En dat houdt in, 15x posten per dag?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:06 schreef Spooky4u het volgende:
Volgens mij moet de lemming een grote poort bereiken voordat het einddoel er is.
Rond lvl 15 wordt het wel pittig.
Die troll neemt niet opquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:08 schreef ursel het volgende:
Ik zou je vriendin ff bellen, die weet ut vast wel..![]()
En dan de lemming van de buren verwaarlozen zeker? Nee, lekker danquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:09 schreef _Led_ het volgende:
Tief een end op, zoek je eigen lemming !
Helaas, die zitten achter een slotquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Je kan ook een broertje of zusje van de lemming inschakelen om hem gezelschap te houden
zat ie er vorige week ook al ?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En dan de lemming van de buren verwaarlozen zeker? Nee, lekker dan
In het boekje met instructies staat dat je dat pas na een dag of 5 mag doen. Het liefst in de nacht na het nuttigen van 10 biertjes. Er staat alleen niet bij of dat voor mij geld of voor de lemmingquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:13 schreef PiRANiA het volgende:
Verkoop hem een rotschop!
Misschien kan je ze laten klonen? Er schijnen al vergaande technieken te zijn om lemmings te klonen.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Helaas, die zitten achter een slot
Try me.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Misschien kan je ze laten klonen? Er schijnen al vergaande technieken te zijn om lemmings te klonen.
Nee, maar, want elke lvl moeten er meerdere lemmings overleven. Een lemming met een slot erop kan niet meer bewegen en de poort nooit meer bereiken. Dan met je restart lvl doenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En dat houdt in, 15x posten per dag?
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
In het boekje met instructies staat dat je dat pas na een dag of 5 mag doen. Het liefst in de nacht na het nuttigen van 10 biertjes. Er staat alleen niet bij of dat voor mij geld of voor de lemming
Dat laat ik liever over aan de mensen die daar ook echt verstand van hebben. Ik vind het maar een linke business.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Misschien kan je ze laten klonen? Er schijnen al vergaande technieken te zijn om lemmings te klonen.
Dat heb je nu al 2x gezegd. En nu?quote:
Nee, dat zijn Gremlins.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:16 schreef marcel-o het volgende:
kijk uit met water !!1
Het is de kunst om: of met een hele grote groep lemmings te komen OF met een exemplaar die een goed gevoel voor humor heeft.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat laat ik liever over aan de mensen die daar ook echt verstand van hebben. Ik vind het maar een linke business.
Ik heb ene heel peloton lemmings onder mijn sneltoetsenquote:
Alleen als je ze er met een bezem in veegt.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:25 schreef Spooky4u het volgende:
lemmings die in water vallen gaan ook dood
Wat zij zegtquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:54 schreef Daniel1976 het volgende:
goed topic
Ik zou uit de buurt blijven. Zal je net zien: geef jij 'm een handje italic, springt ie van de template. Heb jij het straks gedaan alstie d00d isquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:53 schreef Tinkepink het volgende:
Moeten wij de lemming nu allemaal gaan voeren, of blijven we er beter uit de buurt?
Ik zit erover te twijfelen. Tis een lemming van nix eigenlijkquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:59 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Deze lemming gaat toch niet achter slot?
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zit erover te twijfelen. Tis een lemming van nix eigenlijk
Ik geef 'm maar een stukje bold . Gaat ie vast niet dood van. Hoop ik.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zou uit de buurt blijven. Zal je net zien: geef jij 'm een handje italic, springt ie van de template. Heb jij het straks gedaan alstie d00d is
Daar raken ze van aan dequote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:06 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik geef 'm maar een stukje bold . Gaat ie vast niet dood van. Hoop ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
La derecha oprime, la izquierda libera
Ik zou niet durvenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:01 schreef LeeHarveyOswald het volgende:je gaat hem toch niet joemeenlie joetanaisen, zoals op Animal Planet wel eens gebeurd bij de dierenarts?
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:06 schreef Spooky4u het volgende:
Volgens mij moet de lemming een grote poort bereiken voordat het einddoel er is.
Rond lvl 15 wordt het wel pittig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |