sorryquote:
Dank u!quote:
lang leve de TT..quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:45 schreef Bellerophon het volgende:
Well I want to thank you from the bottom of my heart and my wife's bottom
Bellerquote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:45 schreef Bellerophon het volgende:
Welkom terug trouwens beller!!!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:45 schreef Bellerophon het volgende:
dus zowaar gewerkt op vrijdag?quote:
Werk enzeaux, jeweetschquote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:46 schreef tripack het volgende:
[..]
Bellerjij bent een tijdje weggeweest
Dank u! goed gedaan hoor jongenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:47 schreef tripack het volgende:
* tripack zet potten koffie, thee, limonade en koeken op tafel
alstu
Ja bedankt manquote:
Respect voor je discipline!!!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:47 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Werk enzeaux, jeweetschBen erg gewoon serieus erg druk mee
Goed hoor... slaap alleen wat minder... maar ja wat wil je met de prachtigste dochter ooit!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:47 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja bedankt manHoe is alles met de grootste Duckhunt fanaat
Hai haiquote:
Ja dat vond ikzelf nou ookquote:
Zoiets is het dan meer dan waardquote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:48 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Goed hoor... slaap alleen wat minder... maar ja wat wil je met de prachtigste dochter ooit!
wow... i'm shockedquote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:47 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Werk enzeaux, jeweetschBen erg gewoon serieus erg druk mee
jaja, ik ben trots op je hoor!!!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:49 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja dat vond ikzelf nou ook
[ afbeelding ]
Xenaquote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:49 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja dat vond ikzelf nou ook
[ afbeelding ]
elke nacht twee keer... maar ja komt wel goed... en het went...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:50 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zoiets is het dan meer dan waardMaar het is toch niet elke nacht raak?
ja, moet je ook nog strijken?quote:
Wat een schatjuhquote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:51 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
elke nacht twee keer... maar ja komt wel goed... en het went...
[ link | afbeelding ]
ja, zei ik toch alquote:
Whehequote:
Aaah wat liefquote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:51 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
elke nacht twee keer... maar ja komt wel goed... en het went...
[ link | afbeelding ]
Nopequote:
Pcies! Maar voelt wel goed hoor, beter dan op het hoofdkantoor zitten en verder niks doenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:50 schreef tripack het volgende:
[..]
wow... i'm shockednajah iemand moet het werk doen
idd zeker met 's nachts de luier verschonen... dat gaat dan echt op de automatische piloot... behalve als ze ineens gaat plassen of poepen tijdens het verschonen...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:53 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Aaah wat liefEn dat denk ik ook, op een gegeven moment doe je het op de automatische piloot
ja dat geloof ik graag1!!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:53 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Pcies! Maar voelt wel goed hoor, beter dan op het hoofdkantoor zitten en verder niks doen
ja dat zal wel... ik was ook wat af thuis...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nope
staan wel 3 manden op me te wachten, dus tis ff werk
kinderen veroorzaken veel was..vooral als ze met de olie van pappa spelen
Komt omdat je dan zeker koude handen hebtquote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:54 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
idd zeker met 's nachts de luier verschonen... dat gaat dan echt op de automatische piloot... behalve als ze ineens gaat plassen of poepen tijdens het verschonen...
En het is goed voor mijn beoordeling natuurlijkquote:
Ach het is zo stoer als je wat zegt en dat ze je dan echt aankijkt met de blik: Ja pappa je hebt gelijk!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:55 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Komt omdat je dan zeker koude handen hebt
[ afbeelding ]
Maar dat is wel wat minder dan
Bellerquote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:56 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En het is goed voor mijn beoordeling natuurlijk
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:51 schreef Ladylike het volgende:
Tripac.. mn kleine vind je ava leuk
"Moet mossel (wortel) zien"
Dat zei je moeder ook gisteren tegen mij in bedquote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:58 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Beller
Ouwe kamelenbaffer
Hij leeft nog
ik volg je voorbeeld...quote:
Goed voor je ego natuurlijkquote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:58 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ach het is zo stoer als je wat zegt en dat ze je dan echt aankijkt met de blik: Ja pappa je hebt gelijk!
zouk ook doen tegen degene die mijn voed en mijn vieze luier verschoondquote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:58 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ach het is zo stoer als je wat zegt en dat ze je dan echt aankijkt met de blik: Ja pappa je hebt gelijk!
Jeweetschquote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:58 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat zei je moeder ook gisteren tegen mij in bed
Ben je niet trots op me?quote:Four months, 12 hours, 2 minutes and 17 seconds. 3012 cigarettes not smoked, saving ¤713,50. Life saved: 1 week, 3 days, 11 hours, 0 minutes.
ga zo door Sm0keZquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:02 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Jeweetsch![]()
[..]
Ben je niet trots op me?
Ja knap van jequote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:02 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Jeweetsch![]()
[..]
Ben je niet trots op me?
bier zuipenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:06 schreef tripack het volgende:
ow en Smokez... wat ga je met het geld doen
Dat ga ik doneren aan het Help-tripack-de-winter-door-fondsquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:06 schreef tripack het volgende:
ow en Smokez... wat ga je met het geld doen
Geef het anders aan je moeder, kan ze een nieuw bed kopenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:11 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat ga ik doneren aan het Help-tripack-de-winter-door-fonds
Oh wacht, die is al zo goed als afgelopen... Naja, dan ga ik maar de kroeg in![]()
Dikke speer, ik blijf niet betalen voor nieuwe bedden omdat jij de vorige weer kapot heb lopen rampetampenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:12 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Geef het anders aan je moeder, kan ze een nieuw bed kopen
Goedkope Ikea meuk, ik slinger 1 keer met klavots erin en dat bed begeeft het meteenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:12 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dikke speer, ik blijf niet betalen voor nieuwe bedden omdat jij de vorige weer kapot heb lopen rampetampen
Nee, dat bed van jóuw moeder is om over naar huis te schrijven.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:15 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Goedkope Ikea meuk, ik slinger 1 keer met klavots erin en dat bed begeeft het meteen
Gast dat was een design bedquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:25 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nee, dat bed van jóuw moeder is om over naar huis te schrijven.
Slinger ik één keer met m'n klavots tegen dat hemelbed aan, ligt ie meteen in 50 stukken in de hoek van de kamer
Maakt niet uitquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:30 schreef Crazy-p het volgende:
en ineens was het weer stil
think i killed it
Het is je vergevenquote:
Had ook niets anders kunnen zeggen tochquote:
het had ook aan jou laatste post voor die van mij kunnen liggenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:36 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Had ook niets anders kunnen zeggen toch![]()
Je bedoelt Smokez die mijn moeder's bed kapot heeft geswaffeld?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:38 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
het had ook aan jou laatste post voor die van mij kunnen liggen
ja die jaquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:39 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Je bedoelt Smokez die mijn moeder's bed kapot heeft geswaffeld?
Ik mag hopen dat er splinters in zijn zevengranenknuppel izttenquote:
ik hoop het niet voor jequote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:50 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat er splinters in mijn vleesknuppel iztten
Matigquote:
All over the placequote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:02 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mogge iedereen
mogge beller!
* BarraCupraCuda zit op de rug van de kappert
quote:
haha... nee is nogal lastig om met twee kaarten full-house te krijgen...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:15 schreef Ladylike het volgende:
Ben ik weer
kleine ziet 14 opt t-shirt van mn vent...
"mamma, da's één"
"mamma, da's fier"
"is niet full-house"
hoezo mams houdt van poker en pappa heeft een full-house als tattoo..
nou ik wou nog een melding plaatsenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hoest craze...al gewent aan het werkloos zijn?
Ja zeker, ik ben een stuk minder onzeker de laatste tijdquote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:15 schreef MaleDuck het volgende:
word iedereen hier werkeloos ofzo... dan moet ik nog gaan uitkijken...
trakteren!!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:16 schreef crazy987 het volgende:
[..]
nou ik wou nog een melding plaatsen
* crazy987 heeft een nieuwe baan
Feliquote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:16 schreef crazy987 het volgende:
[..]
nee hij zocht de 5e voor full-house...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:17 schreef Ladylike het volgende:
En nou komt ie met 4 bussen Pringles aangelopen
Volgens mij wilt ie chips
jawel ben weer stabielquote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:17 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
trakteren!!
En hoest met je woedeaanvallen, gaat t goed?
dankjequote:
correct... niet te doen die vrijdag...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:17 schreef Rossdale het volgende:
Pff nog 11 minuten tot de pauze, altijd zwaar zo'n vrijdag
mooizo! houwe zo!quote:
Ik heb er maar 4quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:18 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
nee hij zocht de 5e voor full-house...
dan heb je wel 4 of a kind....quote:
wat MD zegtquote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:19 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
mooizo! houwe zo!
en wat voor baan heb je? putjesschepper?![]()
Cheeseburger!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:19 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
correct... niet te doen die vrijdag...
maar idd zo lunch
Turkse pizza!!!
Dan heb ik toch liever turkse pizzequote:
Dat welquote:
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:16 schreef crazy987 het volgende:
[..]
is ook niet slecht... ik zou all-in gaan..quote:
1e lijns support engineer ^^quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:19 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
mooizo! houwe zo!
en wat voor baan heb je? putjesschepper?
Ik zeker wetenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:21 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
is ook niet slecht... ik zou all-in gaan..
dankjequote:
kijk eens aan... en wie moet je ondersteunen?quote:
Ja is bijna niet te verslaan denk ik...quote:
Zn vriendinquote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:22 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
kijk eens aan... en wie moet je ondersteunen?
heul veel mensen denk ikquote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:22 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
kijk eens aan... en wie moet je ondersteunen?
alleen door een hogere 4 of a kindquote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:22 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja is bijna niet te verslaan denk ik...
kijk eens aan en dan er nog voor betaald worden ookquote:
bij smurfit kappaquote:
Dat kan toch niet...quote:
en nu maar hopen dat je het gaat krijgen ook...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:23 schreef crazy987 het volgende:
[..]
heul veel mensen denk ik
ik zie het maandag allemaal wel. dan moet ik beginnen.
ben wel meer gaan verdienen
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:25 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
en nu maar hopen dat je het gaat krijgen ook...
als jij 2-8en hebt en er vallen twee negens, twee achten en een boer en je tegenstander heeft paar negens op zn handen heb je pechquote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:24 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat kan toch niet...
je hebt twee kaarten in je hand en er liggen er 3 in de flop... waarvan er twee hetzelfde nummertje hebben als wat je in je hand hebt... dan kan je tegenstander toch niet met die 1e die over is een 4 of a kind halen...
owja...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
als jij 2-8en hebt en er vallen twee negens, twee achten en een boer en je tegenstander heeft paar negens op zn handen heb je pech
er vallen namelijk na de flop ook nog 2 hoor
Geeft nietquote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:26 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
owja...
nu val ik door de mand dat ik nooit poker...
want ik verdien ook meer dan ik krijg namelijkquote:
Dan moet jij me het maar leren...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Geeft niet
nam al aan dat je dat wel wist hoor
ja duhquote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:27 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
want ik verdien ook meer dan ik krijg namelijk
I'll teach youquote:
kijk das mooi man, zoiets had ik met het nieuwe jaar ook, kreeg 300 opslag, plus dat mn overuren nu worden uitbetaald!!!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:28 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ja duh
maar ik ben bruto meer gaan verdienen. 300 meer
en krijg m`n reiskosten nu ook vergoed
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:16 schreef crazy987 het volgende:
[..]
En jij al een nieuwe baan? Want de tijd begint wel te dringen of niet?quote:
bij de volgende GRTDOJW-meetquote:
inderdaad.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:29 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
kijk das mooi man, zoiets had ik met het nieuwe jaar ook, kreeg 300 opslag, plus dat mn overuren nu worden uitbetaald!!!
netjesquote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:28 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ja duh
maar ik ben bruto meer gaan verdienen. 300 meer
en krijg m`n reiskosten nu ook vergoed
is goed...quote:
Dat heb ik ook... maar mn ma werkt niet...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:31 schreef Rossdale het volgende:
[..]
netjes
Ik kwam er twee weken geleden achter dat ik meer verdien dan mijn pa en ma samen. Al werkt mijn ma maar 1-2 dagen in de week, maar toch
ik verdien nu meer als mijn 4 jaar oudere broerquote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:31 schreef Rossdale het volgende:
[..]
netjes
Ik kwam er twee weken geleden achter dat ik meer verdien dan mijn pa en ma samen. Al werkt mijn ma maar 1-2 dagen in de week, maar toch
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:31 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat heb ik ook... maar mn ma werkt niet...
erg he eigenlijkquote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:31 schreef Rossdale het volgende:
[..]
netjes
Hij werkt al 35 jaar bij dezelfde baas en heeft niet gestudeerd enzo, maar het is inderdaad behoorlijk schandaligquote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
erg he eigenlijk
dat je vader ondanks zn werkervaring weinig verdiend
ik ookquote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:34 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hij werkt al 35 jaar bij dezelfde baas en heeft niet gestudeerd enzo, maar het is inderdaad behoorlijk schandaligMaargoed ik verdien ook wel behoorlijk veel voor iemand van mijn leeftijd.
Op zee?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:19 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
mooizo! houwe zo!
en wat voor baan heb je? putjesschepper?
dat weet niemandquote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:31 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
is goed...
Komt er ooit wel een GRTDOJW-meet???
Onder bepaalde leden zal die er zeker wel gaan komenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:40 schreef tripack het volgende:
[..]
dat weet niemandvaak geprobeert... weinig gelukt
Ja idd, je moeder en ik, alleen je moeder is geen GRTDOJW'erquote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Onder bepaalde leden zal die er zeker wel gaan komen
Maar ze heeft genoeg te doen als ze werktquote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:51 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja idd, je moeder en ik, alleen je moeder is geen GRTDOJW'er
jah anders hadden droxz en lynda elkaar nooit gevondenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Onder bepaalde leden zal die er zeker wel gaan komen
Ow... ik dacht dat je het over mijn moeder en smokez hadquote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:59 schreef tripack het volgende:
[..]
jah anders hadden droxz en lynda elkaar nooit gevonden
ookquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:00 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ow... ik dacht dat je het over mijn moeder en smokez had
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:04 schreef Crazy-p het volgende:
vandaag lekker om half 4 vrij![]()
weer 2 uur eerder vrij..
Gewoon midden van het land, lijkt mequote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:03 schreef tripack het volgende:
[..]
ookmaja het is altijd lastig om een goeie plek te vinden waar we de meet houden
ja, dan wordt het toch utrecht oid.... misschien toch nog maar een keer proberenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:06 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gewoon midden van het land, lijkt me
Utrecht / Amersfoortquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:07 schreef tripack het volgende:
[..]
ja, dan wordt het toch utrecht oid.... misschien toch nog maar een keer proberen
dat is een mogelijkehidquote:
ow noes nou is het voorbij met de rustquote:
Dat dacht ik maar evenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:09 schreef tripack het volgende:
[..]
dat is een mogelijkehid
[..]
ow noes nou is het voorbij met de rust
morguh runX
Dacht je alles gehad te hebbenquote:
ik ben heul lieff hoarquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:09 schreef tripack het volgende:
[..]
dat is een mogelijkehid
[..]
ow noes nou is het voorbij met de rust
morguh runX
hoooooiijj Rossquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:10 schreef Rossdale het volgende:
Vrijwel alle FOK!meets worden in Utrecht op het Neude gehouden geloof ik
stiekem diep in je hart mis je mij toch welquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:10 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat dacht ik maar even
[..]
Dacht je alles gehad te hebben
Dat zit dan wel heeeeul ver wegquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:12 schreef Runx het volgende:
[..]
stiekem diep in je hart mis je mij toch wel
als je je maar gedraagtquote:
....als kiespijn....quote:
surequote:
Wist je dat ik een album ging uit brengen ?quote:
nee pussy thomas kan soms nietquote:
leugensquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:19 schreef Runx het volgende:
[..]
nee pussy thomas kan soms nietvandaag moet die wat doen en heeft hoofd pijn, naja misschien komt die nog wel
runX komt binnen en jij wil naar huis.... verdacht hoorquote:
kerel, ook echt hé zit gewoon hele dag mee te lezenquote:
......quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:18 schreef Runx het volgende:
[..]
Wist je dat ik een album ging uit brengen ?
[GRTDOJW #714] GeEne ReEt TuH D0eN 0p JuH WeRrUkh!
alleen de cover gaat wel beetje veranderen omdat die ook echt gaat uit komen![]()
we hebben zelf de nummers gemaakt en gaan een clip opnemen![]()
ik keek toevallig net hoorquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:21 schreef Runx het volgende:
[..]
kerel, ook echt hé zit gewoon hele dag mee te lezen![]()
Ik maak hem maar nietquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:20 schreef tripack het volgende:
[..]
runX komt binnen en jij wil naar huis.... verdacht hoor
dan kan je wel zo gaan kijken, maar het is echt zoquote:
heey pussyquote:
hij spreekt de waarheidquote:
quote:
helaasgelukkig welquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:22 schreef Runx het volgende:
[..]
dan kan je wel zo gaan kijken, maar het is echt zo
was grapjequote:
Ja daarom schieten woorden mij juist te kortquote:
Ik geloof het meteen, dat is nog het ergstequote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:22 schreef Runx het volgende:
[..]
dan kan je wel zo gaan kijken, maar het is echt zo
The sun is shiningquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:21 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik keek toevallig net hoor
ik heb net met de honden gelopen in dit schitterende weer
ik moet zo naar opa en omaquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:24 schreef Runx het volgende:
[..]
The sun is shiningI feel good
And no-one's gonna stop me now, oh yeah
ja en ons doel is natuurlijk de Front page te halenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:23 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja daarom schieten woorden mij juist te kort
[..]
Ik geloof het meteen, dat is nog het ergste
geen zin in?quote:
Ik kan zo mijn redenen bedenkenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:26 schreef Runx het volgende:
[..]
ja en ons doel is natuurlijk de Front page te halen, want zeg nou zelf als een fokker een boek schrijft komen ze ook op de FP, waarom zullen wij er niet op komen
![]()
melkquote:
tis ook niet voor niks freaky fridayquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:30 schreef Friday12 het volgende:
zo dat was de lunch![]()
jullie spammen nog behoorlijk
mzzlsquote:
ik ga ook zo etenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:30 schreef Friday12 het volgende:
zo dat was de lunch![]()
jullie spammen nog behoorlijk
hele dag nog niet gezien... misschien vrij?quote:
Iets met attentiehoer syndroomquote:
neuh hij is wel online op msnquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:36 schreef tripack het volgende:
[..]
hele dag nog niet gezien... misschien vrij?
en wanneer ga jij nou eens inaan de bakquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:38 schreef Runx het volgende:
[..]
neuh hij is wel online op msnalleen staat op bezet volgens mij moet die voor het eerst een keer aan de bak
![]()
neuh joh, ik had eerst als idee om liedjes te maken voor de grap alleen werd het groter en groter, toen dacht i, ik kan ze wel laten zingen met MS sam, maar toen kam Mads bij me (thomas) en toen gingen we ideeën opdoen, toen kwamen we op het idee om het echt te gaan zingen (ik danquote:
Ik denk die laatstequote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:41 schreef Runx het volgende:
[..]
neuh joh, ik had eerst als idee om liedjes te maken voor de grap alleen werd het groter en groter, toen dacht i, ik kan ze wel laten zingen met MS sam, maar toen kam Mads bij me (thomas) en toen gingen we ideeën opdoen, toen kwamen we op het idee om het echt te gaan zingen (ik dan) en een clip te maken
![]()
en als het vet wordt waarom niet op de FP![]()
Attentiehoe of niet het gaat vet worden![]()
of hard falen
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:39 schreef tripack het volgende:
[..]
en wanneer ga jij nou eens inaan de bak
héhéhé niet zo negatief doen héquote:
hoelang wil je dan blijven bij 1 werkgever?? 6 maanden?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:43 schreef Runx het volgende:
[..]
![]()
ik heb weer gesolliciteerdwant bij KPN willen ze alleen mensen die zeker een jaar gaan blijven tja ik kan ze dat niet garanderen dus daaom was ik afgewezen
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:44 schreef Runx het volgende:
[..]
héhéhé niet zo negatief doen héwe zijn wel professioneel
nee kijk het zit zo, ik was klaar met mijn studie ITC beheerder niveau 4 in januari, maar ik wou op het HBO niet doorgaan met ICT, daarom heb ik besloten om een halfjaar te gaan werken en uit zoeken wat ik op het HBO wil, en dan zou ik dus september met HBO willen beginnen, het probleem is dat ik niet weet welke stad ik ga eindigen. dus KPN vond het te onzeker, want ik zou zo naar een ander stad kunnen gaan september.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:45 schreef tripack het volgende:
[..]
hoelang wil je dan blijven bij 1 werkgever?? 6 maanden?
zekerrheid hebben van 1 jaar werk vind ik wel fijn..hoor
owkee.... runX wil slim gaan wordenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:49 schreef Runx het volgende:
[..]
nee kijk het zit zo, ik was klaar met mijn studie ITC beheerder niveau 4 in januari, maar ik wou op het HBO niet doorgaan met ICT, daarom heb ik besloten om een halfjaar te gaan werken en uit zoeken wat ik op het HBO wil, en dan zou ik dus september met HBO willen beginnen, het probleem is dat ik niet weet welke stad ik ga eindigen. dus KPN vond het te onzeker, want ik zou zo naar een ander stad kunnen gaan september.
dat was ik al, ik wil me alleen specialiseren in een vakgebiedquote:
en dat is?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:54 schreef Runx het volgende:
[..]
dat was ik al, ik wil me alleen specialiseren in een vakgebied
als de nummers een succes worden waarom nietquote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:04 schreef Runx het volgende:
[..]
als de nummers een succes worden waarom niet
One day fly,
I wanna be a one day fly,
I wonder wonder why I'm just a......
one day fly
bijna goed dusquote:
nee kan nie meer heb al schaamhaarquote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:07 schreef tripack het volgende:
[..]
bijna goed dusje kan altijd nog bij tmf gaan presenteren
![]()
godsamme... morste ik bijna me koffiequote:
ohh gelukkig bijna, anders is het wel verspilling van je koffie zegquote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:11 schreef tripack het volgende:
[..]
godsamme... morste ik bijna me koffie
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:17 schreef Crazy-p het volgende:
zo.. nu tijd om me te gaan zitten vervelen voor 1 uur en 13 minuten
ja idd en 3x raden wie dan nieuwe koffie mocht gaan halenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:19 schreef Runx het volgende:
[..]
ohh gelukkig bijna, anders is het wel verspilling van je koffie zeg
de stagiairequote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:21 schreef tripack het volgende:
[..]
ja idd en 3x raden wie dan nieuwe koffie mocht gaan halen
ben je bij je oma, of ben je weer thuisquote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:24 schreef -Madskillz28TH het volgende:
How do you want it, how does it feel...
goed nummer
moest officieel tot 5.30..quote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:36 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
moest officieel tot 5.30..
maar het is de laatste tijd zo rustig.. dat ik op vrijdag wel eens wat eerder vrij vraag..
de wie?quote:
de stagiaire bedoel ikquote:
ik heb ook gewen zin meerquote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:13 schreef Crazy-p het volgende:
maaaaaaaaaaaaaaaaar wees gerust.. het is bijna weekend
dat is waarquote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:13 schreef Crazy-p het volgende:
maaaaaaaaaaaaaaaaar wees gerust.. het is bijna weekend
riep u?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:30 schreef Friday12 het volgende:
godver de godver de godver (wederom ja)
moet je ook ver bij uit de buurt blijven mijn zoonquote:
schaatsen en uiteten met vrindenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:24 schreef Runx het volgende:
EN wat gaan jullie in het weekend doen dan ?
ik ga natuurlijk uit
of niet eigenwijs en op file 1 zelfde code wel werken en file 2 het niet werkenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:49 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
moet je ook ver bij uit de buurt blijven mijn zoon![]()
als god had gewild dat we php gebruikten had hij het wel makkelijker gemaakt
schaatsen is keigaaf manquote:
zijn alle twee de files precies hetzelfde??quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:03 schreef Friday12 het volgende:
[..]
of niet eigenwijs en op file 1 zelfde code wel werken en file 2 het niet werken
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:06 schreef Runx het volgende:
[..]
schaatsen is keigaaf man, ik kan best goed schaatsen
mazzelaar...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:09 schreef tripack het volgende:
[..]mijn enkels klappen vaak dubbel... gelukkig zijn die mega flexibel
nog nooit last van een verrekking gehad
met een gouden pik geborenquote:
nee maar dat is het probleem niet het slaat gewoon nergens opquote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:06 schreef tripack het volgende:
[..]
zijn alle twee de files precies hetzelfde??
oke oke ik ben ook bezig hoorquote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:27 schreef Friday12 het volgende:
tripack help eens man dit ding moet dicht
ow heb jij ook zo'n trage bak dan?quote:
whehe ik heb nu altijd de taakmanager aanstaanquote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:04 schreef Friday12 het volgende:
[..]
nee maar ik heb zoveel shit open staan men firefox haalde aal 600.000 geheugen
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:05 schreef Friday12 het volgende:
en dan ging dat bakkie een virusscan doen
ja maar hij ging daarna 100 CPU dus werkte niet (heb altijd op elke pc task openquote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:05 schreef tripack het volgende:
[..]
whehe ik heb nu altijd de taakmanager aanstaanmocht tie helemaal dichtslaan ... kan ik programma's uitzetten
ik ben niet thuisquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |