jup. Dat is volgens mij tegen het dak aan. Maar je hebt wel een goed overzicht van wat er op het veld gebeurd.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:42 schreef Moonlighter het volgende:
Heb net kaarten gehaald voor Ajax - marseille. 57 euro vak 422 rij 25. zal ik wel ergens helemaal bovenin zitten neem ik aan..
maakt mij ook niet uit, ben al lang blij dat ik er bij ben!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:45 schreef toma het volgende:
[..]
jup. Dat is volgens mij tegen het dak aan. Maar je hebt wel een goed overzicht van wat er op het veld gebeurd.
Heb 1 keer 3 rijen van boven gezeten op de 2e ring. Nooit meer. Was ook nog de eerste wedstrijd van Koster. Thuis tegen NEC, een bloedeloze 0-0. Betaal je dan 35 euro voor ofzoquote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:45 schreef toma het volgende:
[..]
jup. Dat is volgens mij tegen het dak aan. Maar je hebt wel een goed overzicht van wat er op het veld gebeurd.
Dit seizoen tijdens Ajax - NAC zat ik in 421 tegen het dak aan. Ondanks dat je de spelers niet goed kunt zien heb je wel een geweldig overzicht. Ik was toen wel tevreden.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:51 schreef fathank het volgende:
[..]
Heb 1 keer 3 rijen van boven gezeten op de 2e ring. Nooit meer. Was ook nog de eerste wedstrijd van Koster. Thuis tegen NEC, een bloedeloze 0-0. Betaal je dan 35 euro voor ofzo.
Bruno Silva zit er ook gewoon niet eens meer bij...quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:33 schreef M0NTANA het volgende:
Cvitanich gewoon bij de selectie voor morgen. Prima!
Dat is al geen nieuws meer.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Bruno Silva zit er ook gewoon niet eens meer bij...
Hier dan de voltallige seleçaoquote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:33 schreef M0NTANA het volgende:
Cvitanich gewoon bij de selectie voor morgen. Prima!
quote:De wedstrijdselectie voor het duel met ADO Den Haag ziet er als volgt uit:
Maarten Stekelenburg
Oleguer
Thomas Vermaelen
Rasmus Lindgren
Urby Emanuelson
Miralem Sulejmani
Ismaïl Aissati
Kenneth Vermeer
Gregory van der Wiel
Rob Wielaert
Dario Cvitanich
Leonardo
Jeffrey Sarpong
Robbert Schilder
Toby Alderweireld
Daley Blind
Darko Bodul
Evander Sno
In dit soort donkere dagen is het heel normaal om naar lichtpuntjes te zoeken. Als er dan iets is wat ook maar enigszins gloeit, kan men het doen overkomen dat er een nieuwe zon is.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:58 schreef zjroentje het volgende:
Er wordt hier wel heel erg positief over Aissati gedaan.
Zou bijna denken dat we met een vervroegde reincarnatie van Johan te maken hebben.
Kijk het uitvallen van de keeper van AZ.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:01 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
In dit soort donkere dagen is het heel normaal om naar lichtpuntjes te zoeken. Als er dan iets is wat ook maar enigszins gloeit, kan men het doen overkomen dat er een nieuwe zon is.
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:02 schreef Silaz het volgende:
[..]
Kijk het uitvallen van de keeper van AZ.
Kampioeneeuh!!
Ik kan mijn filosofie boek ook wel opzij leggen als dit soort teksten zelfs in Ajax topics voor gaan komen!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:01 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
In dit soort donkere dagen is het heel normaal om naar lichtpuntjes te zoeken. Als er dan iets is wat ook maar enigszins gloeit, kan men het doen overkomen dat er een nieuwe zon is.
Ja, sorry.. Ik zit midden in een boek van Hofstadter.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:07 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik kan mijn filosofie boek ook wel opzij leggen als dit soort teksten zelfs in Ajax topics voor gaan komen!
Wat er tussen die twee is voorgevallen, echt geen idee.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
Bruno Silva zit er ook gewoon niet eens meer bij...
Hij speelt gewoon erg goed, zowel op de training als bij jong Ajax.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:01 schreef Dr.Daggla het volgende:
Gelijk heeft hij.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:10 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Wat er tussen die twee is voorgevallen, echt geen idee.
Je zou bijna denken dat Silva met de dochter(s) van Van Basten heeft zitten rotzooien..
Maar goed, dit verdient ie niet. Ik hoop dat er van de zomer een aardige club voor hem komt.
vdwiel-wielaert-oleguer-vermaelenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:16 schreef Cyberia18 het volgende:
Hebben we morgen überhaupt nog een middenveld?
Boeiend, ze hebben er toch geen last van?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:49 schreef Silenus het volgende:
Kom op jongens, het zijn geen stukken vlees maar ook gewoon mensen met gevoel en eigenwaarde, dus niet zo denigrerend over die mokkels praten!
@Duvelduvel: Zonde, nu mis je wel de meest briljante wedstrijd van het seizoen. Hopelijk. Ik zou het toch voor geen goud willen missen.
quote:
Het was echt leuk hoor.quote:
Heb jij even een spannend leven.quote:
Hij heeft Dario gescout man.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:54 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Jij zat toch in Argentinië Jilles?
Ik vind dat we hem niet rustig hoeven te brengen. Hij speelt al jaren in de Eredivisie. De supporters moeten alleen niet te hoge verwachtingen van hem hebben.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:33 schreef Nashje het volgende:
IK zou nog effe wachten met Aissati. Breng 'm nou maar gewoon rustig.
Hij is meer geblesseerd dan dat ie heeft gespeeld volgens mij. Dus een beetje voorzichtig mag wel.quote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:45 schreef Nashje het volgende:
Nu lekker bieren, ciao. Morgen zakelijk winnen en hup NEC & PSV alvast!
Ik denk dat ze dat intern houden. Zoals het hoort.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:24 schreef Xenomaniac het volgende:
Waarom hoor ik Silva trouwens nergens iets zeggen over zijn situatie?
Is ie het eens met zijn plek ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |