Ja, ze kunnen Rutger d'r wel heensturen..quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:35 schreef Koploperkopper het volgende:
Als GS zich nou even nuttig maakt en met een hele groep mensen hen hun hele verblijf gaat irriteren. [ afbeelding ]
Hebben ze meteen materiaal voor PowNed.
Precies, even wat goedkope vragen erop af vuren.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:35 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ja, ze kunnen Rutger d'r wel heensturen..
Pcies. Vrijheid van meningsuiting is voor mietjes!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:31 schreef drumstickNL het volgende:
Hoop zelf dat ze enorm afgetuigd worden.![]()
Dus omdat de Marechaussee extra alert is, is de familie Phelps geland? Simpele logica ftwquote:Dat concluderen we uit de aankondiging van de Koninklijke Marechaussee, die laat weten morgen extra alert te zijn tijdens de herdenking van de vliegtuigcrash op Schiphol.
quote:3. Het vliegtuig van de familie Phelps stort nog voor de landing neer, de helft van de demonstranten is dood en de overgebleven familieleden mogen de komende maanden in de media uitleggen hoe we deze daad van de schepper nu precies moeten interpreteren. In het geval van optie 3. zal uw redactie zich overigens massaal bekeren, wordt GeenStijl een gristenblog en zal PowNed opgaan in de EO. Want dan kunnen we er niet langer omheen: Hij bestaat gewoon!
Ik zie ook niet echt een bron staan daarbuiten. De extra veiligheidsmaatregelen kunnen ook "voor het geval dat" ingelast zijn.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:37 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Dus omdat de Marechaussee extra alert is, is de familie Phelps geland? Simpele logica ftw
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:31 schreef drumstickNL het volgende:
Hoop zelf dat ze enorm afgetuigd worden.
en toch hoop ik stiekem dat ze komen.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:39 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Ik zie ook niet echt een bron staan daarbuiten. De extra veiligheidsmaatregelen kunnen ook "voor het geval dat" ingelast zijn.
Ik zou het ook wel vermakelijk vinden jaquote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:40 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
en toch hoop ik stiekem dat ze komen.
Nou, ik vind dat zij in dat geval veel te ver gaan. Vrijheid van meningsuiting ok, maar begrafenissen van soldaten, etc. gaan lastigvallen is echt ver buiten het toegestane wat mij betreft.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:37 schreef Jarno het volgende:
[..]
Pcies. Vrijheid van meningsuiting is voor mietjes!
Wat is dat toch de laatste tijd dat de vrijheid voor meningsuiting wordt verwart met vrijheid tot belediging.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:37 schreef Jarno het volgende:
[..]
Pcies. Vrijheid van meningsuiting is voor mietjes!
Mwoch, lastigvallen. Ze staan meestal op behoorlijke afstand. Het is mijn mening ook niet, maar hopen dat ze in elkaar gemept worden simpelweg omdat het freaks zijn... da's ook niet helemaal fris.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:42 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nou, ik vind dat hun in dat geval veel te ver gaan. Vrijheid van meningsuiting ok, maar begrafenissen van soldaten, etc. gaan lastigvallen is echt ver buiten het toegestane wat mij betreft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |