abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66886375
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 08:08 schreef Rigital het volgende:

[..]

Ik moet mijn band nog plakken
(ben wel veel aan het spinnen)

Dan ljikt me dit een goed moment om dat eens te doen. Het regen toch buiten
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_66886463
Lijstje voor vandaag:

O: 3 rijstwafels
T: appel
L: 3 boterhammen slankie smeerkaas
T: appel en banaan
S: hardlopen (half uur)
D: Zelfgemaakte hamburger op broodje met gegrilde groente erbij

denk dat dit wel goed moet zijn, T2 had anders gekund, maar ben dan op de uni en moet nog steeds 's boekweitpannenkoekjes maken
Ja doei.
pi_66886850
jemig...

ga net voor het eerst in een week op de weegschaal staan en zit op mijn laagste gewicht 'ooit'

66,3kg!

Zonder écht mega-streng op te letten en zelfs zonder te sporten..

dat vind ik wel heel fijn, eigenlijk! Vandaag dus voor het eerst weer hardlopen. Hebben ergens in januari een keer op zondag hardgelopen en 'zouden daarna weer door gaan zetten', maar dat is er dus niet van gekomen Dit keer gaat 't wel gebeuren en ben ik benieuwd waar ik rond de zomervakantie ben qua streven. 66,3! wow!
Ja doei.
  dinsdag 10 maart 2009 @ 09:36:46 #79
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_66886962
Volgens mij heb je wel een mooi lijstje mo! Mag ik vragen waarom je het hardlopen niet op een andere dag gaat doen zodat je toch kunt blijven spinnen? Of had je dat al gezegd en heb ik er overheen gelezen.

@Yel: als je wat meer gaat eten gaat het sporten veel beter, val je mooier af én kom je minder snel aan. Ik zou het wel weten persoonlijk.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_66887017
Hoi allemaal,

Ik kom me even melden hier .

Ben Laura, 21 jaar, hoef in principe niet af te vallen, maar wil een wat strakker lichaam krijgen zeg maar. Ik ben 1.73 en weeg nu 65.8 kilo. Ik woog echter 1.5 jaar geleden nog 61 kilo, daar zou ik graag weer naar terug willen. Ik eet gezond (iig doordeweeks, in het weekend laat ik nog wel eens een steekje vallen ) en sta elke dag een uur op de Wii Fit, waarbij ik minimaal een half uur hardloop. Ik was daar in januari mee begonnen, ben ook al twee kilo kwijt sindsdien . Ik probeer elke maand een kilo kwijt te raken, zodat ik in de zomer mijn streefgewicht heb bereikt.

Vandaag:
O: 30 gram special K met 100 ml vanilleyoghurt.
L: 3 boterhammen met PanPan-kaas (is een magere vorm van kaas, ik probeer niet teveel kaas te eten maar ben er echt gek op )
D: aardappeltjes, spinazie, gehakt.
T: rode paprika + 2 tomaten als salade, met wat balsamico-azijn, peper, zout en basilicum

Wish me luck!

Gefeliciteerd overigens, motorbloempje.
pi_66887047
Heb met René afgestemd wanneer we gaan hardlopen en deze dagen kwamen het beste uit (di, vrij, zo) en daar wilden we dan meteen maar mee beginnen. Ga straks even het schema op ons nieuwe whiteboard kalken zodat we er niet meer omheen kunnen.

Ben al lang blij dat René (weer) meewil, zodat ik een extra stok achter de deur heb.

En ik was zó bekaf (weer wat klote geslapen) dat ik wrsch op die fiets nu eraf gevallen zou zijn
Ja doei.
pi_66887447
Overigens is mijn BMI nu 22.02.

Plaatsen waar ik vooral aan wil werken zijn benen/billen, ik ben gelukkig gezegend geboren met een platte buik . Heb wel kleine borsten, merk nu al dat daar ook langzaamaan minder van overblijft.. maar ach, dat heb ik er dan maar voor over .
  dinsdag 10 maart 2009 @ 09:57:13 #83
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_66887468
Wel leuk dat jullie samen hardlopen. Wij zouden samen gaan walken, maar omdat het vanavond waarschijnlijk regent gaan we maar boodschappen doen

Mijn planning tot aan de zomer:
- niet meer afvallen, want dan word ik te dun
- borsten en billen behouden
- taille iets smaller, buikje iets dunner
- benen en armen eventueel iets strakker

Maar eigenlijk ben ik best tevreden nu. Ik hoop dat ik het vast kan houden, wat natuurlijk steeds moeilijker wordt als je tegen de 40 loopt.
pi_66887471
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 09:16 schreef motorbloempje het volgende:
Lijstje voor vandaag:

O: 3 rijstwafels
T: appel
L: 3 boterhammen slankie smeerkaas
T: appel en banaan
S: hardlopen (half uur)
D: Zelfgemaakte hamburger op broodje met gegrilde groente erbij

denk dat dit wel goed moet zijn, T2 had anders gekund, maar ben dan op de uni en moet nog steeds 's boekweitpannenkoekjes maken
Mooi lijstje, ik moet ook weer eens bijhouden wat ik naar binnen werk want die laatste kilo wil maar niet weg .

Gefeliciteerd trouwens met je lage gewicht
pi_66887482
Welkom PPP

Succes! Plan klinkt netjes en geleidelijk
Ja doei.
pi_66887532
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 09:57 schreef motorbloempje het volgende:
Welkom PPP

Succes! Plan klinkt netjes en geleidelijk
Dankje . Geleidelijk is belangrijk voor mij, in de puberteit ben ik nogal eens doorgeschoten met afvallen, waardoor ik heel snel veel te mager werd. Heb voor mezelf daarom ook een grens ingesteld van 58 kilo, daar wil ik niet meer onder komen. Maar voorlopig is het nog niet zover .
  dinsdag 10 maart 2009 @ 10:07:26 #87
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_66887721
Ik heb me net ingeschreven voor mn eerste keer Bodyshape, ben benieuwd! Iemand ervaring?
In me Burberry......
pi_66887733
CF
Ja doei.
pi_66887814
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 10:07 schreef Chav het volgende:
Ik heb me net ingeschreven voor mn eerste keer Bodyshape, ben benieuwd! Iemand ervaring?
Ik doe iets wat op bodyshape lijkt. Het advies: gewoon doorbikkelen tot het einde van de les. Pijn is fijn, goed voor de lijn
  dinsdag 10 maart 2009 @ 10:25:30 #90
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_66888221
Dat wordt leuk
In me Burberry......
pi_66888253
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 10:25 schreef Chav het volgende:
Dat wordt leuk
Ja Het wordt steeds minder, maar na de eerste paar keer had ik steeds vreselijke spierpijn in mijn kont! Kon ik amper overeind komen of gaan zitten

Maar: wanneer train je die bilspieren nou? Volgens mij is het best effectief
pi_66888294
wat ik ook erg pijnlijk vond, was de eerste ochtend na de eerste keer squashen.....

auw
Ja doei.
  dinsdag 10 maart 2009 @ 10:30:07 #93
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_66888333
quote:
Ik doe ook iets dergelijks en vind het geweldig. Eén van de weinige sporten waarbij ook mijn zwakke punten -armen en rug- aangepakt worden. Als je er eenmaal aan gewend bent is het niet meer zwaar.
  dinsdag 10 maart 2009 @ 10:43:13 #94
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_66888714
Spierpijn in mn kont mag, gebruik ik die spieren ook eens Bij Bodypump gebruik ik meer mn benen.
In me Burberry......
  Vis een optie? dinsdag 10 maart 2009 @ 13:47:47 #95
70532 loveli
N
pi_66894840
quote:
Ik heb een keer een les gevolgd. De helft ervan (het in patronen heen en weer springen) was niets voor mij, was meer bezig om niet tegen anderen aan te botsen dan met bewegen. Bepaalde oefeningen waren wel erg goed, ik ga proberen om die thuis voor tv te doen. Uiteraard wel met de gordijnen dicht.
crap in = crap out
pi_66896344
Foto voor:

http://intuiti0n.hyves.nl(...)os/283079581/0/L1PK/

Deze is van afgelopen zomer, gewicht klopt wel ongeveer, alleen heb ik sindsdien vrij veel gesport, dus mijn benen zijn gelukkig iets strakker inmiddels.
  dinsdag 10 maart 2009 @ 14:35:19 #97
142151 Q_Orianka
Help spread the suffering!
pi_66896631
quote:
Ja! Op mijn sportschool is het gewoon aerobics met verschillende soorten stappen en het is erg afwisselend, want soms haal je ook de step en die xco-buis erbij. Bij mijn eerste keer ging het heel erg snel voor mij en ik botste steeds tegen de andere mensen op Maar na een paar keer wen je er aan. Het is echt heel leuk!
Sarcasm. Because arguing with stupid people isn't nearly as much fun.
pi_66896809
heeft iemand hier ervaring mee?

http://www.curves.nl/about_curves/

ik heb helaas altijd zo weinig tijd om te sporten... dus 3x in de week 30 min lijkt me wel wat, maar het klinkt als veel te weinig om echt resultaat te behalen
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_66896904
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 14:39 schreef progje het volgende:
heeft iemand hier ervaring mee?

http://www.curves.nl/about_curves/

ik heb helaas altijd zo weinig tijd om te sporten... dus 3x in de week 30 min lijkt me wel wat, maar het klinkt als veel te weinig om echt resultaat te behalen
Ik heb er wel eens van gehoord, maar geen ervaring mee. 3 x 30 minuten intensief sporten is in principe natuurlijk wat weinig, maar als het samengaat met verder normaal bewegen (dus de trap ipv de lift, korte stukjes fietsen ipv auto etc), is het denk ik wel genoeg om op gewicht te blijven. Maar of je er ook van afvalt?
pi_66896997
Huh? maar dan ben je meer tijd kwijt met naar de sportschool gaan, omkleden en douchen dan met sporten zelf! Als je er dan toch bent, kun je net zo goed wat langer sporten, lijkt mij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')