.
Er zijn altijd uitzonderingen te vinden, dat dat van de wet niet mag is een tweede.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:51 schreef Spitstand het volgende:
[..]
Het recht in eigen hand nemen is altijd verkeerd.
Denkje, Nederland zit er vol mee.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:22 schreef TheStonedOne het volgende:
En een haatzaaiende imam word wel toegang ontzegd / uitgezet.
Zouden ze hiermee ook moeten doen.
Om nog meer begrafenissen te voorkomen.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:09 schreef drumstickNL het volgende:
Dat ze vinden dat god homo's haat mogen ze zelf weten, maar waar ik me aan erger is dat ze hun mening op bergravenissen en herdenkingen kwijt willen..
Ja dat zal wel om deze groep gaan.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:47 schreef 0100 het volgende:
[..]
Angst voor rellen herdenking vliegtuigcrash: ME paraat
Ze zeggen niet over wat voor soort groepen het zijn, maar het zou best hiermee te maken kunnen hebben.
Het zou logischer zijn als er na zo'n actie ineens 20 begrafenissen extra zijn.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:11 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Om nog meer begrafenissen te voorkomen.
http://www.godhatesfags.com/schedule.htmlquote:Airport Schipol - God Hates the Netherlands, we've told you! 1118 CP Our confidential sources in the Netherlands advise us that you vile, violent, God-hating perverts have issued orders to have our faithful, non-violent, loving little lambs met by our Military Police! You are messing with the WRONG GOD! If you believe that you can stop these WORDS with swords then you need to recall what the Lord Jesus said about these WORDS, to wit: Hebrews 4:12 For the word of God is quick, and powerful, and sharper than any twoedged sword, piercing even to the dividing asunder of soul and spirit, and of the joints and marrow, and is a discerner of the thoughts and intents of the heart. Yes! Our Faithful God is going to get these words to you, make you drink down the cup of His fury AND you will not be allowed to harm one hair of the heads of His elect servants until this witness which we have to give is through. AMEN!
Dat wordt nog wat dan...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:36 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
Het staat op hun website, ze gaan echt morgen.
[..]
http://www.godhatesfags.com/schedule.html
Het is mijn plicht om mijn broeders te gaan helpen.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:36 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
[..]
Nee ze gaan niet. Er komen wat sympathisanten uit NL of Europa opdraven. Man of 10 hooguit.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:36 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |