quote:Op dinsdag 10 maart 2009 08:08 schreef Rigital het volgende:
[..]
Ik moet mijn band nog plakken![]()
(ben wel veel aan het spinnen)
Mooi lijstje, ik moet ook weer eens bijhouden wat ik naar binnen werk want die laatste kilo wil maar niet wegquote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:16 schreef motorbloempje het volgende:
Lijstje voor vandaag:
O: 3 rijstwafels
T: appel
L: 3 boterhammen slankie smeerkaas
T: appel en banaan
S: hardlopen (half uur)
D: Zelfgemaakte hamburger op broodje met gegrilde groente erbij
denk dat dit wel goed moet zijn, T2 had anders gekund, maar ben dan op de uni en moet nog steeds 's boekweitpannenkoekjes maken
Dankjequote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:57 schreef motorbloempje het volgende:
Welkom PPP![]()
Succes! Plan klinkt netjes en geleidelijk
Ik doe iets wat op bodyshape lijkt. Het advies: gewoon doorbikkelen tot het einde van de les. Pijn is fijn, goed voor de lijnquote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:07 schreef Chav het volgende:
Ik heb me net ingeschreven voor mn eerste keer Bodyshape, ben benieuwd! Iemand ervaring?
Jaquote:
Ik doe ook iets dergelijks en vind het geweldig. Eén van de weinige sporten waarbij ook mijn zwakke punten -armen en rug- aangepakt worden. Als je er eenmaal aan gewend bent is het niet meer zwaar.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:07 schreef Chav het volgende:
Ik heb me net ingeschreven voor mn eerste keer Bodyshape, ben benieuwd! Iemand ervaring?
Ik heb een keer een les gevolgd. De helft ervan (het in patronen heen en weer springen) was niets voor mij, was meer bezig om niet tegen anderen aan te botsen dan met bewegen. Bepaalde oefeningen waren wel erg goed, ik ga proberen om die thuis voor tv te doen. Uiteraard wel met de gordijnen dicht.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:07 schreef Chav het volgende:
Ja! Op mijn sportschool is het gewoon aerobics met verschillende soorten stappen en het is erg afwisselend, want soms haal je ook de step en die xco-buis erbij. Bij mijn eerste keer ging het heel erg snel voor mij en ik botste steeds tegen de andere mensen opquote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:07 schreef Chav het volgende:
Ik heb er wel eens van gehoord, maar geen ervaring mee. 3 x 30 minuten intensief sporten is in principe natuurlijk wat weinig, maar als het samengaat met verder normaal bewegen (dus de trap ipv de lift, korte stukjes fietsen ipv auto etc), is het denk ik wel genoeg om op gewicht te blijven. Maar of je er ook van afvalt?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:39 schreef progje het volgende:
heeft iemand hier ervaring mee?
http://www.curves.nl/about_curves/
ik heb helaas altijd zo weinig tijd om te sporten... dus 3x in de week 30 min lijkt me wel wat, maar het klinkt als veel te weinig om echt resultaat te behalen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |