Ja, ik weet het ook niet verder.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:34 schreef -Hans- het volgende:
EkStra weekend @ 101 TV. Ik ben serieus benieuwd hoe dat zal gaan uitpakken.. Of het wordt nog leuker of de nadruk komt teveel bij het tv gebeuren te liggen en dat is voor de neutrale (radio-) luisteraar waarschijnlijk geen verbetering. Ik hoop maar dat de focus niet teveel bij het show element komt te liggen..
Whaha, Roel !quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
MongolenFM is weer losgebarsten hoor![]()
![]()
.
Psies. Simpel deuntje, inhoudsloze 'tekst'.quote:
quote:
LeonHquote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:45 schreef LeonH het volgende:![]()
[..]
![]()
Wel een leuke plaat. MH-waardig? Mwoa op het randje
We zien ook in de stats dat ze dat maand na maand luktquote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Klopt, maar ze willen natuurlijk wat marktaandeel van 538 overnemen
erg jammerquote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:43 schreef -Hans- het volgende:
Lady GaGA !!!!!!!!!!
Pokerface![]()
3FM Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee-ga-hit !!!!
Als ik thuis ben alleen nog maar KXquote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:48 schreef themauster het volgende:
ik luister trouwens vanaf deze week elke vrijdagmiddag KXradio wat een verademing
"en dit is de nieuwe Alarmschijf! "quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:48 schreef cosmick het volgende:
Nee.. wat DIT de MH?
Ben sinds vandaag wel overtuigd van Kink FM. Prima zenderquote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Als ik thuis ben alleen nog maar KX
Alleen op werk nog 3fm.
Hele dag zonnig hierquote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:51 schreef -Hans- het volgende:
Als het nou eens zou stoppen met regenen... De hele FREAKING dag al regen, regen, regen en wind... Moet nog even wat te zuipen scoren
En gister ook alquote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Shit, ik zit hier vandaag dus echt verkeerd...
Deze week is Blof alarmschijf oftewel... Dat is de MH over twee wekenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhm daar was het afgelopen week inderdaad Alarmschijf. Opvallende keuze hoor !
niet alleen qua textquote:
ohja EW wordt uitgezonden voor de 1e keer vandaag toch?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:53 schreef Sirolf het volgende:
De webcams zijn een beetje gegroeid hier...
[ afbeelding ]
rotterdam heeft gewoon ZONquote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:51 schreef -Hans- het volgende:
Als het nou eens zou stoppen met regenen... De hele FREAKING dag al regen, regen, regen en wind... Moet nog even wat te zuipen scoren
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:54 schreef LeonH het volgende:
[..]
ohja EW wordt uitgezonden voor de 1e keer vandaag toch?
ja die ja.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:59 schreef cosmick het volgende:
[..]
Depeche Mode?
Zo op het tweede gehoor pakt het mij nog niet echt.
De single is op LP te bestellen?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:04 schreef LeonH het volgende:
[..]
Ach die Spaceman single is gewoon op LP nog te bestellen. Hoef ik tenminste niet vroeg mijn nest uit
Sorry, zie het nu pasquote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:53 schreef borisz het volgende:
[..]
Deze week is Blof alarmschijf oftewel... Dat is de MH over twee weken.
quote:
Echt, hier al de HELE dag regen..!!! komt met bakken uit de hemel. Naja, morgen schijnt het mooi weer te wordenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
rotterdam heeft gewoon ZON
dalijk dat strand aan de maas ook weer
I know, scriptje doet raar. Ik vul nml. alleen de geboortedatum in en de bijbehorende naam, en dat gaat dus niet helemaal goed...quote:
Het zijn Coen en Sander he het 1 na allerlaagste wat 3fm als dj,s heeftquote:
Wie vind jij dan het laagst?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:27 schreef themauster het volgende:
[..]
Het zijn Coen en Sander he het 1 na allerlaagste wat 3fm als dj,s heeft
Zin in over anderhalf uur kan nu lekker via tv 3fm kijken
wacht maar tot je uri geller vanavond op tv zietquote:
Claudiaquote:
Ga jij Uri Geller kijken danquote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
wacht maar tot je uri geller vanavond op tv ziet
ik ontwijk hetquote:
claudia daarintegenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:32 schreef themauster het volgende:
[..]
ClaudiaDan nog liever Dolf Jansen weer terug op die plek
Mijn helden op 3fm zijn Gerard,Michiel,Rob en Domien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |