Ow lekker overdreven dus die ME.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:46 schreef popolon het volgende:
[..]
Nee ze gaan niet. Er komen wat sympathisanten uit NL of Europa opdraven. Man of 10 hooguit.
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:44 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Het is mijn plicht om mijn broeders te gaan helpen.
Mislukte, sneue poging tot provocatie.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:50 schreef ouderejongere het volgende:
[..]shit, ik heb helemaal geen tijd morgen. Kunnen ze het niet wat eerder plannen.
Er wordt wel erg veel aandacht aan dit clubje gegeven. Ze hebben maar 70 leden notabene.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:49 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Ow lekker overdreven dus die ME.
Er waren blijkbaar meerdere groeperingen die al demonstraties hadden aangekondigdquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:49 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Ow lekker overdreven dus die ME.
Ah vandaar..quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:52 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Er waren blijkbaar meerdere groeperingen die al demonstraties hadden aangekondigd
Aw dat zou wel jammer zijn. Ze zeggen niet letterlijk dat ze gaan inderdaad, maar ik begreep het wel zo uit de tekst.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:46 schreef popolon het volgende:
[..]
Nee ze gaan niet. Er komen wat sympathisanten uit NL of Europa opdraven. Man of 10 hooguit.
Weet je ook welke en waarom?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:52 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Er waren blijkbaar meerdere groeperingen die al demonstraties hadden aangekondigd
Ik heb het uit dit bericht: http://www.nu.nl/algemeen(...)enking-schiphol.htmlquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:55 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
[..]
Weet je ook welke en waarom?
Don't feed the troll..quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:51 schreef Twerk het volgende:
[..]
Mislukte, sneue poging tot provocatie.
Het zou toch wel ongelofelijk tries zijn t als nederlanders zich aan zouden sluiten bij deze paupers.
Eens. Maar ergens denk ik ook dat ze gewoon ongevaarlijk zijn, en dat ik hen daarom eerder verwelkom dan een willekeurige haat-imam.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:38 schreef One_of_the_few het volgende:
Ben er trots op dat nederland hiermee het nieuws in het buitenland haalt.
Kan men weer eens zien dat we ruimte bieden voor een ieders mening, en nog fatsoenlijk met elkaar omgaan ook.
Wat voor nieuws in welk buitenland?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:38 schreef One_of_the_few het volgende:
Ben er trots op dat nederland hiermee het nieuws in het buitenland haalt.
Kan men weer eens zien dat we ruimte bieden voor een ieders mening, en nog fatsoenlijk met elkaar omgaan ook.
Dat zou ik je nog wel eens horen zeggen als die mensen net de begrafenis van je broer of vader hebben verstoord...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:42 schreef waht het volgende:
[..]
Ze zijn misschien oneerbiedig, maar dat moet wel kunnen.
quote:We are not really interested in a dialogue with you demon-posessed perverts. We are not out to change your minds, win your soul to Jesus, agree to disagree, find common ground upon which to build a meaningful long-term relationship, or any other of your euphemisms for compromising in our stance on the Word of God. If your question is answered in the FAQ, don't expect a reply. If your question is already answered in one of our blogs, don't expect a response. If your message is a tirade of childish nonsense or full of profanity, don't expect that your message will even be read. For those of you who do get a reply, if you don't like what we have to say, deal with it. We aren't here to make you happy, we're here to deliver a message.
Oh, and Pastor Phelps doesn't do email. If one of us thinks that your message was unique or interesting enough to pass on to him, he'll get it, but since less than .01% of all messages received fit that category, don't expect him to see, much less respond to your drivel.
oneerbiedig moet kunnen. Ik zie de noodzaak niet om ze te vergelijken met een actie uit de islam.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:42 schreef waht het volgende:
[..]
Eens. Maar ergens denk ik ook dat ze gewoon ongevaarlijk zijn, en dat ik hen daarom eerder verwelkom dan een willekeurige haat-imam.
Ik heb nergens wat gezien/gelezen over fysiek geweld en deze lui. Enkel tegen hen door anderen. Ze zijn misschien oneerbiedig, maar dat moet wel kunnen.
quote:
Niet echt, het kwam opeens in me op.. Ik bedoelde maar te zeggen; die lui zijn ongevaarlijk. Compleet gestoord, maar ongevaarlijk.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:56 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
oneerbiedig moet kunnen. Ik zie de noodzaak niet om ze te vergelijken met een actie uit de islam.
Is de islam het algemene vergelijkingsmateriaal?
Er staat nu een van voor mijn huis geparkeerdquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:58 schreef popolon het volgende:
De AIVD zit nu driftig in dit topic te F5'en.
truequote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:42 schreef waht het volgende:
[..]
Eens. Maar ergens denk ik ook dat ze gewoon ongevaarlijk zijn, en dat ik hen daarom eerder verwelkom dan een willekeurige haat-imam.
Ik heb nergens wat gezien/gelezen over fysiek geweld en deze lui. Enkel tegen hen door anderen. Ze zijn misschien oneerbiedig, maar dat moet wel kunnen.
Cool.... zodra die morgen verdwenen is, kun je vast een paar memorysticks en een verdwaalde laptop vinden op de plek waar dat busje stondquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:10 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Er staat nu een van voor mijn huis geparkeerd
Inderdaad, je extreem rechtse broeders.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:44 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Het is mijn plicht om mijn broeders te gaan helpen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |