Even een updatje:
Ik heb Joep gisteravond zijn kapje afgedaan toen hij relax op de bank lag. Hij begon zich gelijk helemaal te wassen, dat was ook wel nodig want hij begon op zijn kopje en bovenlijf een beetje vettig te worden. De plukken haar die los in zijn vachtje zaten vlogen ook in het rond. Ik dacht ook dat het goed ging met het krabben want ik had hem in de gaten gehouden en had hem alleen in zijn nek zien krabben op een plek waar geen wondjes zaten. Maar helaas zag ik toen dat er toch weer wat rode krassen op de 2 grote kale plekken zaten. Ik heb het kapje dus maar weer om gedaan. Gelukkig laat ie dat gewoon toe.
Qua hoeveelheid voer gaat het ook goed. Normaal geef ik ze 's morgens als ik op sta een beetje en als ik weer thuis kom weer wat. Maar afgelopen zaterdag had ik 's morgens voer gegeven maar was ik door een verjaardag pas 's avonds rond half 10 weer thuis, ze hadden niet eens alles op, het leek wel alsof ze expres wat hadden bewaard

. De ene keer hebben ze wel alles op en andere keer niet, het zal dus wel genoeg zijn.
Gistermorgen was ik lekker aan het uitslapen. Joep had ik al een paar keer gezien om te kijken of ik al uit bed kwam maar om 11 uur vond ie het blijkbaar genoeg getuige de luide mauwww in mijn oor vananaf het bureautje naast mijn bed.
Kattenbak heb ik uiteindelijk op vrijdag helemaal verschoont, tussendoor schep ik de drolletjes er uit. Soms zit er nog wat zachte poep in maar niet elke dag dus ik maak me geen zorgen.
Ik zal later ook nog even kijken of ik nog leuke foto's en filmpjes heb.