Misschien dat de SS het dan heeft aangepast. Het kon iig nietquote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:12 schreef rival het volgende:
[..]
bij SS kan je gewoon zwarte pakken krijgen??!?!?!!?!!?![]()
en de directeur loopt regelmatig in zwart... serieus... al merk ik wel dat poepbruin zijn favo kleur is
deze homo is niet zakelijk?
[ afbeelding ]
collateral damagequote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:10 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Misschien besef je het zelf niet. Je date nu zelfs met Nouk. Dus we hebben het zelfs over liefde.
Het gaat om de vale spijkerbroek, met een wit overhemd (het liefst een rommelig hemd, met hier en daar een kreukje...). En ddan heb ik het niet over zo'n armoedig voorgekreukt zwartemarkt hemdquote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:11 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje inspiratieloos, een overhemd met spijkerbroek en dat soort schoenen.
Ik heb ergens het idee dat jij niet dagelijks een pak draagtquote:
Sommige kunnen het hebben, het is niet mijn voorkeur.quote:
Je boxer is niet te zien als het goed is.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:14 schreef rival het volgende:
[..]
Dressed in black![]()
zwarte pantalon
zwarte leren schoenen
zwart met bruin overhemd
uiteraard voorzien van zwarte sokken en boxer
Het spijt me maar zwart op zwart kan ook echt nietquote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:14 schreef rival het volgende:
[..]
Dressed in black![]()
zwarte pantalon
zwarte leren schoenen
zwart met bruin overhemd
uiteraard voorzien van zwarte sokken en boxer
Ik heb er al éénquote:
Ik dacht alquote:
Verre van datquote:
Ach ja, welke kleding is wel ècht origineel... pakken zijn net zo inspiratieloos.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:11 schreef dawg het volgende:
Ik vind het een beetje inspiratieloos, een overhemd met spijkerbroek en dat soort schoenen.
quote:
ik werkte bij de bankquote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:15 schreef JoeyT het volgende:
Maar ik heb de regel niet verzonnen. Kijk maar eens om je heen als je een bank binnen loopt.
De truuk is dan ook om, geheel tegen superheldenstijl in, je boxer aan de binnenkant te dragen.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:17 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Het spijt me maar zwart op zwart kan ook echt niet![]()
.
Of ben je stiekem Zorro
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:18 schreef Litpho het volgende:
De truuk is dan ook om, geheel tegen superheldenstijl in, je boxer aan de binnenkant te dragen.
Dan nog is het 3x niks een bruin pakquote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:16 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb ergens het idee dat jij niet dagelijks een pak draagt
Nee, maar stel dat het uitgaat is het ook zo jammer als het een vale boxer met een foute tekst is die je toelachtquote:Je boxer is niet te zien als het goed is.
ik lag echt even helemaal dubbelquote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:18 schreef Litpho het volgende:
[..]
De truuk is dan ook om, geheel tegen superheldenstijl in, je boxer aan de binnenkant te dragen.
zo oud ben ik nietquote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je bent te oud om mijn zoon te zijn.jongeman.
nee die boxer is niet te zien, maar die maakt toch echt mijn outfit afquote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:17 schreef Bengeltje het volgende:
Je boxer is niet te zien als het goed is.
Maar foto van geheel?
Je dacht in eerste instantie dus voor tijdverdrijf te komen maar uiteindelijk is het meer. Zie je hoe je je zelf in de maling neemtquote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:16 schreef rival het volgende:
[..]
collateral damage
ik kwam hier niet voor nouk, maar voor tijdverdrijf...
kijk, dat ik hier de afgelopen week een paar keer 's avonds kwam, dat is wel weer door nouk, toegegeven
Wat dan? Bordeaux-rood?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan nog is het 3x niks een bruin pak
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:17 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Het spijt me maar zwart op zwart kan ook echt niet![]()
.
Of ben je stiekem Zorro
Achter gesloten deuren?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |