(quote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:33 schreef _Led_ het volgende:
Kun je zelf uberhaupt een beetje produceren / afmixen of wordt dat voor je gedaan en zet je je naam erbij ?
Dat lijkt me best moeilijk, maar ik zou het eigenlijk ook wel willen weten.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:31 schreef Dagoduck het volgende:
Heb je wel eens de liefde bedreven op een draaitafel ?
Heeft zij dan niet dat center-nippeltje in d'r poepert zitten ?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:09 schreef belsen het volgende:
[..]
Dat lijkt me best moeilijk, maar ik zou het eigenlijk ook wel willen weten.
Volgens mij zijn het net gewone mensen hoor.quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het grootste geheim dat onthuld moet worden is hoe de onderlinge relaties zijn tussen DJ's:
Gaan DJ's bij elkaar op de koffie? Bekrassen ze elkaars discs? Worden er grapjes uitgehaald op grotere feesten waar meerdere DJ's draaien (zout ipv suiker in de koffie enzo)?
niveautje menschen, niveautjequote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:06 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Heb je ook een voordeel bij het verwennen van een vrouw nu je veel met je vingers werkt?
Dat heet mensen vermaken, als je daar als een zak aardappelen achter je draaitafels gaat staan komt dit de sfeer doorgaans niet ten goedequote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:21 schreef jimjim1983 het volgende:
waarom doe je altijd zo stoer als je aan t draaien bent?
niks mis met dj's die meedeinen met hun muziek maar om de haverklap je armen de lucht in steken, applausjes willen oogsten..quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:46 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Dat heet mensen vermaken, als je daar als een zak aardappelen achter je draaitafels gaat staan komt dit de sfeer doorgaans niet ten goede
Dat is zn echte achternaam.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:37 schreef NatteBever het volgende:
Is "van Buuren" je echte achternaam, of een artiestennaam?
zo dan:quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:42 schreef master111 het volgende:
maak je je muziek live tijdens je optredens of maak je het eerst thuis of in je studio en speel je het bij je optredens af?
Dat is wat mensen willenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:39 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
niks mis met dj's die meedeinen met hun muziek maar om de haverklap je armen de lucht in steken, applausjes willen oogsten..showpikkies
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:42 schreef master111 het volgende:
maak je je muziek live tijdens je optredens of maak je het eerst thuis of in je studio en speel je het bij je optredens af?
Goed hequote:
ja maar die mensen sporen nietquote:Op zondag 8 maart 2009 18:09 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Dat is wat mensen willenZo maak je toch contact met je publiek
Wat doe je dan in een topic over een dj?quote:
een dj is iemand die plaatjes draait. niet iemand die gaat lopen zwaaien en graag heeft dat mensen voor hem klappen.quote:Op zondag 8 maart 2009 18:31 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Wat doe je dan in een topic over een dj?
Ga jij dan maar eens DJ worden zonder met je armen te gaan zwaaien.quote:Op zondag 8 maart 2009 18:37 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
een dj is iemand die plaatjes draait. niet iemand die gaat lopen zwaaien en graag heeft dat mensen voor hem klappen.
ben ik alquote:Op zondag 8 maart 2009 18:41 schreef Marthy het volgende:
[..]
Ga jij dan maar eens DJ worden zonder met je armen te gaan zwaaien.
Good luck!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |