(Major Nelson)quote:Starting March 18th, we’re kicking off the Days of Arcade promotion. Much like the Summer of Arcade last year, (but bigger) the Arcade team has lined up six-weeks of blockbuster titles :
# The Dishwasher: Dead Samurai
# Flock
# Hasbro Family Game Night
# Lode Runner
# Outrun Online Arcade
# Puzzle Quest: Galactrix
# UNO Rush
First out of the gate on March 18th is Hasbro Family Game Night. Following that, I’ll post each Monday what that weeks Arcade release will be.
As you can see, that we’ve got seven titles..for a six-week promotion. The Arcade team decided they’re going to surprise you one week when they double up the fun.
quote:# The Dishwasher: Dead Samurai
# Flock
# Hasbro Family Game Night
# Lode Runner
# Outrun Online Arcade
# Puzzle Quest: Galactrix
# UNO Rush
Niet alles is opgepoetste dure ouwe meuk. Wel veel, maar er zitten soms dingen tussen als Castle Crashersquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:22 schreef Rossdale het volgende:
Arcade games![]()
Opgepoetste te dure ouwe meuk... Daar heb ik geen 360 voor gekocht.
Ik ook niet, maar er zijn ondertussen talloze toffe XBLA games.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:22 schreef Rossdale het volgende:
Arcade games![]()
Castle Crashers is wel heel vet idd.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:32 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Niet alles is opgepoetste dure ouwe meuk. Wel veel, maar er zitten soms dingen tussen als Castle Crashers
Als je je punten bij Gamehubs hebt gekocht is het zo'n 95 cent per 100 punten. Ik heb laatst voor de nostalgie (en 150 gs binnen een uurtje) Dig Dug gekocht voor 200 punten. Als ik honger heb zou ik nog 1,90 over hebben voor een kaassnack van the ToGo bij wijze van en die is binnen een minuut op en kan je nooit meer opnieuw etenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:22 schreef Rossdale het volgende:
Arcade games![]()
Daar moet ik je gelijk in gevenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:32 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Niet alles is opgepoetste dure ouwe meuk. Wel veel, maar er zitten soms dingen tussen als Castle Crashers
Ik ga eens de demo downloadenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:34 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
Castle Crashers is wel heel vet idd.
Hij lijkt me stiekem best tof.quote:
Yeah inderdaad, blijft een heerlijke racer! Gaat nog bijna altijd standaard in de xbox als er vrienden langskomen!quote:
Ik heb 4 op 1x de demo na nooit echt gespeeld. Ik speelde 3 daarin tegen wel veel. Bij een vriend thuis, ik had toen nog niet eens een xbox. Maar ik vind het net iets leuker om met de goedkopere auto's te rijden. En wat was ik slecht in PGR 3quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:12 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Yeah inderdaad, blijft een heerlijke racer! Gaat nog bijna altijd standaard in de xbox als er vrienden langskomen!
Nooit dusquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:12 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Yeah inderdaad, blijft een heerlijke racer! Gaat nog bijna altijd standaard in de xbox als er vrienden langskomen!
Die manier van base-building was ook bij LOTR: Battle for Middle Earth 1 op de PCquote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:40 schreef jimjim1983 het volgende:
Halo Wars is echt heel erg kut, onbegrijpelijk dat ze zoiets uitbrengen.
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:22 schreef Rossdale het volgende:
Arcade games![]()
PGR 3 heb ik zowat uitgespeeld met de F355quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:42 schreef Lyzio het volgende:
PGR4 moet ik inderdaad nog eens ergens uit een budgetbak vissen. Heb me echt goed vermaakt met PGR3, en wat was ik pro
Jij snapt het.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:22 schreef Rossdale het volgende:
Arcade games![]()
Castlevania: Symphony of the Nightquote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:45 schreef DGVF het volgende:
Xbox live arcade zit vol rommel!
Er zitten een paar echt goede games tussen. Bijv.:
Mega man 9
Banjo Kazooie
N+
Street fighter
enz.
Maar ook erg veel casual rommel.Helaas
N+ Wil ik ook nog wel een keer heb dat ene gratis pack met 200 extra levels toen al wel gehaald! Maar het spel nog niet hopelijk wordt dat ook een keer een aanbieding!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:45 schreef DGVF het volgende:
Xbox live arcade zit vol rommel!
Er zitten een paar echt goede games tussen. Bijv.:
Mega man 9
Banjo Kazooie
N+
Street fighter
enz.
Maar ook erg veel casual rommel.Helaas
Ja klopt trail was wel tof alleen 800 is te veel! Als die 400 wordt haal ik hem wel!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:10 schreef DGVF het volgende:
N+ is zeker een aanrader!
Hij is wel heeeeel erg lastig
Soms hebben ze ook speciale gold aanbiedingen. Als je geluk hebt, komt deze er mischien wel in!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:13 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ja klopt trail was wel tof alleen 800 is te veel! Als die 400 wordt haal ik hem wel!
Het is in je herinnering vaak ook leuker dan dat je het weer eens kunt spelen.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:22 schreef Rossdale het volgende:
Arcade games![]()
Op die manier heb ik ook Braid gekocht maar die was kutquote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:18 schreef DGVF het volgende:
[..]
Soms hebben ze ook speciale gold aanbiedingen. Als je geluk hebt, komt deze er mischien wel in!
quote:
Blijkt.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:37 schreef Lyzio het volgende:
Je mag hier geen keet meer trappen, naar het schijnt
Ik doel meer op de duo-posts van ons beide. Dus ik bedoel het half.quote:
Vent. Die niet zo achterdochtig.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:06 schreef AQuila360 het volgende:
Edje en Lz!
Hou die rommel van jullie in de SC aub!
Volgens mij bedoel je een heel ander woordquote:
Owja, achterstalligquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:15 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Volgens mij bedoel je een heel ander woord
Serieus wat heb je gebruikt net je zegt woorden die nu nergens op slaanquote:
Ik gebruik niks.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:20 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Serieus wat heb je gebruikt net je zegt woorden die nu nergens op slaan
Die wil ik ook nog wel idd en ook die van James Kont!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:25 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Die game van The Bourne identity lag voor 20 euro bij de Bart Smit. Toffe game.
Ik ga morgen eens kijken en ik las dat Dead Space voor 15 euro bij de free record lagquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:25 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Die game van The Bourne identity lag voor 20 euro bij de Bart Smit. Toffe game.
Nee dat was een foutquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:49 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Ik ga morgen eens kijken en ik las dat Dead Space voor 15 euro bij de free record lag
Nouja .. voor koopjes loop je toch al niet bij free record naar binnen, die zijn echt slecht geupdated qua prijzen voor gamesquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:50 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nee dat was een foutDie prijzen zijn nu weer aangepast lijkt me!
Het was ook mooiquote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:03 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Nouja .. voor koopjes loop je toch al niet bij free record naar binnen, die zijn echt slecht geupdated qua prijzen voor games
kutzooi.. het klonk zo mooi![]()
Mooi getal maar wel irritant dat ie op een 1 eindigt. Als je nu meer haalt is het weer een lelijk getalquote:
Ik vind het ook stom als er achievements zijn die niet een vijftal zijn. Mortal Kombat, Viking, Luxor, allemaal kutgames daaromquote:Op zaterdag 7 maart 2009 02:19 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Mooi getal maar wel irritant dat ie op een 1 eindigt. Als je nu meer haalt is het weer een lelijk getal
Ik heb gelukkig nog nooit een game gehad (of achievement ervan gehaald) waarbij dat het geval was. Ik zou het echt niet trekken als ik een lelijk getal had. Ik zou serieus een game kopen puur om m'n gamerscore recht te trekken!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 02:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vind het ook stom als er achievements zijn die niet een vijftal zijn. Mortal Kombat, Viking, Luxor, allemaal kutgames daarom
Ik heb het al zo lang... Het went...quote:Op zaterdag 7 maart 2009 02:25 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig nog nooit een game gehad (of achievement ervan gehaald) waarbij dat het geval was. Ik zou het echt niet trekken als ik een lelijk getal had. Ik zou serieus een game kopen puur om m'n gamerscore recht te trekken!
Het moet toch wel te fixen zijn! Heb je van alle gamerscoreverneukende games alle achievements gehaald? Er zijn vast wel wat achievements in die games die je makkelijk kan halen. Want die gekke gamerscore achievements zijn altijd weinig punten; dus waarschijnlijk makkelijke achievements.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 02:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb het al zo lang... Het went...
Het gaat er niet om hoe hoog die is. Liever 2500 dan 18301!quote:
quote:9.5 Presentation
Some of its core mechanics are a little unrefined but it's a feature-rich and gloriously presented offering.
9.5 Graphics
It's an absolutely gorgeous game, with simply staggering character animations, environments and sheer attention to detail.
9.5 Sound
In terms of blockbuster calibre production, it sounds as good as it looks. From atmospherics to voice and music, it's a sublime cacophony.
8.5 Gameplay
It mightn't be much of a step up from Resi 4 but the relentless variety and staggering set-pieces are irresistible. Single-player suffers from AI issues though and co-op's where it's at.
8.5 Lasting Appeal
You'll breeze through in 12 hours on Normal but co-op, Veteran and the mighty Mercenaries extend life tremendously.
9.0 Outstanding OVERALL
(out of 10 / not an average)
Ik vind die eenheden ook extreem vaag maarja kutgames = kutgamerscorequote:Op zaterdag 7 maart 2009 02:35 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Het gaat er niet om hoe hoog die is. Liever 2500 dan 18301!
Ja lekker afrikaantjes neerknallen al was het alleen maar om amnesty international te pestenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 02:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind het wel prima zo, als ik ooit maar weer eens voorbij Rossdale kan
In other news.
IGN.
Resident Evil 5.
[..]
Eindelijk een compleet politiek incorrecte gamequote:Op zaterdag 7 maart 2009 02:39 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Ja lekker afrikaantjes neerknallen al was het alleen maar om amnesty international te pesten
En ze staan machteloos toe te kijkenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 02:43 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Eindelijk een compleet politiek incorrecte game![]()
Ik wens je veel succesquote:Op zaterdag 7 maart 2009 02:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
In other news.
IGN.
Resident Evil 5.
[..]
Bij BlahDVD is Bourne voor 13 pond of 2 voor 25! Edwinuss heeft gelijk, het is een toffe game! Neem Prince Caspian erbij want afgezien dat je gek bent op disney games is ie best vetquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:26 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die wil ik ook nog wel idd en ook die van James Kont!
Een echte co-op game dus!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 02:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
In other news.
IGN.
Resident Evil 5.
[..]
Kijken of ik mijn reguliere co-op maatje zo gek kan krijgen om deze game te halen.quote:
Riddickquote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:50 schreef Cyberia18 het volgende:
Resident Evil 5 pik ik later wel op. De co-op maakt het spel tot wat het is.
Eerst Killzone 2 even uitspelen, daarna Dead Space (impressies mensen) en vervolgens Riddick.
Ja dan moet je totaal uitloggen en dan Gamertag Recovery doen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:32 schreef Henk-B het volgende:
Jongens even een vraagje.
Ik ben bij iemand anders en die heeft een xbox360 met zijn eigen profiel.
Ik zou graag streetfighter willen spelen tegen hem, maar dan met mijn eigen profiel, kan dat?
En dat als ik dalijk weg ga, ik mijn profiel van zijn xbox afhaal, kan dat allemaal?
Als je een memory unit hebt kan je die het beste gebruiken, dan kan je ook savegames meenemen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:32 schreef Henk-B het volgende:
Jongens even een vraagje.
Ik ben bij iemand anders en die heeft een xbox360 met zijn eigen profiel.
Ik zou graag streetfighter willen spelen tegen hem, maar dan met mijn eigen profiel, kan dat?
En dat als ik dalijk weg ga, ik mijn profiel van zijn xbox afhaal, kan dat allemaal?
Dat ook dusquote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:43 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Als je een memory unit hebt kan je die het beste gebruiken, dan kan je ook savegames meenemen.
Ik heb helaas geen memory unit.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:33 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Ja dan moet je totaal uitloggen en dan Gamertag Recovery doen.
En zorgen dat je gegevens niet opgeslagen worden.. dat is een optie
Maandag komt de UPS man voor reparatie numero 3quote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:58 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb toch al zeker 3 weken lang een spiksplinternieuwe 360 van het reparatiecentrum, en nu gaat hij alweer terug.
Reparatie numero 4
Thuis weer recoveren, en als je achievements wilt moet je online zijn.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:59 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Ik heb helaas geen memory unit.
Maar ik moet hier (op mijn vriend zijn xbox360) helemaal uitloggen dan Gamertag Recovery doen en dan kiezen voor niet opslaan.
Maar dan gebeurt er niks thuis met mijn gamertag toch?
En alle archievements die ik hier haal komen automatisch ook thuis er op staan?
Oke thanks!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:07 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Thuis weer recoveren, en als je achievements wilt moet je online zijn.
Dat account staat thuis gewoon nog op z'n Xbox toch of trekt ie daar weg ofzo?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:07 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Thuis weer recoveren, en als je achievements wilt moet je online zijn.
Ja, maar als je weer online wilt moet je thuis weer recoverenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:10 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Dat account staat thuis gewoon nog op z'n Xbox toch of trekt ie daar weg ofzo?
Je achievements komen overigens allemaal op jouw account aan en zoals lennie zegt, online gaan enzo
Okay dan!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:11 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Ja, maar als je weer online wilt moet je thuis weer recoveren
Wat sneu zegquote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:13 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Okay dan!![]()
Iemand heeft me neg rep gegeven wegens het rammen van z'n autootje in GTA IV
Wat een ontiegelijke tyfus kneus
Unsporting Conduct![]()
![]()
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:13 schreef SkyChat het volgende:
Iemand heeft me neg rep gegeven wegens het rammen van z'n autootje in GTA IV
Wat een ontiegelijke tyfus kneus
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:17 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Ik kreeg eens bad rep omdat ik met Randy Orton ging met WWE
Daar heb ik zo'n hekel aan wanneer ze dat doen!!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:19 schreef AQuila360 het volgende:
Ik heb ook veel bad rep![]()
Wegens quitten bij Worms omdat sommige samen spelen
Kun je nagaan wat een kut systeemquote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:20 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Ik heb 62% bad rep, waarvan 50% door unsporting conduct
Het werkt volgens mij best ok, want mensen die zelf bad rep hebben worden minder zwaar meegeteld als zij weer bad rep aan iemand geven!quote:
Het is gewoon bullshit, want je krijgt bad rep voor het minste gerinkel. Ook als je te goed bentquote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:27 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Het werkt volgens mij best ok, want mensen die zelf bad rep hebben worden minder zwaar meegeteld als zij weer bad rep aan iemand geven!
Meegeteld waarin, Spanky?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:27 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Het werkt volgens mij best ok, want mensen die zelf bad rep hebben worden minder zwaar meegeteld als zij weer bad rep aan iemand geven!
Dat dusquote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:29 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Het is gewoon bullshit, want je krijgt bad rep voor het minste gerinkel. Ook als je te goed bent
Mierenneukers
Wou hij die schommel trick doen?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:31 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Dat dus
Wie geeft nou bad rep voor het rammen van een autootje die net tegen een schommel aanstaat![]()
Ja en de meeste zuigen echt apen ballen dude wtf die trick doe ik in 3 secondenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jij bent echt de machinist van de hypetrain ofniet ?quote:
Dure hobbyquote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:39 schreef DJ_ het volgende:
[..]
jij bent echt de machinist van de hypetrain ofniet ?
ALL ABOARD the hypetrain!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:39 schreef DJ_ het volgende:
[..]
jij bent echt de machinist van de hypetrain ofniet ?
Die gast was misschien al een uur bezigquote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:38 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Ja en de meeste zuigen echt apen ballen dude wtf die trick doe ik in 3 seconden
Klacht: 12 jarig kutventje met z'n smurfen stem die huilt omdat ik hem opzij ram
Ik ga jou bad rep geven want jouw game heeft mn xbox gemoldquote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:27 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Dat zal het wel zijn geweest jaquote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:45 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
ALL ABOARD the hypetrain!
[ afbeelding ]
[..]
Die gast was misschien al een uur bezig![]()
Afro Samurai valt zwaar tegen hoor je overalquote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:53 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Dat zal het wel zijn geweest ja
Afro Samurai lijkt me echt gaaf, die achievements zijn uber cool btw
Hoezo dat danquote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:58 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Afro Samurai valt zwaar tegen hoor je overal
Gewoon slecht spelquote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:00 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Hoezo dat dan![]()
(ik ook altijd met m'n achievement boner)
Net gedownload, ga de demo nu even proberenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:19 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Demo was tof, ooit nog eens uit de budgetbakken halen.
De demo is wel oke! Alleen valt het spel tegen na de eerste paar levels en dat zie je in die demo natuurlijk niet. Anders check even een paar reviews!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:44 schreef SkyChat het volgende:
Die game is heul niet slecht, mooie tekeningen en ninja ninja is Samuel L Jackson
Ga ik doenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:32 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
De demo is wel oke! Alleen valt het spel tegen na de eerste paar levels en dat zie je in die demo natuurlijk niet. Anders check even een paar reviews!
Ziet er anders best leuk uit.quote:
Ok, ik zat gisteren te twijfelen wat ik er mee zou doen.quote:
Hoe weet jij dat nou weer met je RROD?quote:
Dat is zijn gamerstagquote:
Ik heb geen RRODquote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:41 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou weer met je RROD?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die MX vs ATV, had die jouw xbox ook niet gemold?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:41 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou weer met je RROD?
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:14 schreef SkyChat het volgende:
Waarom is GTA IV![]()
Pak een willekeurige auto, parkeer in de zon en kijk naar het gedetaileerde vuil op je lak, rij dan naar een wasstraat en doe je ding, kijk dan hoe schoon alles weer is, rij vervolgens weer een poosje rond in dezelfde wagen en zie het langzamerhand weer vuil worden
Dat is dan ook meteen het leukste wat je kan doen in GTA IV als de verhaallijn is afgelopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ten percent faster with a sturdier frame
Mijn xbox is nog altijd rock solid!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:30 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Die MX vs ATV, had die jouw xbox ook niet gemold?
Banjo-Kazooiequote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:34 schreef Lyzio het volgende:
Banjo-Kazooie N&B is natuurlijk een pareltje![]()
Nonsense dus.
Ik denk dat dat het is jaquote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:24 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Mijn xbox is nog altijd rock solid!
Maar spel is zo slecht dat het beestje er misschien wel van pure ellende de geest aan zou hebben gegeven!
We moeten je niet. Scheer je weg.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:32 schreef DGVF het volgende:
Klik voor mijn mening over Banjo 3 op de volgende link:
Eindelijk een echte Die Hard GTA IV Fanquote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:57 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat is dan ook meteen het leukste wat je kan doen in GTA IV als de verhaallijn is afgelopen.
Sorry maar Godverdomme welke idioot verzint het nou om dat clubhuis dicht te flikkeren!!!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:38 schreef Edwinuss het volgende:
GTAIV is gewoon geniaal !
Ben weer begonnen om het nog een keer uit te spelen, en The Lost And Damned was gewoon geniaal.
GTA wordt je dood dudequote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:40 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Sorry maar Godverdomme welke idioot verzint het nou om dat clubhuis dicht te flikkeren!!!
Daar sta je dan in je crack pandGeen Hi-Lo meer & TV is ook weg
IK SNAP DAT ECHT NIET HÉ!!![]()
![]()
quote:
Nice.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:03 schreef SkyChat het volgende:
Whahaha ik ben terug in het clubhuis!!
Ik ging via de brandtrap omhoog naar het dak en als je dichtbij de antenne staat dan kun je LB indrukken om tv te kijken en dan nog een keer LB en dan sta je binnen in de club!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Is dat een glitch? Wel tof opzichquote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:03 schreef SkyChat het volgende:
Ik ging via de brandtrap omhoog naar het dak en als je dichtbij de antenne staat dan kun je LB indrukken om tv te kijken en dan nog een keer LB en dan sta je binnen in de club!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je kunt alleen niet saven en ook niet naar boven gaan op die trap want toen liep ik vast.. ik ben nu opnieuw aan het laden om te kijken wat ik wel kan doen daarbinnenquote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:03 schreef SkyChat het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja HET clubhuis manquote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:07 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]hahah
Welk clubhuis is dat? Of van lost & damned?
Die TV zit op de bovenste verdieping dus lekker dichtbij om te activeren.quote:
Jorien doe niet zo vervelendquote:Op zondag 8 maart 2009 17:04 schreef jorienvdherik het volgende:
Net zo slecht als ajax
Feyenoord wint anders nog eensquote:Op zondag 8 maart 2009 17:07 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
zolang t niet zo slecht is als feyenoord valt t mee
Ow dat vind ik niet slecht hoorquote:
Klopt. Volgend seizoen in de Eerste divisie zullen ze wel een paar keer winnen. Cambuur uit ofzoietsquote:
Ben zo klaar met de 'master chief',.... het concept wordt steeds kinderachtiger!quote:Op zondag 8 maart 2009 16:55 schreef AQuila360 het volgende:
Halo Wars is vrij geruisloos aan dit topic voorbij gegaan!
Net zo slecht als Feyenoord zul je bedoelen.quote:Op zondag 8 maart 2009 17:04 schreef jorienvdherik het volgende:
Net zo slecht als ajax
Halo.quote:Op zondag 8 maart 2009 16:55 schreef AQuila360 het volgende:
Halo Wars is vrij geruisloos aan dit topic voorbij gegaan!
en waar staat feyenoord?quote:
Geniaalquote:
De boeken van HALO zijn anders te vetquote:Op zondag 8 maart 2009 17:15 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ben zo klaar met de 'master chief',.... het concept wordt steeds kinderachtiger!
De master chief ook
Met griffball! Supertof is dat, nog nooit eerder gespeeldquote:
Wat houd dat in dan?quote:Op zondag 8 maart 2009 18:00 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Met griffball! Supertof is dat, nog nooit eerder gespeeld
wie won er vandaagquote:Op zondag 8 maart 2009 17:16 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Net zo slecht als Feyenoord zul je bedoelen.
10e plek. Wat een armoede.
Iedereen een gravity hammer (een big-ass hamer waarmee je mensen weg kan laten vliegen), één explosieve bal in het midden, twee teams en probeer de bal maar te planten in het vakje van de tegenstanderquote:
Een feyenoord dat geld moest lenen om de lonen te kunnen betalen. Wat dus snakt naar europees. Maar het dit jaar kompleet misloopt. Dus die overwinning helpt Feyenoord weinig. Ajax daarin tegen heeft geluk met de uitslag van de wedstrijd PSV - Twente. Dus wat is jouw punt?quote:
Ik ben hem aan het spelen. En ineens wil Rorschach me niet meer volgen en zit ik vastquote:Op zondag 8 maart 2009 18:36 schreef Rossdale het volgende:
Over voetbal lullen doen jullie maar in VBL
And now for something totally different:
[ afbeelding ]Watchmen!
Aangezien je tot de laatste chapter moves vrijspeelt zal dat wel zo zijn. En aangezien de 2 totaal verschillende vechtstijlen hebben maakt het leuker. Rorschach kan bv knuppels oprapen en gebruiken terwijl Nite Owl dat niet kan.quote:Op zondag 8 maart 2009 18:41 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb hem nog maar 20 minuutjes kunnen spelen maar ik vind hem tofWel basic hack&slash game maar je krijgt vrij snel steeds meer nieuwe moves, dus het blijft wel tot het einde interessant gok ik
quote:Op zondag 8 maart 2009 18:58 schreef Cyberia18 het volgende:
Er is al jaren (en nog steeds) maar één top licentietitel en dat is Riddick. De rest is crap.
Case closed.
Je hebt gelijk Wessiej!quote:
quote:Op zondag 8 maart 2009 19:36 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Nooit gespeeld, wat moet je doen bij the warriors?
Klikquote:Op zondag 8 maart 2009 19:19 schreef SkyChat het volgende:
Ik ben nog steeds op zoek naar alle random characters in GTA IV
Ik heb er nu 11 gevonden
Die game was vet tof, ik ga hem aanschaffen deze week !quote:Op zondag 8 maart 2009 19:38 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
In de film wordt zo'n kerel gekilled ofzo en in het spel moet je dan terug komen naar je buurt en wordt je door al die verschillende bende's belaagd! Moet je ze allemaal neerslaan enz
Nu nog?quote:Op zondag 8 maart 2009 19:39 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Die game was vet tof, ik ga hem aanschaffen deze week !
ja, want ik had het eerst op de xbox, maar die heb ik een keer verkocht.quote:
Een gamecollectie aan het startenquote:Op zondag 8 maart 2009 19:49 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
ja, want ik had het eerst op de xbox, maar die heb ik een keer verkocht.
Ben een game collectie aan het starten, en deze mag daar niet in ontbreken.
Waarom verkoop jij altijd al je games als je ze hebt uitgespeeld ?quote:Op zondag 8 maart 2009 19:53 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Een gamecollectie aan het starten![]()
Waarom dude?
Omdat ik ze waarschijnlijk toch nooit meer speel!quote:Op zondag 8 maart 2009 20:06 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Waarom verkoop jij altijd al je games als je ze hebt uitgespeeld ?
Nu al?quote:Op maandag 9 maart 2009 00:49 schreef SkyChat het volgende:
Ben nu de Soviet Connection (GTA IV Theme Song) aan het downloaden voor m'n Nokia E71
Ja ik was net op tijd voor de primeurquote:
Ik ben bijna klaar met de pigeons en stunt jumpsquote:Op maandag 9 maart 2009 10:54 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Ja ik was net op tijd voor de primeur
Ik heb trouwens een vette interactive map gevonden voor die duiven en stunt jumps
Vanavond maar eens afmaken!
Hou ons wel op de hoogte, ik kan niet slapen als ik niet weet wat voor stoere dingen je vandaag met de xbox doetquote:Op maandag 9 maart 2009 10:54 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Ja ik was net op tijd voor de primeur
Ik heb trouwens een vette interactive map gevonden voor die duiven en stunt jumps
Vanavond maar eens afmaken!
Lief dagboek,quote:Op maandag 9 maart 2009 12:11 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Hou ons wel op de hoogte, ik kan niet slapen als ik niet weet wat voor stoere dingen je vandaag met de xbox doetMisschien is het leuk om al je post met "lief dagboek" te beginnen
Respect!quote:Op maandag 9 maart 2009 11:34 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Ik ben bijna klaar met de pigeons en stunt jumpsDan heb ik 100% en ga ik aan TLAD beginnen!
Komende half jaar speel je niets meer?quote:Op maandag 9 maart 2009 13:29 schreef Wouter2006 het volgende:
* Wouter2006 hoeft geen ander spel meer
* Wouter2006 wacht op Assassin's Creed 2
Ik word gewoon te oud voor deze crapquote:Op maandag 9 maart 2009 13:05 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Lief dagboek,
Ik kan natuurlijk ook plaatjes posten en mijn favo games aan je opdringen anders hoor jij er niet bij ofzo
quote:
quote:Op maandag 9 maart 2009 12:11 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Hou ons wel op de hoogte, ik kan niet slapen als ik niet weet wat voor stoere dingen je vandaag met de xbox doetMisschien is het leuk om al je post met "lief dagboek" te beginnen
MOet ik sarcasme ook al aan je uitleggen.quote:
Maar telt mee voor de 100% achievement!quote:Op maandag 9 maart 2009 00:03 schreef SkyChat het volgende:
Okay ik heb ze allemaal nu! Achievement unlocked.. 5G
Whehe nog zo'n kutje die graag bepaalt wat anderen wel en niet op een discussie platform mogen postenquote:Op maandag 9 maart 2009 14:21 schreef Cyberia18 het volgende:
SkyChat
Serieus dude, tyf eind op met je gebagger naar KLB ofzo. Wordt er strontziek van om steeds maar weer dezelfde personen in het hele topic te zien vol lopen te slowchatten.
quote:Op maandag 9 maart 2009 14:15 schreef Reintji het volgende:
[..]
Maar telt mee voor de 100% achievement!Ik weet het maar ik zit nog op 87% dus ik heb nog even te gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe is je sociale leven? Blijf je ook doorzeiken terwijl er niet om wordt gevraagdquote:Op maandag 9 maart 2009 14:33 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Whehe nog zo'n kutje die graag bepaalt wat anderen wel en niet op een discussie platform mogen posten
Ik blijf gewoon lekker lullen over m'n xbox360 shit of je d'r nou wel of niet tegen kan
[..]
Ik weet het maar ik zit nog op 87% dus ik heb nog even te gaan![]()
Bij mij kwam het mailtje met de code rechtstreeks in mijn SPAM folder terecht, kijk daar eventjes zou ik zo zeggenquote:Op maandag 9 maart 2009 15:42 schreef Ron.666 het volgende:
Heeft er iemand onlangs nog bij Jasper1675 een abonnement besteld? Ik gisteren nog, maar krijg maar geen reactie en als ik het formulier invul word ik doorgelinkt naar een yahoo site. Iemand die me gerust kan stellen dat het wel in orde komt?
Same here, zou het zeker kunnen zijn. De afzender is 'Ron' kan ik mij herinneren.quote:Op maandag 9 maart 2009 16:05 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Bij mij kwam het mailtje met de code rechtstreeks in mijn SPAM folder terecht, kijk daar eventjes zou ik zo zeggen
alleen Gears2 en Team Fortress 2.quote:Op maandag 9 maart 2009 13:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Komende half jaar speel je niets meer?
'quote:Op maandag 9 maart 2009 18:58 schreef mini-lellan het volgende:
Net 'The Wheelman' demo gedownload en JEZUS wat een graftakkespel is dat zeg!
![]()
![]()
!!!
7/10quote:Even better, Capcom has managed to get the whole thing working well whether you're playing locally or over the internet. Offline, the split-screen mode is excellent, with an interesting horizontal split system that, rather than splitting the screen in half, shifts both views to a specific portion of the screen area to maintain the aspect ratio. If you're lucky enough to own a big TV, it feels like having a proper screen to yourself, which is rarely the case in these situations. Online, of course, is at the mercy of connections speeds and lag, but in the right conditions holds up remarkably well.
So while Resident Evil 5 might not be the game that the traditionalist might have hoped for, it still stands out as hugely enjoyable in its own right. Bereft of puzzle and exploration, Capcom has instead pointed both barrels at the action element in the hope that the masses will warm to it. Thanks to the game's stubborn loyalty to stop-and-shoot, the result is distinctive, but with suspect partner AI to contend with, this is a game that only truly comes into its own with a friend who's up for a challenge.
Bedankt voor julllie reactie, ik had uiteraard de spambox ook in de gaten gehouden, maar ook daar was niets binnengekomen. Ik heb hem nu maar gemaild, dus ik hoop maar dat het nu in orde gaat komen. Mocht het misgaan, dan horen jullie het wel.quote:Op maandag 9 maart 2009 16:44 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Same here, zou het zeker kunnen zijn. De afzender is 'Ron' kan ik mij herinneren.
Pro kost niet echt heel veel meer, maar brengt vele voordelen met zich mee. Een arcade is als een bordeel met alleen dikke wijven, je krijgt wel wat je wilt, maar het is niet echt top.quote:Op maandag 9 maart 2009 20:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Nou ik ga dat mijn verhaaltje hier maar eens neer gooien, Ik twijfel tussen een xbox arcade of een xbox pro edition.
Nou ik ga die xbox dus gebruiken om te gamen dit betekend niet heel fanatiek maar gewoon paar keer per week even paar uurtjes gamen.
Nou las ik dus op internet dat je per sé voor sommige spellen online te spelen een HDD in je xbox nodig hebt. Is dit waar of zijn dit maar een bepaald aantal spellen?
En wat zijn de voordelen van een HDD in je xbox.
Alvast bedankt.
Ja dat het voordelen zou hebben zover was ik ook wel maar wat zijn nou echte specifieke voordelen tov een Arcade.quote:Op maandag 9 maart 2009 21:10 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Pro kost niet echt heel veel meer, maar brengt vele voordelen met zich mee. Een arcade is als een bordeel met alleen dikke wijven, je krijgt wel wat je wilt, maar het is niet echt top.
Je krijgt een hardeschijf van 14gb (ja volgens de handleiding 20 maar 6 is in beslag genomen voor diverse geïnstalleerde software ).quote:Op maandag 9 maart 2009 21:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja dat het voordelen zou hebben zover was ik ook wel maar wat zijn nou echte specifieke voordelen tov een Arcade.
En die kan je gebruiken voor Demo's,foto's en films etc. Want als dat zowat het enige is waarvoor je die hardeschijf gebruikt heb ik hem in princiepe niet nodig.quote:Op maandag 9 maart 2009 21:15 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Je krijgt een hardeschijf van 14gb (ja volgens de handleiding 20 maar 6 is in beslag genomen voor diverse geïnstalleerde software ).
Demo's ga je toch wel willen hoor! Die komen er veel en is altijd tof om ff een demo te spelen!quote:Op maandag 9 maart 2009 21:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En die kan je gebruiken voor Demo's,foto's en films etc. Want als dat zowat het enige is waarvoor je die hardeschijf gebruikt heb ik hem in princiepe niet nodig.
Yep. Toch raad ik je een hardeschijf aan. Je betaald dan wel iets meer maar je kunt in ieder geval veel meer data opslaan dan op zo'n memory unit van 256mb.quote:Op maandag 9 maart 2009 21:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En die kan je gebruiken voor Demo's,foto's en films etc. Want als dat zowat het enige is waarvoor je die hardeschijf gebruikt heb ik hem in princiepe niet nodig.
Ach, eergisteren was het bij mij de vierde keerquote:Op maandag 9 maart 2009 21:55 schreef Reddiablo het volgende:
Godverredomme,
gaat m'n Xbox360 dus gewoon voor de fucking DERDE keer kapot. Wat een grafkankerding!
Gisteren vloog m'n spel vast (NBA2k7, wilde een achievement halen) en vandaag leest 'ie geen CD's meer.
Zet ik hem uit en wil ik hem weer aanzetten.. helemaal niks meer! Krijg de pleuris!
Gelukkig wel nog binnen de garantie, maar gewoon de DERDE keer ook dat ik een maandje niks bijzonders te doen heb (Tussen banen in) !
Pfff, I feel your painquote:Op maandag 9 maart 2009 22:02 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ach, eergisteren was het bij mij de vierde keer
Niet alleen dat, maar veel games laden ook sneller, en als je echt tof bent kun je je games installeren op je HDD waardoor je stiller bent (en vaak nog wat sneller ladend)quote:Op maandag 9 maart 2009 21:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Donquote:Op maandag 9 maart 2009 16:44 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
Same here, zou het zeker kunnen zijn. De afzender is 'Ron' kan ik mij herinneren.
My bad.quote:Op maandag 9 maart 2009 22:32 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
En Pro heeft tegenwoordig trouwens 60 GB cyberia, niet meer 20! (dus in totaal hou je volgens mij 54 GB over voor je gedownloade/geinstalleerde onzin)
Het is vergeven!quote:
hoe doe je dat?quote:en als je echt tof bent kun je je games installeren op je HDD waardoor je stiller bent (en vaak nog wat sneller ladend)
als je in het menu je disc/game hebt geselecteerd, kan je Y drukken voor meer opties, en dan staat er meteen 'install to harddrive'quote:Op dinsdag 10 maart 2009 01:24 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
hoe doe je dat?
een hardeschijf is trouwens zeker aan te raden, heb ook een arcade gekocht maar had al snel spijt dat ik geen HD had.
Moet je niet werken of zoquote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:17 schreef Sala-adin het volgende:
Is live down?
Waarom mag hij dat niet vragen?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:02 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Moet je niet werken of zo
Oh wacht je bent moslim
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:34 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Waarom mag hij dat niet vragen?
Omdat jij van 9 tot 5 werkt doet niet iedereen dat.
Ik werk 's morgens en 's avonds.
QUOTE FTWquote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:34 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Kijk eerst eens even naar de PI voordat je uit je pan gaat.
ow maar ik ga nog lang niet de pan uit hierquote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:34 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Kijk eerst eens even naar de PI voordat je uit je pan gaat.
Same here. Dus een Arcade gekocht, en na een maand toch een HDD van 60GB. Als je die demo's ziet, of soms updates van games die je hebt, maar je kunt ze niet downen, dan is dat toch frustrerend.quote:Op maandag 9 maart 2009 20:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Nou ik ga dat mijn verhaaltje hier maar eens neer gooien, Ik twijfel tussen een xbox arcade of een xbox pro edition.
Nou ik ga die xbox dus gebruiken om te gamen dit betekend niet heel fanatiek maar gewoon paar keer per week even paar uurtjes gamen.
Nou las ik dus op internet dat je per sé voor sommige spellen online te spelen een HDD in je xbox nodig hebt. Is dit waar of zijn dit maar een bepaald aantal spellen?
En wat zijn de voordelen van een HDD in je xbox.
Alvast bedankt.
Ik wou gaan zeiken over het feit dat je niet meer info gaf, maar die is er ook nietquote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:07 schreef Wessiej het volgende:
Nieuwe Behemoth game (makers van Alien Hominid en Castle Crashers)
[ afbeelding ]
Ik heb een eigen ondernemeing (een snackbar waar mensen voor mij werken) dus ik kan lekker thuis chillen en geld verdienen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:02 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Moet je niet werken of zo
Oh wacht je bent moslim
quote:AQuila360 (Fok!)
BB-King (Fok!)
Chaos-Zero (Fok!)
Jovatov (Fok!)
Motorhoofd (Fok!)
Poit (Fok!)
SpankmasterC (Fok!)
Tinuzzz_Talpa (Fok!)
Twarres (Fok!)
Yari (Fok!)]
HAquote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik wou gaan zeiken over het feit dat je niet meer info gaf, maar die is er ook niet
Wachten de Tokyo Anime Fair, 20 maart, waar de game getoond gaat worden (speelbaar?). Op 18 maart komt de eerste trailer.
Doe je goedquote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:21 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik heb een eigen ondernemeing (een snackbar waar mensen voor mij werken) dus ik kan lekker thuis chillen en geld verdienen.
Maargoed live doet het weer dus
Toch jammer dat je in de bioscoop werktquote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:21 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik heb een eigen ondernemeing (een snackbar waar mensen voor mij werken) dus ik kan lekker thuis chillen en geld verdienen.
Maargoed live doet het weer dus
Ik had toch eerder een Döner kebab zaak verwacht kardash.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:21 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Welcome to da club.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Net toch maar de pro gehaald nu vrijdag nog mijn nieuwe tv en dan kan ik er weer tegenaan
quote:Op maandag 9 maart 2009 13:12 schreef Sala-adin het volgende:
Ik heb halo wars gkregen maar ik heb de NTSC J versie
WTF waarom versturen ze mij geen pal versie op!
Dit lukte tot op de boot. Daar kon ik niet anders dan toch maar te gaan schietenquote:Test of Faith
Complete the game without shooting an enemy
80
Vergrendeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |