quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:45 schreef De_Ananas het volgende:
Dames en heren.
Ik ga een verhaal over de SC schrijven voor het 1000ste topic. Als jullie dingen hebben die erin moeten (liefst met linkjes naar de posts of het begin van iets zoals heel dat NB gebeuren enzo) dan zou ik dat erg waarderen.
Kusjes,
Jullie pater familia
Hoi.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:46 schreef jitzzzze het volgende:
Waar is Florian_ als je hem nodig hebt?
ONZ heeft al een betere SC.quote:
Waar heb je hem voor nodig dan?quote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:45 schreef jordeeeh het volgende:
Poll: Al dat gegeil een aandachtgeile gedrag moet nokken in de SC.Ja! Nah.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Heb hem al een tijd niet gezien eigenlijk. Wie is jij eigenlijk?quote:
NG natuurlijkquote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Heb hem al een tijd niet gezien eigenlijk. Wie is jij eigenlijk?
Dat weet je zelf heel goed. Ik heb geen zin om de links op te zoeken. Maar het was hetzelfde als destijds met BT waar je net zo leuk aan mee deed en vervolgens gaat zeggen dat ik ermee moet stoppen. Beetje kansloos tbh.quote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:51 schreef dagdag het volgende:
Poll: Wie gaat mod endagdag camilla oep
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Hij is gestikt in een frikandel.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Heb hem al een tijd niet gezien eigenlijk. Wie is jij eigenlijk?
Hij was gister wel even in de ONZ SC maar niet hier.quote:
Was D_A niet Rene Vissert?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hij was gister wel even in de ONZ SC maar niet hier.
Anyway, ik ga ff wat doen.
Ehm dat was grotendeels via t fobo hoorquote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat weet je zelf heel goed. Ik heb geen zin om de links op te zoeken. Maar het was hetzelfde als destijds met BT waar je net zo leuk aan mee deed en vervolgens gaat zeggen dat ik ermee moet stoppen. Beetje kansloos tbh.
Ik ga tenslotte ook niet lopen zeiken als een onderwerp me niet bevalt, je leest er maar gewoon overheen.
OHNOES the overloper!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hij was gister wel even in de ONZ SC maar niet hier.
Anyway, ik ga ff wat doen.
Nee dat was KoP.quote:
Zo, jij komt ook weer eens opdagenquote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:56 schreef zaadvragendeoog het volgende:
Bijna de 1000
Ook maar weer eens jaquote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:57 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Zo, jij komt ook weer eens opdagen
Mwah, zo boeiend is het toch niet?quote:
Het is een mijlpaal van de snelstlopende topicreeks du'uhquote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:59 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Mwah, zo boeiend is het toch niet?
Whehe, die had er geen tijd meer voorquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:00 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Het is een mijlpaal van de snelstlopende topicreeks du'uhEn D_A krijgt zijn verhaal nooit af
_!
Nee, ik heb nog geen tijd gehad om naar Amsterdam te gaan.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:00 schreef Dostojewski het volgende:
ZH heb je nou al eens medische boeken aangeschaft?
Het word pas lachen als 1 of andere n00b dadelijk de lapo pakt en het hele 1000e deel om zeep helptquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:00 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Het is een mijlpaal van de snelstlopende topicreeks du'uhEn D_A krijgt zijn verhaal nooit af
_!
En hij had nog wel een soort van tijd teveelquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:01 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Whehe, die had er geen tijd meer voor
Het gebash dat erna komt is dan wel weer leukquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het word pas lachen als 1 of andere n00b dadelijk de lapo pakt en het hele 1000e deel om zeep helpt
Dat wel!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:03 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Het gebash dat erna komt is dan wel weer leuk
Schreeuw het maar niet te hard, dadelijk gebeurt het nogquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het word pas lachen als 1 of andere n00b dadelijk de lapo pakt en het hele 1000e deel om zeep helpt
Of nog erger een ONZer.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:04 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Schreeuw het maar niet te hard, dadelijk gebeurt het nog
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:05 schreef dagdag het volgende:
Net even alles nageteld maar dit is het deel 777
Het zou niks verbazen als dat inderdaad het geval wasquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:05 schreef dagdag het volgende:
Net even alles nageteld maar dit is het deel 777
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |