Als Ajax en Twente alles winnen* dan is AZ dus al minstens 6 punten van die voorsprong kwijt.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:00 schreef Rumille het volgende:
Aissati
1. AZ 25 20 3 2 63 54-14
2. FC Twente 25 16 6 3 54 48-23
3. Ajax 25 16 3 6 51 54-28
Als Ajax en Twente alles winnen komen ze op respectievelijk 78 en 81 punten uit. AZ moet dus 19 punten halen om kampioen te worden. Gemiddelde van 2,11111 per wedstrijd. Dat is redelijk veel, maar dan moet Twente alles winnen. Not going to happen.
Ja, tenzij ze in zo'n negatieve spiraal terecht komen vanaf deze week, dan kan het nog.
2e plek moeten we voor gaan.
Dat zegt hij toch ook in die reclame ofnietquote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:52 schreef Jasza het volgende:
Gabri houd van pannenkoeken aldus hijzelf in de allerhande
Je bent toch niet wie ik denk dat je bent?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:10 schreef Appiej het volgende:
Als Aissati nou eenmaal meedoet, dan krijgen we tenminste een extra aanvallende impuls. In plaats van steeds met Lindgren,Gabri en Enoh op het middenveld.
Maar wanneer...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:08 schreef Gtaboy107 het volgende:
Natuurlijk worden wij kampioen, daar ben ik nog steeds zeker van!
Volgend jaar worden we het zekerquote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:08 schreef Gtaboy107 het volgende:
Natuurlijk worden wij kampioen, daar ben ik nog steeds zeker van!
Klopt.. maar het is naar mijn mening toch iets te veel(zeker als je niet meer werkt) en bovendien heb ik geen eigen autoquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:00 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Heb ik ook altijd ja
Sowieso 50 euro kwijt voor brandstof om de twee weken.
Maar ja het is Ajax hehet is het waard!
Hmm dat is toch nog wel aardig wat, aangezien seizoenskaarten pas morgen mogen?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:57 schreef Breach het volgende:
Tot nu toe zo'n 500 kaarten verkocht voor Marseille uit.
Hij is fijnquote:
Dat is wel een goeie ja.quote:
Stevie G zal morgen de scans hier posten. Écht waar.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:04 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk afgelopen met de spotprent van Toma in dat maatschappijleerboek? Was dat een echte Toma?
Pieter Huistra. Enige dat ik kan vinden is dat hij een tijdje komt meelopen.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:30 schreef Cyberia18 het volgende:
Vanaf 0:30. Als ik het goed heb was hij assistent trainer geweest bij Vitesse? Wat is zijn functie nu bij Ajax?
I see.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:36 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Pieter Huistra. Enige dat ik kan vinden is dat hij een tijdje komt meelopen.
http://handler.ajax.kpnis.nl/web/show/id=154417/contentid=67858
Dat was maar voor een weekje en hij loopt er nu nog.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:36 schreef kevin6188 het volgende:
Pieter Huistra. Enige dat ik kan vinden is dat hij een tijdje komt meelopen.
http://handler.ajax.kpnis.nl/web/show/id=154417/contentid=67858
Daarom zei ik ook 'enige dat ik kon vinden'. Maar volgens mij is hij er lang niet iedere training.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:46 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Dat was maar voor een weekje en hij loopt er nu nog.
Hij zal waarschijnlijk nog niks anders hebben.
Dat idee heb ik ook, gisteren was hij er wel bij.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:48 schreef kevin6188 het volgende:
Maar volgens mij is hij er lang niet iedere training.
Triestquote:Nieuw stadion ADO voor het eerst vol
Het stadion van ADO Den Haag zal a.s. zondag voor het eerst vol zitten. De Hofstedelingen zullen zondag rond de klok van 12.30 worden aangemoedigd door een bijna volledig uitverkocht stadion. Het team van André Wetzel speelt dan tegen 'vijand' Ajax.
Mochten ook de laatste 700 kaarten nog worden verkocht, dan is het voor het eerst in de geschiedenis van het in 2007 in gebruik genomen onderkomen dat alle plaatsen bezet zullen zijn.
En terecht! Twente moet gewoon zorgen dat ze, of het veld klaar hebben, of dat gewoon op maandag doen, dan hebben ze 2 weken de tijd.. Competitievervalsing!quote:ENSCHEDE - PSV is verbijsterd dat het de uitwedstrijd bij FC Twente niet op zaterdagavond (20.45 uur) maar op zondagmiddag (16.30 uur) moet voetballen.
De leiding van de kampioen uit Eindhoven beschuldigt de tegenstander van bewuste competitievervalsing.
PSV dringt bij de KNVB aan op zware maatregelen tegen FC Twente. De club uit Enschede meldt dat de gesteldheid van het terrein het niet toelaat de wedstrijd zaterdagavond af te werken.
Haha, zondag staan ze in het ajax topic.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:10 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Stevie G zal morgen de scans hier posten. Écht waar.
Kijk, hier ga je al de mist in en dit is nu niet echt nieuws wat je graag op de voorkant van de Telegraaf wilt lezen als Hagenees.quote:Nieuw stadion ADO voor het eerst vol
Het stadion van ADO Den Haag zal a.s. zondag voor het eerst vol zitten. De Hofstedelingen zullen zondag rond de klok van 12.30 worden aangemoedigd door een bijna volledig uitverkocht stadion. Het team van André Wetzel speelt dan tegen 'vijand' Ajax.
Mochten ook de laatste 700 kaarten nog worden verkocht, dan is het voor het eerst in de geschiedenis van het in 2007 in gebruik genomen onderkomen dat alle plaatsen bezet zullen zijn.
Mooi is dat toch, die kankâh jaudeh komen maar ze willen ze allemaal zien.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:55 schreef Urquhart het volgende:
Het is weer eens een 'wedstrijd van het jaar'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |