abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 4 april 2009 @ 19:33:05 #151
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_67710168
Cool
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  zaterdag 4 april 2009 @ 20:44:46 #152
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_67712159
Ik had Diesel net per ongeluk opgesloten in de hal en badkamer (3,5m2). Inplaats om even te mauwen ofzo wachte ie tot ik wat moest pakken uit de hal. Gelukkig was het maar 10 minuten ofzo.
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
  † In Memoriam † zaterdag 4 april 2009 @ 20:57:46 #153
25682 2cv
Niet subtiel
pi_67712505
Misschien vond 'ie het daar ook wel leuk ?
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  zondag 5 april 2009 @ 19:26:17 #154
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_67736940
Ik was vandaag weg maar ik geloof dat ze de planken aan de muur hebben ontdekt, er lag een korreltje uit de kattenbak op de onderste tree.
pi_67738629
quote:
Op zondag 5 april 2009 19:26 schreef maok het volgende:
Ik was vandaag weg maar ik geloof dat ze de planken aan de muur hebben ontdekt, er lag een korreltje uit de kattenbak op de onderste tree.
Oeh! Sporenonderzoek!

Heb je behang op die muur? Dan loop je kans om het bewijs gauw genoeg te ontdekken.

Is de eerste nacht verder goed gegaan? Geen zielige miauwende poezels gesignaleerd?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 5 april 2009 @ 20:24:10 #156
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_67738781
Geen zielige mauzels gehoord, maar ik wordt niet zo snel wakker van geluiden. Maar volgens mij zaten ze ergens in de woonkamer ofzo, ze zijn ook lekker aan het eten geweest getuige het lege voerbakje vanmorgen.

Ik heb trouwens nu keihard bewijs dat ze de planken gebruiken:

Al ligt Diesel liever op de bank otm:

Moeder moeder, we zitten in de knoop :

Overzichtje:
pi_67739009
Echt leuk. Ik krijg helemaal zin om ook een kat in huis te nemen.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_67739514
Hangmatjes zijn altijd een succes bij poezels
pi_67739993
Kijk Joep daar met z'n kap in de hangmat liggen. En Diesel ziet er ook zwaar relaxed uit.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 6 april 2009 @ 11:24:02 #160
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_67753733
Ik heb een practisch probleem. Ik heb maar 1 sleutel van mij huis (gaat zowel op de voordeur als de tuindeur) dus leek het me wel handig om een 2e sleutel bij te bestellen zodat als ik een keer mijn sleutel kwijtraak of ergen laat liggen ik toch mijn huis in kan met een sleutel die ik bij iemand anders neer leg. Of als in de vakantie iemand op mijn katten past die de extra sleutel kan krijgen. Maar nu blijkt dat mijn verhuurder geen extra sleutels verstrekt voor voordeuren . Voor de portieksleutel kan ik wel een extra sleutel bestellen maar daar heb ik niet aan natuurlijk.
Ze zeggen dat ik maar naar een sleutelmaker moet gaan om er eentje bij te laten maken, maar volgens mij kan dat niet aangezien we hier van die sleutels met certificaat hebben (die ik uiteraard niet zelf heb). Zoeentje:

Nou baal ik dus. Ik ga nog even proberen of ik een sleutelmaker kan vinden die de sleutel kan bij maken en anders moet ik maar het slot vervangen ofzo. Ik vind het zo stom, een aantal jaren geleden kon het nog wel, toen heb ik het niet gedaan, inmiddels zijn er allemaal fusies geweest van woningbouwstichtingen en nu kan het dus in eens niet meer. Ik vind het echt stom, je moet toch gewoon een reserve sleuten moeten kunnen hebben.
pi_67754868
Die sleutel kun je waarschijnlijk zo bij laten maken. Ik heb ook huissleutels met certificaat maar de vorige eigenaar was de certificaten kwijt geraakt. Sleutelmaker kopieerde ze zonder blikken of blozen.

Edit: bij mijn vorige (huur)woning kreeg ik 9 voordeursleutels!
  Moderator maandag 6 april 2009 @ 12:15:59 #162
155227 crew  Guppy
dus
pi_67755374
ik zou t inderdaad gewoon ff vragen bij de sleutelmaker.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  maandag 6 april 2009 @ 12:54:32 #163
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_67756412
Nou, eerste sleutelmaker waar ik ben geweest kon het niet.
  maandag 6 april 2009 @ 14:00:45 #164
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_67758589
quote:
Op zondag 5 april 2009 20:24 schreef maok het volgende:
Geen zielige mauzels gehoord, maar ik wordt niet zo snel wakker van geluiden. Maar volgens mij zaten ze ergens in de woonkamer ofzo, ze zijn ook lekker aan het eten geweest getuige het lege voerbakje vanmorgen.

Ik heb trouwens nu keihard bewijs dat ze de planken gebruiken:
[ afbeelding ]

Al ligt Diesel liever op de bank otm:
[ afbeelding ]

Moeder moeder, we zitten in de knoop :
[ afbeelding ]

Overzichtje:
[ afbeelding ]
O wat leuk

Wel een teken dat je werk gewaardeerd wordt Echt hele leuke oplossingen!

Ik heb zelf gewoon een standaard krabpaal gekocht, en that's it
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  maandag 6 april 2009 @ 22:01:47 #165
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_67775945
Joep en Diesel hadden net ruzie, achter elkaar aanrennen, uithalen, langzaam met staarten zwaaien, dikke staarten. Duurde een paar minuten en liggen ze weer rustig, Joep op de bank waar Diesel tot nu toe steeds lag en Diesel is in het reismandje gekropen wat ik nog even had laten staan.

Ik weet alleen niet zo goed hoe je in zo'n situatie moet reageren. Ik heb een paar keer boos hun namen geroepen maar het leek me dat ik me verder maar niet mee moet bemoeien aangezien ze het zelf moeten uitzoeken. Heb ik dat goed gedaan of kun je beter anders reageren?
pi_67776213
Laat maar gaan hoor. Tenzij je vindt dat ze te ver gaan. Dan kun je ze wel uit elkaar halen. Maar je voorkomt het toch niet, want het zal ook wel gebeuren als je er niet bent. Ik weet niet in hoeverre ze nog een machtstrijd moeten voeren in het nieuwe territorium oid, want ze zijn al langer samen toch(?), maar het is niet abnormaal, de katten van m'n moeder hebben het ook regelmatig met elkaar aan de stok.
pi_67777246
Zolang er geen grote bossen haren rondvliegen of bloed vloeit kun je ze het beste het zelf laten uitzoeken. Stammenstrijd schijnt er af en toe bij te horen. Katten zijn net mensen soms.
pi_67777324
Dat doen ze zelfs als ze knettergek op elkaar zijn.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_67778362
Volgens mijn dierenarts duurt het alleen maar langer als je ze niet de kans geeft het uit gte vechten. Maar ik grijp meestal toch in. Kim verliest altijd en dat vind ik zielig
  maandag 6 april 2009 @ 23:00:26 #170
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_67778584
quote:
Op maandag 6 april 2009 22:01 schreef maok het volgende:
Joep en Diesel hadden net ruzie, achter elkaar aanrennen, uithalen, langzaam met staarten zwaaien, dikke staarten. Duurde een paar minuten en liggen ze weer rustig, Joep op de bank waar Diesel tot nu toe steeds lag en Diesel is in het reismandje gekropen wat ik nog even had laten staan.

Ik weet alleen niet zo goed hoe je in zo'n situatie moet reageren. Ik heb een paar keer boos hun namen geroepen maar het leek me dat ik me verder maar niet mee moet bemoeien aangezien ze het zelf moeten uitzoeken. Heb ik dat goed gedaan of kun je beter anders reageren?
Wij hebben een broer en zus in huis en die doen dat elke dag een keer. Soms gaat het er heftig aan toe (met krijsen en al), maar meestal blijft het bij wat dreigen, dikke staarten en een beetje blazen. Gewoon laten gaan. Zeker als ze daarna weer prima door één deur kunnen; hoort bij de relatie
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  dinsdag 7 april 2009 @ 09:09:15 #171
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_67783936
Nou dan laat ik ze maar, het zijn niet echt heftige gevechten, alleen een tik uitdelen (door joep) en dan lopen ze allebij een andere kant op.

Hoe doen jullie dat trouwens met de kattenbak? Ik heb zaterdag de kattenbak gevult uiteraard en in de tussentijd steeds 's morgen de drolletjes er uitgeschept. Alleen moest ik daar van kokhalsen 's morgens vroeg (heb ik snel dan, ik kan dan ook geen brood eten) dus bedacht ik gisteravond om het dan alvast te gaan doen. Maar vanmorgen zag ik al weer behoorlijk wat drolletjes liggen en Joep wilde er niet zo goed in, hij bleef eerst een paar seconden met zijn achterpoten op de rand staan en ging er toen toch maar in. Later zag ik dat er nog een beetje stront aan zijn kont zat dus volgens mij was hij niet lang genoeg blijven zitten. Toen heb ik vanmorgen toch de drolletjes er maar weer uitgeschept want ik ben verder ook niet thuis vandaag overdag. Moet ik er toch maar wennen om 's morgen de drolletjes te scheppen?
Ow en Joep heeft een beetje zachte ontlasting, maar geen diaree (tenminste er zitten 2 soorten drolletjes in de kattenbak en ik heb het idee dat de zachte van Joep zijn aangezien dat ook aan zijn kont zat) is dat erg? Ik zal de oude eigenaresse ook nog even vragen of hij daar al last van had.
  dinsdag 7 april 2009 @ 09:11:41 #172
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_67783984
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten. Ziet er allemaal mooi uit, wat je hebt geconstrueerd.

Zachte ontlasting is niet goed. Eigenlijk moeten de drollen gewoon hard zijn. Wat voer je ze?
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 7 april 2009 @ 09:26:49 #173
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_67784375
royal canin brokjes voor binnenkatten. En gisteren hebben ze allebij een beetje tonijn uit blik (tonijn in water) gehad omdat ik dat zelf ook ging eten, maar dat was maar een eetlepel per kat.
  dinsdag 7 april 2009 @ 10:15:21 #174
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_67785845
Weet je wat me trouwens ook verbaasd, dat ze nog niets gesloopt hebben (moet ik natuurlijk niet te hard roepen). Het behang zit nog op de muren, de bank is nog krasloos en de vaas met paastakken en eitjes staat nog steeds. Ze zijn best voorbeeldig eigenlijk. Ik had zelfs de lege pan van het avondeten van gisteren nog op het aanrecht staan en er waren geen sporen dat ze daar aan hadden zeten.
  dinsdag 7 april 2009 @ 11:14:39 #175
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_67787690
Droogvoer is prima. Ik zou het even afwachten. Kan best zijn dat de verhuizing nog wat stress geeft en dat daarom de ontlasting zacht is.

Niet alle katten zijn slopers, gelukkig. Mijn kat heb ik als volwassen kat uit het asiel gehaald. Het enige wat ze wel eens doet, is iets met opzet van de tafel of het bureau af gooien. En ik geloof dat daarbij één keer iets kapot is gegaan.
  dinsdag 7 april 2009 @ 22:55:45 #176
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_67812256
Maar hoe doen jullie dat met de kattenbak?

En nog even een vraagje. Ik geef twee keer per dag brokjes, 's morgens en om een uur of 6. Maar nu hebben ze alle brokjes al op die ik om 6 uur heb gegeven. Is het erg dat ze nu de hele nacht niets kunnen eten of maakt dat niet uit omdat ze nu wel genoeg binnen hebben gekregen? Het lijkt trouwens wel per dag te verschillen hoe snel ze eten, soms hebben ze nog niet eens alles op als ze weer nieuwe krijgen en nu dus alles al heel snel.
pi_67812342
Ze doen wat ze willen.

Ik zou zelf altijd wat brokjes geven voor als ze zin hebben. Er zijn vast users zijn die er anders over denken.
pi_67812404
Die van ons krijgen onbeperkt brokjes, over het algemeen kunnen katten zelf goed reguleren. Die van ons eten ook iets meer dan het gemiddelde wat royal canin aangeeft.

De kattenbak gaat hier eens per week helemaal schoon en tussentijds schep ik ook nog eens. We hebben twee bakken met twee katten. Gaat prima met biocat classic.
Tenzij ze natuurlijk ziek zijn/diarree hebben, dan gaat ie veel vaker schoon..

Ik doe het 's avonds na mijn werk, maar wissel ook wel eens als ik het druk heb. Die van ons zijn wat dat betreft ook niet heel pietleuterig, zolang alle drollen maar begraven zijn en er nog genoeg schoon grit is om dikke kuilen te maken vinden ze het prima.
Alleen in je dromen ben je vrij..
Pinterest: pinterest.com/jolandadj/
pi_67812426
Het lijkt me niet dat het iets uitmaakt hoe laat je de kattenbak verschoont, zolang je het maar elke dag doet en ook de plasjes eruit schept. Inderdaad zijn niet alle katten slopers. Kim sloopt nooiit wat en zit zelden bij eten. Lisa is verantwoordelijk voor 100% van de schade in huis en 99% van het gestolen eten.
pi_67812446
En beide fokkers (waar onze weg komen) gaven ook onbeperkt brokjes en nergens te dikke katten.
Als je ziet dat het niet goed gaat qua gewicht kun je nog altijd voer aanpassen.
Alleen in je dromen ben je vrij..
Pinterest: pinterest.com/jolandadj/
  dinsdag 7 april 2009 @ 23:16:36 #181
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_67813015
Joep schijn wel snel te dik te worden volgens de vorige eigenaren. Ik doe gewoon nog even een klein beetje in het bakje en daar moeten ze het dan maar mee doen.

Ik probeer zo nog maar een keer een kattenbak schoon te maken en dan kijk ik morgenochten wel weer verder.
pi_67813884
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 22:55 schreef maok het volgende:
Maar hoe doen jullie dat met de kattenbak?

En nog even een vraagje. Ik geef twee keer per dag brokjes, 's morgens en om een uur of 6. Maar nu hebben ze alle brokjes al op die ik om 6 uur heb gegeven. Is het erg dat ze nu de hele nacht niets kunnen eten of maakt dat niet uit omdat ze nu wel genoeg binnen hebben gekregen? Het lijkt trouwens wel per dag te verschillen hoe snel ze eten, soms hebben ze nog niet eens alles op als ze weer nieuwe krijgen en nu dus alles al heel snel.
Ik doe helemaal niks met de kattenbakken. Dat is de taak van mijn zoon

Ik geef ze 's morgens een handje per kat en om een uur of half 6 of zo weer. En dan voor ik ga slapen ook een heel klein beetje omdat ze me anders al om 6 uur mijn bed uit rammelen. Ze eten allemaal ongeveer evenveel, maar er zijn er twee die neigen tot overgewicht en twee die neigen tot ondergewicht. De andere 3 zijn precies goed.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_67814724
Ik geef over het algemeen 's ochtends een bakje droogvoer, heeft ze in principe genoeg aan, maar rond 6 uur krijgt ze nog een zakje natvoer en als het bakje gewoon voer leeg is dan vul ik dat weer bij. Mormel is prima op gewicht, dus de DA vond het ook prima zo.
♥ scars make us who we are ♥
pi_67818552
Ik gaf eerst onbeperkt voer maar mijn rode jeweetwelkater werd er toch erg dik van. En aangezien mijn andere kat nu op nierdieet staat staat hij op light dieet en houd ik de hoeveelheden echt bij. In een paar maanden is hij geweldig goed afgevallen, hij zit bijna op zijn ideale gewicht. Dan ga ik de light brokken mengen met zijn favoriete merk maar blijf de hoeveelheden per dag bijhouden.

Ik dacht ook dat katten hun eten (en gewicht) zelf reguleren maar dat blijkt dus niet in alle gevallen op te gaan.

De kattebak maak ik één keer per dag schoon (ochtend). Ik heb van die korrels die je er één maand in kunt laten en mijn katten kunnen ook buiten komen (tuin) dus echt vies maken ze hun bak gelukkig niet. Al ben ik wel blij dat ten minste één van mijn katten de tuin niet als toilet voor de grote boodschap gebruikt. Voor optimaal zitgenot in de tuin schep ik graag een keer extra de kattebak uit.
  woensdag 8 april 2009 @ 09:17:20 #185
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_67818606
Onze (gewichtige) kat krijgt 's ochtends en 's avonds een afgepaste hoeveelheid droge brokjes en nog een keer een zakje natvoer. Alles gaat meestal binnen tien minuten op. Werkt prima. Ze zeurt tussendoor nooit om eten.
  woensdag 8 april 2009 @ 09:23:58 #186
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_67818783
Er zatten veel minder drolletjes in de kattenbak dan de eerdere dagen. Zou het kunnen dat ze hem toch te vies vinden en het ophouden? Het ziet er niet vies uit en ruikt niet vies en er zaten geen drolletjes meer in. Maar het klontert ook niet goed dus de plasjes heb ik er niet echt uit kunnen scheppen maar de plasje worden wel goed opgenomen door de korrels, het is niet nat in de bak ofzo. Zal ik het vanavond toch maar helemaal verschonen?
  woensdag 8 april 2009 @ 10:06:06 #187
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_67820005
Ik zou dan wel anders kattenbakspul kopen. Ik heb de klontvormende van de Jumbo (oranje dozen) en dat werkt wel erg economisch en hygiënisch. Ik verschoon de hele boel hooguit een keer in de zoveel weken, omdat alles er goed uitgeschept kan worden.
  woensdag 8 april 2009 @ 10:18:51 #188
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_67820397
Ik las in een ander topic dat die van de albert heijn ook wel goed is. Dat is handiger voor mij, die zit hier 300 meter vandaan. Of die van biocat, die hebben ze volgens mij bij de hornbach die hier nog dichter bij is (tenminste als de sluis dicht staat, anders is het iets verder). Maar ik ga eerst de zak die ik nu heb maar opmaken
  woensdag 8 april 2009 @ 10:23:29 #189
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_67820536
quote:
Op woensdag 8 april 2009 10:18 schreef maok het volgende:
Ik las in een ander topic dat die van de albert heijn ook wel goed is. Dat is handiger voor mij, die zit hier 300 meter vandaan. Of die van biocat, die hebben ze volgens mij bij de hornbach die hier nog dichter bij is (tenminste als de sluis dicht staat, anders is het iets verder). Maar ik ga eerst de zak die ik nu heb maar opmaken
Ja, AH heeft vergelijkbare dozen. Ik geloof een fijnkorrelige en een grovere variant. Ik raad je de fijnkorrelige aan.
  woensdag 8 april 2009 @ 10:32:17 #190
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_67820794
Waarom? Ik lees ook dat de fijnkorrelige makkelijker wordt meegenomen aan de pootjes.
  woensdag 8 april 2009 @ 11:08:14 #191
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_67821984
quote:
Op woensdag 8 april 2009 10:32 schreef maok het volgende:
Waarom? Ik lees ook dat de fijnkorrelige makkelijker wordt meegenomen aan de pootjes.
Dat schept veel beter, want ze vormen betere klonten. De klonten bij de grove korrels vallen wat sneller uit elkaar, waardoor het achterblijvende grit minder schoon blijft.

Maar inderdaad, de kleinere korrels vind je sneller terug op de vloer. Stofzuiger.
pi_67822995
Wij gebruiken die fijnkorrelige ook. Schept beter en houdt de bak langer fris waardoor ze er graag op gaan. het is wel inderdaad meer stofzuigen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_67827844
De fijne zit in dozen, de grove in papieren zakken die soms openscheuren.
pi_67838663
Fijnkorrelig heb ik ook Werkt prima, vooral als je bijvoorbeeld een kattenbakmat voor de bak legt.
♥ scars make us who we are ♥
  woensdag 8 april 2009 @ 22:21:58 #195
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_67845870
Ah oké, ik heb door het kastje met kattenbak een extra stapje wat ze moeten maken om uit de kattenbak te komen, dat scheelt ook al en ik heb er een handoek voor gelegt.

Het probleem met de sleutels heeft zich ook veranderd. Er lagen blijkbaar al plannen klaar om de sloten van het complex te veranderen over twee weken, alleen geen idee of ik dan wel een reservesleutel kan krijgen.
pi_67854630
Je hebt ook van die speciale matjes die je onder/voor je kattebak kunt leggen. De korreltje blijven daarop plakken ipv dat ze door je hele huis liggen.
  donderdag 9 april 2009 @ 09:53:26 #197
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_67854638
En gebeld, ik krijg zelfs 2 reserve sleutels
  dinsdag 14 april 2009 @ 09:29:38 #198
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_67996270
Even een updatje:
Ik heb Joep gisteravond zijn kapje afgedaan toen hij relax op de bank lag. Hij begon zich gelijk helemaal te wassen, dat was ook wel nodig want hij begon op zijn kopje en bovenlijf een beetje vettig te worden. De plukken haar die los in zijn vachtje zaten vlogen ook in het rond. Ik dacht ook dat het goed ging met het krabben want ik had hem in de gaten gehouden en had hem alleen in zijn nek zien krabben op een plek waar geen wondjes zaten. Maar helaas zag ik toen dat er toch weer wat rode krassen op de 2 grote kale plekken zaten. Ik heb het kapje dus maar weer om gedaan. Gelukkig laat ie dat gewoon toe.

Qua hoeveelheid voer gaat het ook goed. Normaal geef ik ze 's morgens als ik op sta een beetje en als ik weer thuis kom weer wat. Maar afgelopen zaterdag had ik 's morgens voer gegeven maar was ik door een verjaardag pas 's avonds rond half 10 weer thuis, ze hadden niet eens alles op, het leek wel alsof ze expres wat hadden bewaard . De ene keer hebben ze wel alles op en andere keer niet, het zal dus wel genoeg zijn.

Gistermorgen was ik lekker aan het uitslapen. Joep had ik al een paar keer gezien om te kijken of ik al uit bed kwam maar om 11 uur vond ie het blijkbaar genoeg getuige de luide mauwww in mijn oor vananaf het bureautje naast mijn bed.

Kattenbak heb ik uiteindelijk op vrijdag helemaal verschoont, tussendoor schep ik de drolletjes er uit. Soms zit er nog wat zachte poep in maar niet elke dag dus ik maak me geen zorgen.

Ik zal later ook nog even kijken of ik nog leuke foto's en filmpjes heb.
pi_67996348
Gaat goed daar met die twee! Wel jammer dat Joep zijn kap toch nog niet kan missen.

En foto's zijn altijd welkom.
  maandag 20 april 2009 @ 09:36:58 #200
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_68193928
Ow helemaal vergeten om nog foto's plaatsen. Maar ik wel weer een update. Ik had afgelopen week het kapje van Joep een paar keer af gedaan zodat hij zich kon wassen en ik vond het gisteravond wel eens tijd om het eens wat langer te proberen. Vanmorgen had hij geen krassen dus heb ik het kapje af gelaten toen ik naar mijn werk ging. Ik ben dus benieuwd of het goed is gegaan als ik weer thuis kom.
Hij ziet er zo iig een stuk leuker uit dan met zo'n lampenkap, zo sneu als iedereen om hem moet lachen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')