Ik ken mijn eigen kracht niet.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:41 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nogmaals dank dawg. Dit inzicht heb je me ook al gegeven door je bowling-stelling
Platte schoenen?quote:
Jammer eigenlijk. Doet meteen af aan dequote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik voer geen discussies op Fok!, gebruikelijkerwijs. Met hier en daar een uitzondering en ook die probeer ik te minimaliseren.
Uhu! Al vind ik zo'n laf hakje van drie centimeter nog erger!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:43 schreef MNR het volgende:
[..]
Nee, platte schoenen lopen gemakkelijker maar zijn minder mooi.
Jij mag dat vinden. Ik vind dat ik niet uit Fok!-discussies haal wat ik er in stop.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:44 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Jammer eigenlijk. Doet meteen af aan dedie je bij elke post moet gebruiken.
schijnt het beste te zijn voor je spieren in je been en zoquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:45 schreef Lush het volgende:
[..]
Uhu! Al vind ik zo'n laf hakje van drie centimeter nog erger!
Met die vale spijkerbroek? Daar moet je geen leren schoenen onder dragen.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:36 schreef rival het volgende:
[..]
daar loop ik niet op!![]()
ik loop op lederen italiaantjes duitsertjes
Precies, minimaal 7cm anders is het nep.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:45 schreef Lush het volgende:
[..]
Uhu! Al vind ik zo'n laf hakje van drie centimeter nog erger!
Ecco's zijn ook heel gezond voor jequote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
schijnt het beste te zijn voor je spieren in je been en zo
of nou ja 2 of 2.5 kan het ook zijn
iets in die richting iig
ik ook en daarom blijf ik hakken kopen hahaquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Verplicht ja.![]()
Voel me vreselijk onvrouwelijk nu.
Hoeft niet hoor. Ik wissel 7 cm ook af met plat, al betekent dat niet, vind ik, dat die platte direct onvrouwelijk zijnquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Verplicht ja.![]()
Voel me vreselijk onvrouwelijk nu.
nee heb een zwarte pantalon aan!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:46 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Met die vale spijkerbroek? Daar moet je geen leren schoenen onder dragen.
Naja nu stop je er niets in en haal je er niets uit. Dus eigenlijk haal je wel eruit wat je erin stopt.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:45 schreef Litpho het volgende:
[..]
Jij mag dat vinden. Ik vind dat ik niet uit Fok!-discussies haal wat ik er in stop.
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:47 schreef Den_Haag het volgende:ik mag zondag niet hockeyen van de fysio. toch beetje beschadigd de enkel. dinsdag ingetaped kijken hoe het voelt
Zwartquote:
Ja, nu is het gelijk. Dan kost het me meer dan het oplevert.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:48 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Naja nu stop je er niets in en haal je er niets uit. Dus eigenlijk haal je wel eruit wat je erin stopt.
Tss, alsof dat restaurant niet geschikt is voor zakenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |