quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:45 schreef De_Ananas het volgende:
Dames en heren.
Ik ga een verhaal over de SC schrijven voor het 1000ste topic. Als jullie dingen hebben die erin moeten (liefst met linkjes naar de posts of het begin van iets zoals heel dat NB gebeuren enzo) dan zou ik dat erg waarderen.
Kusjes,
Jullie pater familia
Hoi.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:46 schreef jitzzzze het volgende:
Waar is Florian_ als je hem nodig hebt?
ONZ heeft al een betere SC.quote:
Waar heb je hem voor nodig dan?quote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:45 schreef jordeeeh het volgende:
Poll: Al dat gegeil een aandachtgeile gedrag moet nokken in de SC.Ja! Nah.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Heb hem al een tijd niet gezien eigenlijk. Wie is jij eigenlijk?quote:
NG natuurlijkquote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Heb hem al een tijd niet gezien eigenlijk. Wie is jij eigenlijk?
Dat weet je zelf heel goed. Ik heb geen zin om de links op te zoeken. Maar het was hetzelfde als destijds met BT waar je net zo leuk aan mee deed en vervolgens gaat zeggen dat ik ermee moet stoppen. Beetje kansloos tbh.quote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:51 schreef dagdag het volgende:
Poll: Wie gaat mod endagdag camilla oep
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Hij is gestikt in een frikandel.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Heb hem al een tijd niet gezien eigenlijk. Wie is jij eigenlijk?
Hij was gister wel even in de ONZ SC maar niet hier.quote:
Was D_A niet Rene Vissert?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hij was gister wel even in de ONZ SC maar niet hier.
Anyway, ik ga ff wat doen.
Ehm dat was grotendeels via t fobo hoorquote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat weet je zelf heel goed. Ik heb geen zin om de links op te zoeken. Maar het was hetzelfde als destijds met BT waar je net zo leuk aan mee deed en vervolgens gaat zeggen dat ik ermee moet stoppen. Beetje kansloos tbh.
Ik ga tenslotte ook niet lopen zeiken als een onderwerp me niet bevalt, je leest er maar gewoon overheen.
OHNOES the overloper!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hij was gister wel even in de ONZ SC maar niet hier.
Anyway, ik ga ff wat doen.
Nee dat was KoP.quote:
Zo, jij komt ook weer eens opdagenquote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:56 schreef zaadvragendeoog het volgende:
Bijna de 1000
Ook maar weer eens jaquote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:57 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Zo, jij komt ook weer eens opdagen
Mwah, zo boeiend is het toch niet?quote:
Het is een mijlpaal van de snelstlopende topicreeks du'uhquote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:59 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Mwah, zo boeiend is het toch niet?
Whehe, die had er geen tijd meer voorquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:00 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Het is een mijlpaal van de snelstlopende topicreeks du'uhEn D_A krijgt zijn verhaal nooit af
_!
Nee, ik heb nog geen tijd gehad om naar Amsterdam te gaan.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:00 schreef Dostojewski het volgende:
ZH heb je nou al eens medische boeken aangeschaft?
Het word pas lachen als 1 of andere n00b dadelijk de lapo pakt en het hele 1000e deel om zeep helptquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:00 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Het is een mijlpaal van de snelstlopende topicreeks du'uhEn D_A krijgt zijn verhaal nooit af
_!
En hij had nog wel een soort van tijd teveelquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:01 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Whehe, die had er geen tijd meer voor
Het gebash dat erna komt is dan wel weer leukquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het word pas lachen als 1 of andere n00b dadelijk de lapo pakt en het hele 1000e deel om zeep helpt
Dat wel!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:03 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Het gebash dat erna komt is dan wel weer leuk
Schreeuw het maar niet te hard, dadelijk gebeurt het nogquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het word pas lachen als 1 of andere n00b dadelijk de lapo pakt en het hele 1000e deel om zeep helpt
Of nog erger een ONZer.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:04 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Schreeuw het maar niet te hard, dadelijk gebeurt het nog
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:05 schreef dagdag het volgende:
Net even alles nageteld maar dit is het deel 777
Het zou niks verbazen als dat inderdaad het geval wasquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:05 schreef dagdag het volgende:
Net even alles nageteld maar dit is het deel 777
Dan gok ik op een kloon van NG of D_A of KoP ofzoquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:04 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Schreeuw het maar niet te hard, dadelijk gebeurt het nog
Helemaal leuka ls Crane de lapo pakt danquote:
Wie ben jij? Zeker weer een kloon van iemand? Dat zal D_A wel weer zijnquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:00 schreef Dostojewski het volgende:
ZH heb je nou al eens medische boeken aangeschaft?
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:06 schreef Dostojewski het volgende:
[..]
Juicyhil met een Tokio Hotel adoreer topic
Dat zou ik niet zo erg vinden.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:07 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dan gok ik op een kloon van NG of D_A of KoP ofzo![]()
[..]
The horrorquote:Helemaal leuka ls Crane de lapo pakt dan!
Florian_quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:07 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Wie ben jij? Zeker weer een kloon van iemand? Dat zal D_A wel weer zijn
Hahaquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:08 schreef jitzzzze het volgende:
NG is aan het lurken. NG: als je dit leest: JE BENT EEN HOMO
Jij moet die hele lapo niet hebbenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:11 schreef Emimich het volgende:
Trouwens: als je een toffe OP hebt dan moet je hem maar even door PM'en als je de kans wilt vergroten dat hij daadwerkelijk gebruikt gaat worden. Anders ben ik genoodzaakt om zo'n OP van 5 minuten als #1000 te plaatsen.
Ik sms hem zo wel even of hij nog komt om die lapo te kapenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:13 schreef Dostojewski het volgende:
We kunnen ook gewoon steeds #999 aan blijven maken totdat D_A terug is
Of wachten tot alle gebanden terug zijn.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:13 schreef Dostojewski het volgende:
Hahaha, eigenlijk wel een strak idee!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:13 schreef Dostojewski het volgende:
Moeten we nog een tijdje wachten...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:15 schreef zaadvragendeoog het volgende:
Of wachten tot alle gebanden terug zijn.
gedraag je honde...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:32 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ik scoor de laatste tijd meer notes dan fipo's c.q. lapo's.
#1000 jewaids!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:35 schreef dagdag het volgende:
Waar blijft de kaste:)
Wut waar moet ik dan mijn borden ingooienquote:
Kemp is een baas.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:34 schreef Gupje het volgende:
Wat moet jij met Du Zoon Kemperveen in je UI?
Op de grondquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:37 schreef dagdag het volgende:
[..]
Wut waar moet ik dan mijn borden ingooien
danku stik zowat in mij chocolademelkquote:
Diegene die in dit topic de lapo gaat scoren..?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:38 schreef Gupje het volgende:
Wie gaat 1000 topic openen?
Ja, maar volgens mij was er iets afgesproken. Maar weet niet meer watquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:39 schreef Emimich het volgende:
[..]
Diegene die in dit topic de lapo gaat scoren..?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou wel handig zijn, en als hij er niet is, jammer dan.quote:
Ordnung muss sein aber er ist da nicht.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:40 schreef Cybey het volgende:
D_A gaat #1000 doen imo
Dan wie het eerst is wie het eerst maalt?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zou wel handig zijn, en als hij er niet is, jammer dan.
Wat moet een server op je werkplek doenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:45 schreef jordeeeh het volgende:
Zo de tering, k start hier een server op die naast me ligt. Lijkt net een vliegtuig dat aan het starten is
Ja toch?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:45 schreef Gupje het volgende:
[..]
Dan wie het eerst is wie het eerst maalt?
Ik ook, misschien..quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:46 schreef Silentalarm het volgende:
Kut ik ga 1000 missen.
Ja en dan nakt een noob die hier nog nooit geweest is hem zeker, dus not!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja toch?
Of gaan we met zn allen wachten op een user die misschien wel of niet komt?
Ik zit @ systeembeheer hok nu. Moet even server installeren.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:46 schreef Gupje het volgende:
[..]
Wat moet een server op je werkplek doen![]()
Waar loop je stage trouwens?
Yoo, weer thuis?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:48 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Heb je de afgelopen 4 maanden veel gelurkt dan?
Wat ga je er tegen doen?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:47 schreef Gupje het volgende:
[..]
Ja en dan nakt een noob die hier nog nooit geweest is hem zeker, dus not!
Ik ga over 10 minuten weg, en ik ben pas rond een uur of 5 terug ofzo, dus voor mij zit het er zeker niet in.quote:
Enigste nadeel van het NLR is dat je niks met servers te maken krijgtquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:47 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik zit @ systeembeheer hok nu. Moet even server installeren.
Bij Comsi.
Je BeNt GeWoOn JaLoErS oMdAt Jy Er NiEt In StAaT!!!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:50 schreef behangplakker het volgende:
Kan Emimich niet oprotten met zijn kankerkaste? Het is een kutuser en meer niet
*Wijst en lachtquote:
Ik heb vandaag speciaal vrij voor genomenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:49 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik ga over 10 minuten weg, en ik ben pas rond een uur of 5 terug ofzo, dus voor mij zit het er zeker niet in.
Enige nadeel bij Comsi is geen stagevergoedingquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:50 schreef Gupje het volgende:
[..]
Enigste nadeel van het NLR is dat je niks met servers te maken krijgt
Ik moet tot 5 uur, en dan gelijk door naar werk.quote:
dat meen je niet?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:51 schreef Gupje het volgende:
[..]
Ik heb vandaag speciaal vrij voor genomen
Dat heb ik dan weer welquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:51 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Enige nadeel bij Comsi is geen stagevergoeding
Even happen omdat ik toch wat over hem wil zeggen hoor.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:50 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Je BeNt GeWoOn JaLoErS oMdAt Jy Er NiEt In StAaT!!!
Hij had heul geen ban van 4 maanden, aangezien ik eerder gebanned wasquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:54 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Even happen omdat ik toch wat over hem wil zeggen hoor.
Wat voegt hij nou toe behalve kutposts en een kutkaste waar geen kut van klopt? Het enige wat hij altijd zegt is: Ja, en jij staat niet in de kaste dus jij hebt geen recht van spreken !!!!!!1einzeinz
Flikker gewoon op, ik was allang blij dat hij die ban voor 4 maand had
omdat vroeg middag eten. En omdat sneeuwstorm.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:55 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Waarom sta je niet op de piste dan?
Samequote:
Hmm lastigquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:56 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
omdat vroeg middag eten. En omdat sneeuwstorm.
Oh, nouja in ieder geval was ik blij dat hij weg was.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:56 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Hij had heul geen ban van 4 maanden, aangezien ik eerder gebanned was
En verder, tja zoals k al eerder: Schijnheilig als de pest. Overal een wit voetje proberen te halen
Ik was inderdaad tot Pasen geband!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:56 schreef jordeeeh het volgende:
Hij had heul geen ban van 4 maanden, aangezien ik eerder gebanned was
En verder, tja zoals k al eerder: Schijnheilig als de pest. Overal een wit voetje proberen te halen
In de sneeuwstorm ging ik altijd nog wel naar boven, zolang de liften gingen danquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:56 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
omdat vroeg middag eten. En omdat sneeuwstorm.
De man van de kastequote:
Mja je zal wel weer flink hebben lopen slijmen, zoals altijdquote:
Wij ook vaak, totdat het niet meer ging. Skien tot je er bij neervaltquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:59 schreef behangplakker het volgende:
[..]
In de sneeuwstorm ging ik altijd nog wel naar boven, zolang de liften gingen dan
Succes brengt haters met zich mee.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:54 schreef behangplakker het volgende:
Even happen omdat ik toch wat over hem wil zeggen hoor.
Wat voegt hij nou toe behalve kutposts en een kutkaste waar geen kut van klopt? Het enige wat hij altijd zegt is: Ja, en jij staat niet in de kaste dus jij hebt geen recht van spreken !!!!!!1einzeinz
Flikker gewoon op, ik was allang blij dat hij die ban voor 4 maand had
Laat hem even stoer doen en ermee pronken joh, dat hebben zulke jongens nodig om dat zelfvertrouwen te behouden omdat een internetreputatie zo belangrijk isquote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:00 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Mja je zal wel weer flink hebben lopen slijmen, zoals altijd
Ik heb mijn middageten een uurtje vervroegd, en ik hoop dat het over 3 kwartier minder is. En als het niet minder is ga ik evengoed wel naar boven.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:59 schreef behangplakker het volgende:
[..]
In de sneeuwstorm ging ik altijd nog wel naar boven, zolang de liften gingen dan
Ach, niet iedereen heeft een totaal gebrek aan tact hè.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:00 schreef jordeeeh het volgende:
Mja je zal wel weer flink hebben lopen slijmen, zoals altijd
Met de nadruk op was inderdaad.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:59 schreef behangplakker het volgende:
De man van de kaste_! Dat was Bo_Wa
Onverkapte-ik-ben-een-newbie-post.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:01 schreef bloodysunday het volgende:
Wtf zijn die kanker kaste?
Mja boswachter had ooit een kaste bedacht voor in KLB, wie kwaliteitsusers waren en wie baggeraars enzo.quote:
Kanker een end op ofzo. Die kaste zijn waarschijnlijk zo achterlijk dat ze gewoon niet bekend zijnquote:
Afgejat?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:03 schreef jordeeeh het volgende:
Mja boswachter had ooit een kaste bedacht voor in KLB, wie kwaliteitsusers waren en wie baggeraars enzo.
Emimich heeft dat even afgejat, en doet nu alsof hij de bedenker er van is
Geleidelijk aan minder, tot aan de explosie der vreugde die vooraf ging aan mijn unban.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:09 schreef Silentalarm het volgende:
Eminich ik vroeg je net nog of je veel gelurkt had tijdens je ban?
Als je weinig gelurkt hebt, hoe wil je dan ooit een kaste maken?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:12 schreef Emimich het volgende:
[..]
Geleidelijk aan minder, tot aan de explosie der vreugde die vooraf ging aan mijn unban.
Hoop het nietquote:
Dat is waar, maar twente wordt geen kampioen, dan nog eerder ajax. Maar natuurlijk blijf ik hopen.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:15 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Hoop het nietals ze nou 3 wedstrijden verliezen dan staat Twente op 1. En dat heb ik liever dan AZ anders krijgen die paupers hier zo'n grote bek
En verderrrr ken ik de tekst niet.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:17 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Hier ligt mn hart mn vreugde mn verdriet
Dat moet ook wel!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:17 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Dat is waar, maar twente wordt geen kampioen, dan nog eerder ajax. Maar natuurlijk blijf ik hopen.
De mods hebben vast weer een aanvalquote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:21 schreef Zotheid het volgende:
Vanwaar is iedereen gebanned?
Eigenlijk best een sterk punt, je hebt me vakkundig in de val gelokt. De ijzersterke combinatie van skills en gut feeling vereist echter geen uren per dag F5'en op FOK.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:14 schreef Silentalarm het volgende:
Als je weinig gelurkt hebt, hoe wil je dan ooit een kaste maken?
Oh, oh, wat zou dit zo ontzettend lekker zijn om nu nog na een enorme inhaalrace kampioen te worden!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:15 schreef Silentalarm het volgende:
GEEN CLUB DIE ONS, KAN EVENAAAAAAAAAAAAAAAAAREN ROOD EN WIT WORDT KAMPIOEN!! TUTUTUTU
Pics van je boobies in #1000?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:23 schreef wolvendagen het volgende:
Ik was bang dat ik 1000 gemist had.
De laatste wedstrijd een beslissing. De laatste wedstrijd van dit seizoen is immers Ajax-Twentequote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:23 schreef Emimich het volgende:
[..]
Oh, oh, wat zou dit zo ontzettend lekker zijn om nu nog na een enorme inhaalrace kampioen te worden!
Man, man, wat zou dat een bloedstollende ontknoping kunnen worden. Een rechtstreeks gevecht tussen de nummers 1 en 2 die de weken ervoor AZ hebben ingehaald terwijl AZ bij een gelijkspel tussen Ajax en Twente nog de titel zou kunnen pakken. Iedereen zou dan stijf staan van de spanning!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:25 schreef bloodysunday het volgende:
De laatste wedstrijd een beslissing. De laatste wedstrijd van dit seizoen is immers Ajax-Twente
Ik zou helemaal gek wordenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:29 schreef Emimich het volgende:
[..]
Man, man, wat zou dat een bloedstollende ontknoping kunnen worden. Een rechtstreeks gevecht tussen de nummers 1 en 2 die de weken ervoor AZ hebben ingehaald terwijl AZ bij een gelijkspel tussen Ajax en Twente nog de titel zou kunnen pakken. Iedereen zou dan stijf staan van de spanning!
Heyquote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:31 schreef remlof het volgende:
TT change, dat geprovoceer komt me een beetje de strot uit.
Remlof, wat voor TT en OP zou jij bedenken mocht jij in dit topic de lapo scoren?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:31 schreef remlof het volgende:
TT change, dat geprovoceer komt me een beetje de strot uit.
Net alsof ik naar a'dam wilquote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:33 schreef bloodysunday het volgende:
Een KLB-SC meet op het Leidseplein met het kampioensfeest
Hey Devvie!quote:
Waar heb jij het over? Alleen NG is nu gebanned.quote:
Ongelofelijk hè, hoe de 'kneusjes' ons dit seizoen op cruciale momenten ons er iedere keer doorheen hebben gesleept!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:32 schreef bloodysunday het volgende:
Ik zou helemaal gek wordenna die 0-1 tegen Fiorentina hield ik het al niet meer. Gelukkig maakte Leo de 1-1
Hahaha, ik zie de mogelijkheden!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:33 schreef bloodysunday het volgende:
Een KLB-SC meet op het Leidseplein met het kampioensfeest
Ja het zijn wel de afdankertjes en dan in het speciaal Leo.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:34 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ongelofelijk hè, hoe de 'kneusjes' ons dit seizoen op cruciale momenten ons er iedere keer doorheen hebben gesleept!
goffedomme wat is saw5 ziek manquote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hey Devvie!
[..]
Waar heb jij het over? Alleen NG is nu gebanned.
Ziek? Ik vond hem juist de minst zieke van allemaalquote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:36 schreef Devvie het volgende:
[..]
goffedomme wat is saw5 ziek manbeter keek ik hem niet
quote:
met die zaag en die kamer op het eindquote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ziek? Ik vond hem juist de minst zieke van allemaalHet begint nu meer op een serie te lijken met een langlopend verhaal
quote:
Omdat zwart bloed..quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
ik vond hem niet zo ranzig hoor. Wat ik niet snap is waarom ze niet gewoon dat wijf uit de badkuip er ook bij gebruikt hadden
Zou je wel even kunnen helpenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:40 schreef Emimich het volgende:
Devvie, tijd om hem in up-tempo naar de 1000 te baggeren?
heb wel een kwartiertje jaquote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:40 schreef Emimich het volgende:
Devvie, tijd om hem in up-tempo naar de 1000 te baggeren?
"1000x niks" als TT denk ikquote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:33 schreef Emimich het volgende:
[..]
Remlof, wat voor TT en OP zou jij bedenken mocht jij in dit topic de lapo scoren?
Nah, ik denk niet dat hij het gaat redden!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:43 schreef Adelante het volgende:
de_ananas
Waar is hij?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:44 schreef Emimich het volgende:
[..]
Nah, ik denk niet dat hij het gaat redden!
Je wou toch deze volgooien zei je net?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:44 schreef Emimich het volgende:
[..]
Nah, baggeren is voor proleten die geband worden.
Is die ook al geband?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:44 schreef Emimich het volgende:
[..]
Nah, ik denk niet dat hij het gaat redden!
Je hebt een tagje!quote:
Jaquote:
waarvoor dan?quote:
Als jij mod ben zal ik 3 delen niet postenquote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:48 schreef dagdag het volgende:
[..]
Als jij mod ben zal ik 3 delen niet posten
Interessant, wie moet ik aanspreken om een deal te maken?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:48 schreef Adelante het volgende:
Nee, je moet eerst iets bereiken, zo maar tagjes doen we niet aan!
Ik heb iets bereiktquote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:48 schreef Adelante het volgende:
Nee, je moet eerst iets bereiken, zo maar tagjes doen we niet aan!
Bespaar je de moeitequote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:49 schreef Emimich het volgende:
[..]
Interessant, wie moet ik aanspreken om een deal te maken?
Wat is het thema dat je in gedachte hebt?quote:
Tot nooit. En vertel NG dat ie een week langer wegblijftquote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:54 schreef Skylark. het volgende:
Onee toch niet, ik ga fitnessen, laters.
whehequote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Tot nooit. En vertel NG dat ie een week langer wegblijft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |