Alleen de deur voor hen open te doen..quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:56 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Neeee kattenDie hoef je ook niet uit te laten
Truequote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:58 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Alleen de deur voor hen open te doen..
Ik ga er vandoor.. Tot straks misschien
Is zo gepieptquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:59 schreef Psychonikeo het volgende:
mja.. uitlaten vind ik op zich geen probleem. Heb je ook een loopje buiten enzo
Katten moet je dan weer de kattenbak verschonen..
vindt ik ookquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:58 schreef jna het volgende:
3 smileyposts op rij. Dit wordt even besproken hoor achter de schermen
Dat stelt ook geen reet voor. Je haalt die zak eruit, flikkert er een nieuwe zak met grind in.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:59 schreef Psychonikeo het volgende:
mja.. uitlaten vind ik op zich geen probleem. Heb je ook een loopje buiten enzo
Katten moet je dan weer de kattenbak verschonen..
Milou is er dit weekend toch nietquote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:00 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Doe dan ook gelijk het linkje van deze in je lapo
Ik ga toch niet winnen zie ik welquote:
oh jaquote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:00 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Doe dan ook gelijk het linkje van deze in je lapo
doe eensquote:
Wij zijn ook niet zo vaak thuis, 's ochtends en eind van de middag weer.. Komt de liefste altijd kopjes gevenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:01 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik ga toch niet winnen zie ik wel
Ik wilde zelf ook katjes nemen, maar ben er gewoon te weinig voor thuis
Voor een hond nog minder dus..
mja.. ik wil dan wel beginnen met kittens eigenlijkquote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:02 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Wij zijn ook niet zo vaak thuis, 's ochtends en eind van de middag weer.. Komt de liefste altijd kopjes geven
Die zijn inderdaad liefquote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:03 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
mja.. ik wil dan wel beginnen met kittens eigenlijk
Die zijn zo lief![]()
ik ben gewoon helemaal van mijn appropo door daarnet denk ikquote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:03 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Moet ik je dat ook nog vertellen Nico?Foei
daarom dus ookquote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:04 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Die zijn inderdaad liefHoewel die van mijn oma letterlijk het behang van de muren krabte
![]()
Daar moet je wel thuis voor zijn vind ik, anders kun je ze niet zindelijk maken enzo
Omdat we het over jou hadden?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:04 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik ben gewoon helemaal van mijn appropo door daarnet denk ik
Wij hebben er eentje gekregen als kitten (al tig jaar geleden) en eentje uit het asiel gehaald 3 jaar geleden geloof ik omdat de andere dood ging.. We hadden toen we die kitten kregen namelijk nog een kat maar die is overledenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:06 schreef Psychonikeo het volgende:
Beste vriend en zijn vriendin hadden laatst 2 kittens en die zijn nu al een stuk groter en zijn wel lief
mja.. uit het asiel is misschien ook wel lief enzo om te doenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:10 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Wij hebben er eentje gekregen als kitten (al tig jaar geleden) en eentje uit het asiel gehaald 3 jaar geleden geloof ik omdat de andere dood ging.. We hadden toen we die kitten kregen namelijk nog een kat maar die is overleden![]()
Die uit het asiel is echt een schatje
Mijn eerste eigen kat ga ik ook uit het asiel halenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:10 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
mja.. uit het asiel is misschien ook wel lief enzo om te doen
Ik ben altijd zo gevoelig voor dierenleed
misshcien moet ik maar eens gaan kijken danquote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:12 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Mijn eerste eigen kat ga ik ook uit het asiel halen
Als je een kat wil zou ik dat zeker doenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:13 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
misshcien moet ik maar eens gaan kijken dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |