Het voetbal is nog niet best en dus ook 0 punten. Maar het feit dat we nu 5 ploegen van de top 6 van vorig seizoen gehad hebben, moet wel meegewogen worden.quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:51 schreef Blawh het volgende:
Het seizoen is nog maar net begonnen, maar toch:
FC Volendam heeft nog geen enkele keer weten te stunten en staat nog altijd onderaan met 0 punten. De ploeg lijkt uiteindelijk dus toch te kort te komen om zich te handhaven.
Haal Heracles er maar uit, Vitesse erin!quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:51 schreef Blawh het volgende:
Het seizoen is nog maar net begonnen, maar toch:
FC Volendam
Heracles Almelo
De Graafschap
Sparta Rotterdam
ADO Den Haag
Willem II
Vitesse kan er wellicht bij, maar Heracles eruit is wel erg vroeg. Jammer dat Vites zo stroef draait, ik had ze in de subtop verwacht. Kan nog altijd, maar het begin is niet echt denderend.quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:44 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Haal Heracles er maar uit, Vitesse erin!
Zo'n slecht team heeft Vitesse ook helemaal niet. Begin tegen Ajax werd er niet echt gevoetbald, maar toch hadden ze voor kunnen komen. Uiteindelijk redden ze het dan niet en verliezen ze. Zaterdag, laatste minuut een tegengoal, al mag dat nooit gebeuren tegen 10 man.quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:47 schreef Blawh het volgende:
[..]
Vitesse kan er wellicht bij, maar Heracles eruit is wel erg vroeg. Jammer dat Vites zo stroef draait, ik had ze in de subtop verwacht. Kan nog altijd, maar het begin is niet echt denderend.
Mooiquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:55 schreef sjimz het volgende:
Je zal maar 100 euro voor de lol op AZ inzetten
Willem II heeft zelfs nog lucratieve odds!
Ik had min of meer NAC getipt al club bij de ondersten. Die draaiden de laatste maand wel beroerd, maar staan nog alles behalve onderin.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |