Ja, nou moet eigenlijk persoon gaan lastigvallen over renovatieproces, maar hij is net weg enzoquote:
Hahaquote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:49 schreef Piles het volgende:
Wie is er niet lui hier eigenlijk? Anders zit je toch niet hier
[..]
Ja, nou moet eigenlijk persoon gaan lastigvallen over renovatieproces, maar hij is net weg enzo
Ondanks dat ik net wakker benquote:
Jij kan het wetenquote:
Kan je niet alvast wat gaan doen wat je anders vanmiddag gaat doen?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, nou, nee, niet zoWant weet nu dus niet wat te doen
Wat heb jij dan wel niet voor beroepquote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:51 schreef Daph_ het volgende:
Ik ookHoop ik, anders heb ik toch het verkeerde beroep gekozen
Jij snapt het welquote:
Accountantquote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat heb jij dan wel niet voor beroep
Even PB roepen voor een Jambers-stem
[..]
Jij snapt het welNatuurlijk
Dat zou kunnen jaquote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Kan je niet alvast wat gaan doen wat je anders vanmiddag gaat doen?
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:52 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik snapte nu pas de dubbelzinnigheid
that's the spiritquote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:52 schreef Bravebart het volgende:
Ik zet gewoon straks mn fok/msn/care uit, de muziek lekker hard, verwarminf hoog en dan hopen dat ik tot splendid nuttige bezigheidsideeën kom
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:52 schreef Bravebart het volgende:
Ik zet gewoon straks mn fok/msn/care uit, de muziek lekker hard, verwarminf hoog en dan hopen dat ik tot splendid nuttige bezigheidsideeën kom
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:53 schreef Daph_ het volgende:
AccountantNou ja, nog niet, maar dat wil ik uiteindelijk wel worden ja
Met titel
Kwartje valt niet hèquote:
Ohquote:
Piles, pak je zak-over-het-hoofd-smilie!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:52 schreef Yesse het volgende:
Waarom zijn sommige mensen zo irritant maar kunnen ze eigenlijk heel goed zingen???
Ja hallo, net wakker enzoquote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:54 schreef Bravebart het volgende:
Piles, pak je zak-over-het-hoofd-smilie!
quote:
Yeahquote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:56 schreef Piles het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kan geen YT kijken hier
[..]
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:52 schreef Yesse het volgende:
Waarom zijn sommige mensen zo irritant maar kunnen ze eigenlijk heel goed zingen???
Neequote:
Tja, je kijkt er zelf naarquote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:59 schreef Yesse het volgende:
[..]
NeeZe is niet lelijk maar irritant
Dat gelach wordt irritaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaant
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:00 schreef Daph_ het volgende:
Goh ik zoek even wat op en we zijn alweer een pagina twee pagina's verder
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:00 schreef Daph_ het volgende:
Goh ik zoek even wat op en we zijn alweer een pagina twee pagina's verder
Dikke ban aan mn broek straksquote:
's-morgens is zij werkzaam bij [een branche] , maar 's-avonds draait zij de hoofden van de mannen op hol in de plaatselijke dancingquote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat heb jij dan wel niet voor beroep
Even PB roepen voor een Jambers-stem
Tubgirl gepostquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dikke ban aan mn broek straks
Hoewel ik voor tubgirl ook niet gepakt ben
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:06 schreef Bravebart het volgende:
Hoewel ik voor tubgirl ook niet gepakt ben
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:07 schreef PieterBas het volgende:
's-morgens is zij werkzaam bij [een branche] , maar 's-avonds draait zij de hoofden van de mannen op hol in de plaatselijke dancing
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:07 schreef PieterBas het volgende:
[..]
's-morgens is zij werkzaam bij [een branche] , maar 's-avonds draait zij de hoofden van de mannen op hol in de plaatselijke dancing
En Bart, ja of nee is genoeg. Linkje niet nodigquote:
Das wel genaaid jaquote:Had trouwens een OP geplaatst.. heb iemand in de Wiki leuk een tubgirl neergezet..
Kreeg vanochtend om 9 uur een mail waarin stond dat er taart wasquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Misschien op de borrel?
[..]
Ik heb ook al een note voor zoiets
Bleek dus de gehele OP verneukt te zijn door een lolbroekquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:09 schreef Piles het volgende:
[..]
En Bart, ja of nee is genoeg. Linkje niet nodig
[..]
Das wel genaaid ja
Een van de beste dingen van Jensen ook altijdquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:09 schreef PieterBas het volgende:
In denk dat ik ook maar een keer Jambers heb gezien.. maar de introducties van hem zijn gewoonweg briljant
Andere afdeling?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:09 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Kreeg vanochtend om 9 uur een mail waarin stond dat er taart was
wanneer en waar was er taart.. dat is de vraagquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:09 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Kreeg vanochtend om 9 uur een mail waarin stond dat er taart was
Niet hierquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:07 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Tubgirl gepost
Had trouwens een OP geplaatst.. heb iemand in de Wiki leuk een tubgirl neergezet..
Dat zou echt niet eerlijk zijn aangezien iedereen altijd op iedere verdieping + locatie aan de overkant taart neer zetquote:
Jensen kan me ook niet meer dan 1 seconden trekken... behalve toen Vlaamse Belang's Filip De Winter er zat. Kom je niet bij Nova aan bod, dan maar naar Jensen..quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:10 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Een van de beste dingen van Jensen ook altijd
Hoaxquote:
Taart wordt neergezet en pas aan het einde van de dag weer weggehaaldquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:11 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
wanneer en waar was er taart.. dat is de vraag
11:11 uur!!! Gekkengetal
Nee van centraal hardlopers topic.. of was het nou... Pokemon Diamond/Pearl topicquote:
niet in de maling genomen?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:14 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Taart wordt neergezet en pas aan het einde van de dag weer weggehaald
De Jambers-quiz vond ik leukquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:13 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Jensen kan me ook niet meer dan 1 seconden trekken... behalve toen Vlaamse Belang's Filip De Winter er zat. Kom je niet bij Nova aan bod, dan maar naar Jensen..![]()
![]()
Aaaaahquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:15 schreef Piles het volgende:
De 2 collega's in dit kantoor zijn vanmiddag vrij. Zit ik weer alleen
Ik hoop het nietquote:
Ga ik wel gezellig doen door collega's lastig te vallenquote:
quote:Mijn collega's zijn er wel en proberen de hele tijd op mijn scherm te kijken![]()
Oh ja.. die kennisquiz met Kelly en een paar andere bimbo's en een heel vatsig wijf was ook best interessant om te bekijkenquote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:14 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nee van centraal hardlopers topic.. of was het nou... Pokemon Diamond/Pearl topic
* PieterBas speelt Pokémon
shit.. ik wilde een hele grote smiley plaatsen, maar ik kon het nietquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:16 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Aaaaah
Mijn collega's zijn er wel en proberen de hele tijd op mijn scherm te kijken![]()
goed planquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:16 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik hoop het niet![]()
Ik ga straks wel even aan de overkant kijken, misschien kan ik alsnog iets meenemen
Buikje rammelt
Als ze er niet zijn?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Ga ik wel gezellig doen door collega's lastig te vallen
[..]
![]()
Succesquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:18 schreef Bravebart het volgende:
Zo, ik ga wat doenTot over een paar uur ofso
Zag de lol er ook later wel van in..quote:
Eigenlijk aso, mja het is vrijdag, dus dan is er bijna niemand.. En iemand moet het opeten dus dan offer ik me wel op als er nog isquote:
Jij welquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:18 schreef Bravebart het volgende:
Zo, ik ga wat doenTot over een paar uur ofso
Het is alleen aso als andere mensen dat zienquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:19 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Eigenlijk aso, mja het is vrijdag, dus dan is er bijna niemand.. En iemand moet het opeten dus dan offer ik me wel op als er nog is
Wel een keer een goed plan voor hierquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:19 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zag de lol er ook later wel van in..
quote:
Omdat ik koning, keizer, admiraal benquote:
Ah, ikke snapquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Het gebouw is iets groter dan alleen dit kantoor
[..]
Nee, sorry![]()
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]Zie PI
[..]
Omdat ik koning, keizer, admiraal ben![]()
Vast welquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:20 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Het is alleen aso als andere mensen dat zien
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:22 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Vast wel![]()
Mja straks eerst maar eens kijken wat er is
poepen doen we allemaalquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]Zie PI
[..]
Omdat ik koning, keizer, admiraal ben![]()
waar?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:23 schreef GlowMouse het volgende:
Jullie mogen best een TR plaatsen als er naar warez verwezen wordt hoor
of een rickrollquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:20 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Wel een keer een goed plan voor hier
nu pasquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:24 schreef Daph_ het volgende:
Zag trouwens dat de vorige SC nu nummertje # 864 heeft
veranderd (ik had het niet gezien inidergeval)quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:25 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nu pas veranderd of dat ik het nu pas zie?
Zijn daarom gelijk 6 posts van mij weg ofso?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:23 schreef GlowMouse het volgende:
Jullie mogen best een TR plaatsen als er naar warez verwezen wordt hoor
Keek net toevallig in mijn actieve topicsquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:26 schreef dekkered het volgende:
[..]
veranderd (ik had het niet gezien inidergeval)
Dat is ook niet zo gek ookquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:26 schreef Daph_ het volgende:
Jeez ik ben verschoven naar een tweede plaats in het overzicht van top-posters in stageSC![]()
jah bij mij staat er nog wat meer in men AT's dus dan zie ik dat wel is over het hoofd.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:26 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Keek net toevallig in mijn actieve topics
ik geloof dat we ook de enige zijn die hier nu postenquote:
Bij mij ook, maar die topics zijn nu niet actiefquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:27 schreef dekkered het volgende:
[..]
jah bij mij staat er nog wat meer in men AT's dus dan zie ik dat wel is over het hoofd.
pff.. ik stond zelf tot een week geleden nog fier bovenaan..quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:26 schreef Daph_ het volgende:
Jeez ik ben verschoven naar een tweede plaats in het overzicht van top-posters in stageSC![]()
Ik merk hetquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:27 schreef dekkered het volgende:
[..]
ik geloof dat we ook de enige zijn die hier nu posten
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:26 schreef Daph_ het volgende:
Nico is onverslaanbaarquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:28 schreef PieterBas het volgende:
[..]
pff.. ik stond zelf tot een week geleden nog fier bovenaan..
Ja maar je moet boeten voor je vreselijke verschrikkelijke daadquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zijn daarom gelijk 6 posts van mij weg ofso?Volgens mij verwees ik maar in 1 post (verkapt) naar warez
Dat kan via het uitroepteken dat boven elk topic staat.quote:
Aanmoedigen te downloaden, linkjes plaatsen, etc.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zijn daarom gelijk 6 posts van mij weg ofso?Volgens mij verwees ik maar in 1 post (verkapt) naar warez
denk je?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:27 schreef dekkered het volgende:
[..]
ik geloof dat we ook de enige zijn die hier nu posten
Nee ik bedoelde waar de warez staan. Ik zal alleen een google linkjequote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:29 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Dat kan via het uitroepteken dat boven elk topic staat.
[..]
Aanmoedigen te downloaden, linkjes plaatsen, etc.
Ik ben er wel overheen geknaldquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:28 schreef PieterBas het volgende:
[..]
pff.. ik stond zelf tot een week geleden nog fier bovenaan..
Maar het is wel ergquote:
Dat ken ik wel..quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:31 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Maar het is wel erg
Mijn aantal posts in maart (6 dagenwaarvan ik in het weekend weinig gepost heb) is nu al veel hoger dan in de hele maand februari
Ja, want downloaden is illegaalquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:29 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Aanmoedigen te downloaden, linkjes plaatsen, etc.
Zenks, maar licentie is onderwegquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:28 schreef Bravebart het volgende:
Oh Pilliewilliehonnieponnie, hier kan je (jij ook als het goed is) Visio downen
* BREIN bellen gaatquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Zenks, maar licentie is onderwegEn thuis heb ik het volledig illegale pakket liggen
En vandaag kom ik wel door. Zo eerst eens kijken, waarschijnlijk staat ie er gewoon op
Eerst zeg je "oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooh warezz!!!!" en nu doe je alsof je alleen een google linkje hebt gezien, niet erg geloofwaardigquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:29 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde waar de warez staan. Ik zal alleen een google linkje
quote:"De wetgever heeft bepaald dat het kopiëren van een inbreukmakend/illegaal mp3-bestand voor eigen gebruik, geen strijd met de Auteurswet oplevert."
Neejoh, ik weet niet eens waar de TR-knop zit.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Zolang je maar geen TR doet, zorgt GM straks dat ik geband wordt![]()
maar dat deed hij wel (alleen een google linkje neer zetten)quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:33 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Eerst zeg je "oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooh warezz!!!!" en nu doe je alsof je alleen een google linkje hebt gezien, niet erg geloofwaardig
Heeft je school dan geen MSDNAA licentie..quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:28 schreef Bravebart het volgende:
Oh Pilliewilliehonnieponnie, hier kan je (jij ook als het goed is) Visio downen
Ga die discussie alsjeblieft niet hier voeren, want het beleid op het gebied van downloaden verschilt per mod en per forumquote:
Dat was namelijk een grapjequote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:33 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Eerst zeg je "oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooh warezz!!!!" en nu doe je alsof je alleen een google linkje hebt gezien, niet erg geloofwaardig
Weet ik veel, illegaal downloaden gaat makkelijkerquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:35 schreef PieterBas het volgende:
Heeft je school dan geen MSDNAA licentie..
Moet ik ook binnenkort nog misbruik van maken... nu het nog gratis als student kan...
Nee.. zeker niet met dit tempoquote:
dat bedoel ikquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:34 schreef dekkered het volgende:
[..]
maar dat deed hij wel (alleen een google linkje neer zetten)
Vast wel, maar ik gebruik altijd MA3Dquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:35 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Heeft je school dan geen MSDNAA licentie..
Moet ik ook binnenkort nog misbruik van maken... nu het nog gratis als student kan...
hier valt het nog meequote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:37 schreef Psychonikeo het volgende:
Wil GlowMouse gewoon altijd de sfeer verzieken en mensen hier wegjagen ofzo? Zelfs als je niets verkeerd doet en een grapje maakt begint hij al te zeuren tegen je
Er is geen discussie mogelijk. Aangezien het de wet isquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ga die discussie alsjeblieft niet hier voeren, want het beleid op het gebied van downloaden verschilt per mod en per forum
ja ok.. Ik dacht misschien krijg je korting als je heeeeeel veul nodig hebtquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Mag ie eerst de staatsloterij wel winnen
Ja maar de wet geldt niet in de letterlijke vorm op Fokquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:38 schreef Yesse het volgende:
[..]
Er is geen discussie mogelijk. Aangezien het de wet is
Das mss wel een optie, een FOK!-brede actiequote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:38 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja ok.. Ik dacht misschien krijg je korting als je heeeeeel veul nodig hebt
het ging haar niet over software...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:38 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Zie http://www.iusmentis.com/auteursrecht/nl/thuiskopie/ onder de uitzonderingen
oh.. wel lekkerquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:38 schreef Daph_ het volgende:
Oh getver, m'n collega's willen met zijn allen naar de burgerking
Nee, getverquote:
das waar, maar soms kan je toch wel eens gek doen..quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:41 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nee, getverAl dat vet..
En dan weet ik zeker dat ik om 3 uur weer honger heb
Ik heb afgeslagenIk ben de enige die niet meegaat
Haute Cuisinequote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:38 schreef Daph_ het volgende:
Oh getver, m'n collega's willen met zijn allen naar de burgerking
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:40 schreef dekkered het volgende:
[..]
ik zag het en dacht o kut snel editten
Bovendien heb ik gisteren al patat gegeten.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:42 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
das waar, maar soms kan je toch wel eens gek doen..
En dan moet je wel 's middags weer een boterham doen
Prachtig hequote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:08 schreef belsen het volgende:
[..]
Wij hebben niets te maken met wat de wet zegt. De Fok!policy zegt gewoon dat wij dit niet willen in MUZ. Wij hebben niet de ambitie om een dergelijk forum te worden, dat binnen de mazen van de wet speelt. In onze FAQ stellen we ook duidelijk:
[..]
En dat staat er niet voor Jan met de korte achternaam. Bij deze dus het vriendelijke verzoek je te gedragen zoals wij mogen verwachten op het Fok!forum en geen links naar copyright-houdend materiaal meer te plaatsen en al helemaal niet na een waarschuwing van een moderator.
kan ook, had er nog nooit van gehoordquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Vast wel, maar ik gebruik altijd MA3D
ok ok..quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:43 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Bovendien heb ik gisteren al patat gegeten.
burger king
Het mooie ervan is.. dat de meeste videoclips van artiesten op YouTube, ook illegaal verspreid worden... dus eigenlijk zou het linkje naar YouTube ook niet mogen..quote:
die ken ik nietquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:46 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Het enige waar ik af en toe echt nog trek in heb is een grillburger van de febo
ik hou van discussiëren dus...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:42 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Niet me GlowMouse discussieren.. dat wens ik jou niet eens toe
dat zei ik dus netquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:46 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het mooie ervan is.. dat de meeste videoclips van artiesten op YouTube, ook illegaal verspreid worden... dus eigenlijk zou het linkje naar YouTube ook niet mogen..
maar het gaat hier zo snelquote:
Ja maar discussieren met iemand die alleen maar zeg "Het is zo en niet anders" is geen discussiequote:
een discussie kan ook gezellig zijn.. maar dat hangt natuurlijk af van het discussiepuntquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat ga je dan maar in FB doen, maar niet hier. We houden het graag gezellig hier
Ik ben lui, ik ga niet helemaal naar FB toe...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:47 schreef Piles het volgen de:
[..]
Dat ga je dan maar in FB doen, maar niet hier. We houden het graag gezellig hier
En de mensen die mee doenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:48 schreef PieterBas het volgende:
een discussie kan ook gezellig zijn.. maar dat hangt natuurlijk af van het discussiepunt
Tieten: echt of nep?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:48 schreef PieterBas het volgende:
[..]
een discussie kan ook gezellig zijn.. maar dat hangt natuurlijk af van het discussiepunt
niet met glowmousequote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:48 schreef PieterBas het volgende:
[..]
modjes he...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:48 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ja maar discussieren met iemand die alleen maar zeg "Het is zo en niet anders" is geen discussie
Dan kan ik verwijzing maken naar historische figuren, maar dan wordt ik misschien wel geband
het klinkt wel okquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:49 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Lekker.. Maar er moet wel saus op zitten. En sla
Ik maakte altijd hele lekkerequote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Hamburgers![]()
Maar ze moeten vers gemaakt zijn, niet die Mac of BK rommel
Echt.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Tieten: echt of nep?
Dit is echt onder mn niveau_
Bij de febo! En dan bestellen ipv uit de muur trekken, dan krijg je er een vers van de plaatquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Hamburgers![]()
Maar ze moeten vers gemaakt zijn, niet die Mac of BK rommel
KFC.. zo'n heerlijke zinger-burgerquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:53 schreef Daph_ het volgende:
Nou ze zijn weg hoor met z'n allen![]()
Ze hadden ruzie over of ze naar de KFC of de Burger king zouden gaan
Onmogelijkquote:
En nu zit je helemaal alleen?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:53 schreef Daph_ het volgende:
Nou ze zijn weg hoor met z'n allen![]()
Ze hadden ruzie over of ze naar de KFC of de Burger king zouden gaan
Ik vind het echt smerig allemaal.. Dan maar geweldig kantinevoedselquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:53 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
KFC.. zo'n heerlijke zinger-burger
Kut.. ik ben fast-food-junky
Krijg er spontaan zin inquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:53 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Bij de febo! En dan bestellen ipv uit de muur trekken, dan krijg je er een vers van de plaat
eensch!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:53 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Echt.
En toch kan ik het niet laten op het strand rond te kijken.. wie zich door ene dr Schumacher heeft laten verbouwd en dat topless te laten zien..:'
jupquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Onmogelijk![]()
![]()
[..]
En nu zit je helemaal alleen? [ afbeelding ]
Nu ben ik ook vaak na schooltijd naar de BK geweest.. maar had na de hand echt eenquote:
Dat heb ik dus sinds ik op mn eten let.. Echt ranzig. Valt me nu op hoe vet alles is..quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:54 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nu ben ik ook vaak na schooltijd naar de BK geweest.. maar had na de hand echt een![]()
gevoel.. omdat fastfood eigenlijk gewoon smerig is..
Goed planquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Zullen wij gaan lunchen? Ik ben straks ook alleen
Na een uitgebreid diner in een restaurant.. bij de McDonalds twee straten verder een CBO en een McFlurry halen..quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:53 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
KFC.. zo'n heerlijke zinger-burger
Kut.. ik ben fast-food-junky
Piles.. pik je nu mijn date?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Vandaag? Over een uur of 3 kan ik daar zijn![]()
Serieus? Over een paar weken?![]()
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Vandaag? Over een uur of 3 kan ik daar zijn![]()
Serieus? Over een paar weken?![]()
quote:
Ja, ik ookquote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:00 schreef Daph_ het volgende:
over 3 uur lunchen is een beetje laat he? Denk dat ik dan van m'n graatje gegaan ben hoor
Heel gek idee?quote:Serieus lunchen?
Weet ik veelquote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:02 schreef Daph_ het volgende:
Oh, dat scheelt
Nou lunchen is nooit zo serieus, toch?
wat een toewijdingquote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:03 schreef Daph_ het volgende:
Bijna iedereen is wegEr zijn nog twee managers aan het overleggen en twee administrateurs, één secretaresse en ik
Dat bedoel ikquote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:04 schreef Daph_ het volgende:
Ik ben zo toegewijd dat ik de hele dag zit te fokken
In vorige topic alquote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:04 schreef Psychonikeo het volgende:
was deze al gepost?
004. 248 Psychonikeo
005. 231 Daph_
023. 164 Bravebart
049. 105 Puala
rest kon ik zo snel niet vinden :$
Jij ook alquote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:04 schreef Daph_ het volgende:
[..]
'Iets met'Dat zeg ik ook altijd
Vooral in "Iets met een pot en een ketel"
2 topics terug alquote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:04 schreef Psychonikeo het volgende:
was deze al gepost?
004. 248 Psychonikeo
005. 231 Daph_
023. 164 Bravebart
049. 105 Puala
rest kon ik zo snel niet vinden :$
Weet ik veel..quote:
Oh myquote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:06 schreef dekkered het volgende:
[..]
meestal net voordat ik de deur uit ga![]()
No biggyquote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:06 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
oh gemist..
[..]
dat is mij te vroeg
Maar lunchen dus
School en Stage SC # 863: waar Nico dacht dat ie al vol was!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:51 schreef Stomme_Eend het volgende:
Top 100 van donderdag 5 maart 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
004. 248 Psychonikeo
005. 231 Daph_
023. 164 Bravebart
049. 105 Puala
053. 100 vrolijke-frits
054. 099 Piles
059. 090 dekkered
Ik geloofde je al wel hoorquote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:07 schreef dekkered het volgende:
[..]
School en Stage SC # 863: waar Nico dacht dat ie al vol was!
Je moet het ook niet te vaak doenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:07 schreef Daph_ het volgende:
Whehe geniaal![]()
Alleen jammer dat ze er allemaal gek van worden als ik dat zeg
Oude tjden herlevenquote:
Gaat automatisch, ik kan er niks aan doenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Je moet het ook niet te vaak doen
[..]
Oude tjden herleven
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:09 schreef Daph_ het volgende:
Nog maar 1 uurtje scriptie schrijven + half uurtje pauze = Daph_ mag weg om kwart voor 2
Sorryquote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh jawel, maar het is niet leukNouja, wel voor jou natuurlijk
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:11 schreef Daph_ het volgende:
[..]
SorryMaar mag het bij mij ook eens een beetje voorspoedig gaan?
Maakt niet uit, ik heb toch aangeboden om vanmiddag ook te fokken zodat je gezelschap hebtquote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Sorry, ben nog egoïstisch wat dat betreft blijkbaar
Veel plezier met je vrije middag alvast
Oohhhhh, dan is er niks aan de handquote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:13 schreef Daph_ het volgende:
Maakt niet uit, ik heb toch aangeboden om vanmiddag ook te fokken zodat je gezelschap hebt![]()
Thanks
Ja, gaan we?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:14 schreef Daph_ het volgende:
Ik ga zo ook maar eens lunchen, ik hoorde mijn maag net
Ik weet niet waar ik die uren op moet schrijvenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Oohhhhh, dan is er niks aan de hand![]()
![]()
Waarom dan niet Fokken op stage, krijg je er voor betaald
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |