quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:42 schreef Ritmo het volgende:
Wat voor soort clubs gaan ze tegenkomen in de volgende ronde eigenlijk?
quote:
quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:47 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ah, dus zo onrealistisch is het nou ook weer niet om het hoofdtoernooi te bereiken als je volgende week wint?
Je had het gewoon niet door. Geeft niks hoorquote:Op maandag 27 juli 2009 17:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Meestal halen zijn schoten de achterlijn niet dus ik zou er blij mee zijn dat hij het wel kan
Hm, juist.quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:37 schreef stevenmac26 het volgende:
208. Aissati word de reveladatie van het seizoen
Revalidatie was opzich wel juist geweest als ie 't over vorig seizoen had..quote:
quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:15 schreef Prosac het volgende:
Wel gunstig dat Rommedahl mag beginnen, mogelijk heeft Stenman hem dan nog wel onder controle.
Het is gewoon een domme boerquote:Op zondag 2 augustus 2009 20:31 schreef Blawh het volgende:
Er staat mogelijk, dat pleit Prosac wel vrij vind ik.
Op basis van het Ajax topic de laatste weken had ik beter kunnen zeggen: "Rommedahlquote:
Ach, je kunt op dit moment ook van alles uit het live topic gaan halen en zo, want half Fok! zat Rommedahl uit te lachen en dequote:Op zondag 2 augustus 2009 20:34 schreef Prosac het volgende:
[..]
Op basis van het Ajax topic de laatste weken had ik beter kunnen zeggen: "RommedahlDie gaat in de broekzak van Stenman"
maar dat zei ik niet, want ik ken Stenman al langer dan vandaag.
Van Dijk had inderdaad ook een mooie assist met dat hakje, en die goal was ook prachtig van 'm.quote:
Hij won wel de JL natuurlijk, maar dat was 90 % van de trainers gelukt met dat materiaal.quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:10 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Van Dijk had inderdaad ook een mooie assist met dat hakje, en die goal was ook prachtig van 'm.
Alsof je daar op basis van 1 wedstrijd, waarin hij niet echt iets noemenswaardig heeft gedaan als coach zijnde (of heb ik iets gemist?), iets over kunt zeggen.
Hij is wel kampioen geworden van de Jupiler league met VVV, dat vind ik zeker niet zo slecht. Al zou zijn team nu degraderen (wat makkelijk kan, omdat wat jij al aangeeft 1 wedstrijd amper wat zegt) vind ik het feit dat hij toentertijd aangesteld werd geen reden om te lachen (tenzij ze echt met minder dan 20 punten eindigen ofzo).quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:10 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Van Dijk had inderdaad ook een mooie assist met dat hakje, en die goal was ook prachtig van 'm.
Alsof je daar op basis van 1 wedstrijd, waarin hij niet echt iets noemenswaardig heeft gedaan als coach zijnde (of heb ik iets gemist?), iets over kunt zeggen.
Wat DMJN ook al zegt; veel trainers waren kampioen geworden. Nu komt pas z'n echte test vind ik.quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:23 schreef stefan92 het volgende:
[..]
Hij is wel kampioen geworden van de Jupiler league met VVV, dat vind ik zeker niet zo slecht. Al zou zijn team nu degraderen (wat makkelijk kan, omdat wat jij al aangeeft 1 wedstrijd amper wat zegt) vind ik het feit dat hij toentertijd aangesteld werd geen reden om te lachen (tenzij ze echt met minder dan 20 punten eindigen ofzo).
Ik heb die afkeer van Rommedahl nooit goed begrepen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 20:38 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ach, je kunt op dit moment ook van alles uit het live topic gaan halen en zo, want half Fok! zat Rommedahl uit te lachen en desmiley was erg populair
Heb je em wel eens zien spelen afgelopen tijd.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik heb die afkeer van Rommedahl nooit goed begrepen.
quote:Op donderdag 28 februari 2008 10:37 schreef Longmen het volgende:
niet te geloven dat Brands aan de kant wordt geschoven voor die incapabele Maaskant.
quote:Op donderdag 28 februari 2008 10:49 schreef DANILXL het volgende:
wat een ongelofelijk slechte keus zeg![]()
hij is volgens mij tot nu toe overal ontslagen
quote:Op donderdag 28 februari 2008 10:48 schreef Rikketik het volgende:
Ik hoop dat Maaskant ons positief gaat verrassen, maar ik vrees het ergste.
Vraag me overigens af hoe de leiding van NAC deze beslissing in hemelsnaam hard wil maken naar de supporters. Brandts wegsturen is nog tot daar aan toe, maar er dan Maaskant voor terughalen...
quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:04 schreef golfer het volgende:
Oké, na volgend seizoen speelt NAC dus in de Jupiler-league.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:29 schreef Gabbylicious het volgende:
Hahaha, die onzin berichten
Araujo, Kerlon, Dervite_!!!
Euh, okay.quote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:52 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Maargoed, ik zie RKC sowieso niet promoveren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |