Ik betrap mezelf er ook elke keer op dat ik steeds toch even kijk, steeds zeg ik 'als we nog wat willen moet het NU gebeuren', steeds winnen ze, en steeds denk ik...Godverdomme.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:16 schreef Dvm86 het volgende:
Ik hoop nergens meer op, maar ik heb opeens wel heel veel zin in NEC - AZ.
Ach.. je weet het nooit zeker totdat alle wedstrijden gespeeld zijn.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:27 schreef kurk_droog het volgende:
ik hoop al 5 jaar op de titel. Toen we december goed doorkwamen wist ik het zeker. Tot januari kwamZal voorlopig geen hoop meer hebben,
1equote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik zou eerst zelfs eens tweede worden, tbh.
Die kans was bij ons ook vrij klein, na NEC uit dacht ik dat we kampioen zouden gaan worden.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:33 schreef toma het volgende:
[..]
Ach.. je weet het nooit zeker totdat alle wedstrijden gespeeld zijn.
AZ kan nu ook 1 punt halen uit vier wedstrijden net zoals wij deden. Maar die kans lijkt me vrij klein.
Toch zie ik het somber in (dat alles winnen)quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:54 schreef Silenus het volgende:
Ja, 'zorgen dat we op de tweede plek terecht komen', ik wil gewoon dat Ajax alles wint. Da's het enige wat we nu kunnen doen, niet naar Twente of AZ kijken, gewoon zelf ALLES winnen en dan zien we op het eind wel waar we staan. Als we alles winnen sowieso op plekkie 2 in ieder geval.
Heb ik ook altijd jaquote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:41 schreef BluesRebel het volgende:
DAMN IT!
Ik wou net kaartjes halen voor Ajax - Marseille blijken alle 'acceptabele' vakken uitverkocht te zijn
Je moet er nu minimaal 47 euro voor betalen(zit je ook nog in de 2e ring) en dat heb ik niet voor over als ik ook nog helemaal uit Leeuwarden moet komen. Voor Fiorentina kwam mijn dagje al rond de 70 euro terwijl het kaartje 29 euro was.
Wel leuk dat ie misschien uitverkocht is dan. Veel plezier en maak er wat van
Zo zou ik het liefst spelen.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:49 schreef M0NTANA het volgende:
Doe mij voorlopig maar:
Vermeer;
Van der Wiel, Wielaert, Oleguer, Vermaelen
Gabri, Vertonghen, Urby (zonder 10 Urby linkshalf, met 10 Vertonghen linkshalf en Urby op 10 of eventueel Aissati)
Suárez, Cvitanich, Sulejmani
Toch maakt het wel een zeer groot verschil net als Gomes (zeker) - Isaksson (onzeker) en Vermeer (zeker) - Stekelenburg (onzeker). Ik heb toch echt het idee dat met Vermeer, de verdediging ook veel meer zelfvertrouwen heeft.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:50 schreef Prosac het volgende:
Dan nog is het wegvallen van Romero valse hoop imo.
Dat ligt aan de tegenstander. Wanneer je tegen zwakke tegenstanders speelt die helemaal terugzakken moet je zo wel spelen. Maar wanneer je straks tegen Marseille speelt of een lastige wedstrijd in de EreDivisie. Dan zou ik net als afgelopen zondag wat behoudender spelen.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:09 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Zo zou ik het liefst spelen.
En Enoh als "12de" man mocht iemand geblesseerd zijn.
Ik zou het niet weten, daar Didulica dit seizoen nog geen wedstrijd heeft gespeeld.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:11 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Toch maakt het wel een zeer groot verschil net als Gomes (zeker) - Isaksson (onzeker) en Vermeer (zeker) - Stekelenburg (onzeker). Ik heb toch echt het idee dat met Vermeer, de verdediging ook veel meer zelfvertrouwen heeft.
Ik vind het te makkelijk om Stekelenburg zo snel af te schrijven. Na zijn schouder blessure heeft hij een slechte periode achter de rug. Maar zijn laatste? wedstrijd (uit tegen Fiorentina) was daarentegen wel weer erg goed.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:11 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Toch maakt het wel een zeer groot verschil net als Gomes (zeker) - Isaksson (onzeker) en Vermeer (zeker) - Stekelenburg (onzeker). Ik heb toch echt het idee dat met Vermeer, de verdediging ook veel meer zelfvertrouwen heeft.
Momenteel is Stekelenburg veel minder dan Vermeer, over het algemeen vind ik hem even goed, misschien nog wel iets beter. Komt deels doordat Van Basten hem zo voor de leeuwen gooide na zijn blessure, tegen Heerenveen en Groningen. Had ik er misschien bij moeten vermelden.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:15 schreef toma het volgende:
[..]
Ik vind het te makkelijk om Stekelenburg zo snel af te schrijven. Na zijn schouder blessure heeft hij een slechte periode achter de rug. Maar zijn laatste? wedstrijd (uit tegen Fiorentina) was daarentegen wel weer erg goed.
Ik vind dat je een aanvoerder niet zo snel op de bank moet zetten op het moment dat hij wat minder speelt. Maar aan de andere kant moeten de beste spelers altijd spelen.
Kun je zelf aangeven. Ik zou ze laten opsturen als ik jou was.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:25 schreef Placenta het volgende:
Weet iemand hoe dat werkt met die Europese kaartjes? Als ik ze morgen bestel op mijn ssc, worden ze dan nog naar mijn huis gestuurd of moet ik ze ophalen bij de ArenA?
Ik bedoel uitkaarten hé, kun je die ook nog laten opsturen dan?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:26 schreef Silenus het volgende:
[..]
Kun je zelf aangeven. Ik zou ze laten opsturen als ik jou was.
Je hoeft dan in principe niks te doen, want je clubcard of wat je ook hebt is dan je kaartje. Die wordt in Marseille op de wedstrijddag gescand, (je staat daar ook op een namenlijst) en dan krijg je je 'echte' kaartje.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:29 schreef Placenta het volgende:
Weet iemand hoe dat werkt met die Europese UITkaartjes? Als ik ze morgen bestel op mijn ssc, worden ze dan nog naar mijn huis gestuurd of moet ik ze ophalen bij de ArenA?
Zo duidelijker?
Is dat kaartje dan ook naam gebonden? En moet je jezelf dan ook legitimeren?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:33 schreef Silenus het volgende:
[..]
Je hoeft dan in principe niks te doen, want je clubcard of wat je ook hebt is dan je kaartje. Die wordt in Marseille op de wedstrijddag gescand, (je staat daar ook op een namenlijst) en dan krijg je je 'echte' kaartje.
Ooh ja is ook zo, stom van me. Bedanktquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:33 schreef Silenus het volgende:
[..]
Je hoeft dan in principe niks te doen, want je clubcard of wat je ook hebt is dan je kaartje. Die wordt in Marseille op de wedstrijddag gescand, (je staat daar ook op een namenlijst) en dan krijg je je 'echte' kaartje.
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:25 schreef kurk_droog het volgende:
pannenkoekenbakkers
Jullie happen wel lekker zeghaphaphaphap
Thomas vermealenhihihihi
Ja, als je bij de ticketbox een kaartje koopt staat je naam er zelfs al opgedrukt. En als ze je kaart scannen komt je naam (en in mijn geval zelfs pasfoto) op hiun apparaat te staan. In dat geval hoef je je niet te legitimeren, bij Fiorentina was het zelfs zo dat ze voor elke supporter een dichte envelop hadden met daarop gedrukt de naam en daarin één wedstrijdkaartje.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:34 schreef toma het volgende:
[..]
Is dat kaartje dan ook naam gebonden? En moet je jezelf dan ook legitimeren?
Ja en sávonds werd er niet op gecontroleerdquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:37 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja, als je bij de ticketbox een kaartje koopt staat je naam er zelfs al opgedrukt. En als ze je kaart scannen komt je naam (en in mijn geval zelfs pasfoto) op hiun apparaat te staan. In dat geval hoef je je niet te legitimeren, bij Fiorentina was het zelfs zo dat ze voor elke supporter een dichte envelop hadden met daarop gedrukt de naam en daarin één wedstrijdkaartje.
Geen enkel probleemquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:36 schreef kevin6188 het volgende:
Vermeer op doel zondag. Stekelenburg is nog niet topfit.
Ik gok van wel ja. Ik kan me nog dat akkefietje van Mendes Da Silva nog herinneren. Die had toen bij de A1 staan kijken in de zon. Dat was geen goede wedstrijdvoorbereiding volgens van Gaal.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:41 schreef Jasza het volgende:
Wat een pannekoek die Romero, van Gaal zal wel woedend zijn.
Nee. Van Gaal neemt altijd zijn spelers in bescherming. Dit kan iedereen gebeuren, vd Sar maakte deze week ook een blunder.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:41 schreef Jasza het volgende:
Wat een pannekoek die Romero, van Gaal zal wel woedend zijn.
Donkquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:53 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik gok van wel ja. Ik kan me nog dat akkefietje van Mendes Da Silva nog herinneren. Die had toen bij de A1 staan kijken in de zon. Dat was geen goede wedstrijdvoorbereiding volgens van Gaal.
Ja iedereen gaat als een mongool op een muur slaanquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:56 schreef toma het volgende:
[..]
Nee. Van Gaal neemt altijd zijn spelers in bescherming. Dit kan iedereen gebeuren, vd Sar maakte deze week ook een blunder.
Het gaat niet om de blunder hoorquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:56 schreef toma het volgende:
[..]
Nee. Van Gaal neemt altijd zijn spelers in bescherming. Dit kan iedereen gebeuren, vd Sar maakte deze week ook een blunder.
Ow. Ik dacht dat het over die blunder van gisteren gingquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:57 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ja iedereen gaat als een mongool op een muur slaan
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:36 schreef kevin6188 het volgende:
Vermeer op doel zondag. Stekelenburg is nog niet topfit.
Komen we er nog steeds negen tekort.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:00 schreef Jojoortje het volgende:
Ik zeg het jullie: Ajax gaat 3 punten inlopen op AZ komend weekend
6 als we de return winnen.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:01 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Komen we er nog steeds negen tekort.
Iets met een negatieve spiraal voor AZquote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:01 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Komen we er nog steeds negen tekort.
Ze zijn allebei lang en donkerquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:57 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Donk
Ryan Donk verdween ook uit het team. De jeugdinternational versliep zich en meldde zich daardoor zaterdag te laat op de club voor vertrek. In augustus liet Van Gaal Donk om disciplinaire redenen ook al buiten de basisopstelling.
De verdediger keek 's middags in de zon naar een jeugdwedstrijd van AZ. Volgens Van Gaal bereidde Donk zich niet optimaal voor op het duel met Vitesse.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |