variantje.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:17 schreef dawg het volgende:
Als je met je date gaat blowen, laat je haar dan winnen rollen?
![]()
ik nietquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:24 schreef Ripley het volgende:
pff, mannen die denken dat ze je moeten laten winnen
Als je gaat bowlen of poolen kan je als vrouw best makkelijk winnen van een man, want een paternalistische crap
Daarom: bowlenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:26 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik zou bij de vrouwen ook liever hoge hakkenzien, maar dat lijkt me best lastig.
We praten over bowlen.quote:
Ik wil alleen maar winnen als het terecht is, niet uit medelijden voor het vrouwtjequote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik nietooit bijna mn been gebroken bij bowlen
ik dacht ik pak het eens goed aan
compleet met klein aanloopje en dat je dan je voet zo achter de ander doet maar ik schupte mezelf onderuit en door de vaart van het aanloopje gleed ik door
waarbij mn voet in de goot kwam en bleef steken terwijl ik bleef glijen
het staat zelfs ergens op film geloof ik
maar ik wil wel graag winnen
dus hou ik er wel van als ie me laat winnen
het is geen medelijdequote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:29 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik wil alleen maar winnen als het terecht is, niet uit medelijden voor het vrouwtje
Heb je een excuus nodig om haar vast te pakken?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:26 schreef Litpho het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Dan heb je een perfect excuus om haar positie te verbeteren.
Ik heb er een aversie tegen om als het zwakke meisje gezien te worden. Ik kan ook ontzettend pissed off raken als een man denkt dat ie me ergens mee moet helpen.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het is geen medelijde
hooguit met zichzelf omdat ik ga zitten mokken als ik verlies haha
dan heeft hij ook geen toffe avond
ik zou het eerder inzicht in mn karakter willen noemen
Als je normaliter Crocks draagt wel ja...quote:
Naar een cocktailbar en dan een mojito en een <...> bestellen. Dat vind ik gezelligquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:30 schreef dawg het volgende:
Kom dan zelf eens met iets! Iets niet serieus, zoals bowlen dus.
Joe, Lush, en alle andere vrijgezelle vlegels en vlegelinnen in dit topic.![]()
Je kan slecht tegen je verlies?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het is geen medelijde
hooguit met zichzelf omdat ik ga zitten mokken als ik verlies haha
dan heeft hij ook geen toffe avond
ik zou het eerder inzicht in mn karakter willen noemen
ik niet hoorquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:31 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb er een aversie tegen om als het zwakke meisje gezien te worden. Ik kan ook ontzettend pissed off raken als een man denkt dat ie me ergens mee moet helpen.
Crocks, lieverd, ik zou niet eens weten wat het zijn!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:32 schreef Lush het volgende:
[..]
Als je normaliter Crocks draagt wel ja...
Wat draag jij dan? Hoge hakken?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:32 schreef Lush het volgende:
[..]
Als je normaliter Crocks draagt wel ja...
Maar hoezo mag het niet een beetje niveau hebben?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:30 schreef dawg het volgende:
Kom dan zelf eens met iets! Iets niet serieus, zoals bowlen dus.
Joe, Lush, en alle andere vrijgezelle vlegels en vlegelinnen in dit topic.![]()
jaquote:
volgnes mij mis ik hier een woord ergensquote:Zullen mannen ook wel hebben als de vrouw wint.
Nu had je het liever niet geweten he, afschuwelijke dingen.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:33 schreef rival het volgende:
[..]
Crocks, lieverd, ik zou niet eens weten wat het zijn!
tenzij dat die plastic/rubberen schoenklompendingen zijn, dan weet ik iig wat het is
Zie je, je weet het heus!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:33 schreef rival het volgende:
[..]
tenzij dat die plastic/rubberen schoenklompendingen zijn, dan weet ik iig wat het is
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:33 schreef rival het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |