Héquote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:34 schreef jna het volgende:
te druk
Klote theatersJa jij mag je ook aangesproken voelen Milou
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:34 schreef Puala het volgende:
ouders die je dwingen om een ander baantje te nemen omdat je er al 2 zomers hebt gewerkt en nu 2 weken moet wachten voor je mag beginnen
okquote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:34 schreef Puala het volgende:ouders die je dwingen om een ander baantje te nemen omdat je er al 2 zomers hebt gewerkt en nu 2 weken moet wachten voor je mag beginnen
Wat is 2 weken wachten nog.. en wat is het probleem dat je daar al 2 keer in de zomer heb gewerkt?quote:
Ouders gescheiden, mijn moeder werkt daar.. pa eist ander baantjequote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:39 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Wat is 2 weken wachten nog.. en wat is het probleem dat je daar al 2 keer in de zomer heb gewerkt?
Jah, iddquote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:41 schreef jna het volgende:
[..]
Zou wel grappig zijn als ik opeens een mailtje van Milou kreeg op m'n werk
Dat moet je Daph_ ook nog even vertellen dan.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:51 schreef Psychonikeo het volgende:
Nog niet die gezegd heeft dat een naamtopic met je eigen naam not done is?
Had ze dat gedaan? Anders had ik er wel wat van gezegdquote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:52 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat moet je Daph_ ook nog even vertellen dan.
Nee, gewoon een welgemeende pfrtquote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:52 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
is dat een afkorting ergens voor?
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:52 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat moet je Daph_ ook nog even vertellen dan.
Dat vraag ik me dus ook al tijden af. Thuis was mijn moeder altijd met plezier bezig met schoonmaken enzoquote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:53 schreef Bravebart het volgende:
Hoe komt het toch dat er tijden zijn dat mensen enorm zin hebben om het complete huis schoon te maken (en dat dan ook doen!) en ik nu compleet zonder motivatie naar mn beeldscherm zit te staren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |