sorryquote:
Dank u!quote:
lang leve de TT..quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:45 schreef Bellerophon het volgende:
Well I want to thank you from the bottom of my heart and my wife's bottom
Bellerquote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:45 schreef Bellerophon het volgende:
Welkom terug trouwens beller!!!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:45 schreef Bellerophon het volgende:
dus zowaar gewerkt op vrijdag?quote:
Werk enzeaux, jeweetschquote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:46 schreef tripack het volgende:
[..]
Bellerjij bent een tijdje weggeweest
Dank u! goed gedaan hoor jongenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:47 schreef tripack het volgende:
* tripack zet potten koffie, thee, limonade en koeken op tafel
alstu
Ja bedankt manquote:
Respect voor je discipline!!!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:47 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Werk enzeaux, jeweetschBen erg gewoon serieus erg druk mee
Goed hoor... slaap alleen wat minder... maar ja wat wil je met de prachtigste dochter ooit!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:47 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja bedankt manHoe is alles met de grootste Duckhunt fanaat
Hai haiquote:
Ja dat vond ikzelf nou ookquote:
Zoiets is het dan meer dan waardquote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:48 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Goed hoor... slaap alleen wat minder... maar ja wat wil je met de prachtigste dochter ooit!
wow... i'm shockedquote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:47 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Werk enzeaux, jeweetschBen erg gewoon serieus erg druk mee
jaja, ik ben trots op je hoor!!!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:49 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja dat vond ikzelf nou ook
[ afbeelding ]
Xenaquote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:49 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja dat vond ikzelf nou ook
[ afbeelding ]
elke nacht twee keer... maar ja komt wel goed... en het went...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:50 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zoiets is het dan meer dan waardMaar het is toch niet elke nacht raak?
ja, moet je ook nog strijken?quote:
Wat een schatjuhquote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:51 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
elke nacht twee keer... maar ja komt wel goed... en het went...
[ link | afbeelding ]
ja, zei ik toch alquote:
Whehequote:
Aaah wat liefquote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:51 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
elke nacht twee keer... maar ja komt wel goed... en het went...
[ link | afbeelding ]
Nopequote:
Pcies! Maar voelt wel goed hoor, beter dan op het hoofdkantoor zitten en verder niks doenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:50 schreef tripack het volgende:
[..]
wow... i'm shockednajah iemand moet het werk doen
idd zeker met 's nachts de luier verschonen... dat gaat dan echt op de automatische piloot... behalve als ze ineens gaat plassen of poepen tijdens het verschonen...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:53 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Aaah wat liefEn dat denk ik ook, op een gegeven moment doe je het op de automatische piloot
ja dat geloof ik graag1!!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:53 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Pcies! Maar voelt wel goed hoor, beter dan op het hoofdkantoor zitten en verder niks doen
ja dat zal wel... ik was ook wat af thuis...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nope
staan wel 3 manden op me te wachten, dus tis ff werk
kinderen veroorzaken veel was..vooral als ze met de olie van pappa spelen
Komt omdat je dan zeker koude handen hebtquote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:54 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
idd zeker met 's nachts de luier verschonen... dat gaat dan echt op de automatische piloot... behalve als ze ineens gaat plassen of poepen tijdens het verschonen...
En het is goed voor mijn beoordeling natuurlijkquote:
Ach het is zo stoer als je wat zegt en dat ze je dan echt aankijkt met de blik: Ja pappa je hebt gelijk!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:55 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Komt omdat je dan zeker koude handen hebt
[ afbeelding ]
Maar dat is wel wat minder dan
Bellerquote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:56 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En het is goed voor mijn beoordeling natuurlijk
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:51 schreef Ladylike het volgende:
Tripac.. mn kleine vind je ava leuk
"Moet mossel (wortel) zien"
Dat zei je moeder ook gisteren tegen mij in bedquote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:58 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Beller
Ouwe kamelenbaffer
Hij leeft nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |