abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61758572
Luinge
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_61760381
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 13:56 schreef Roberto258 het volgende:
Luinge
Kan nog leuk worden dan.
pi_61761305
De grote vriend van Frankel
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_61800829
Ik vind het altijd wel grappig dat er elk seizoen een aantal kleine clubs worden opgehemeld, maar het uiteindelijk toch lastig krijgen. Vorig jaar kregen VVV-Venlo en De Graafschap veel lof, maar ze speelden wel nacompetitie.

Dit seizoen hoorde je al verhalen dat ADO Den Haag zich wel makkelijk zou handhaven, maar uiteindelijk toch verliezen tegen een concurrent.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_62150277
Het seizoen is nog maar net begonnen, maar toch:

FC Volendam heeft nog geen enkele keer weten te stunten en staat nog altijd onderaan met 0 punten. De ploeg lijkt uiteindelijk dus toch te kort te komen om zich te handhaven.

Heracles Almelo is keurig begonnen aan het seizoen. 9 punten na 5 wedstrijden is een puike score, zeker als je bekijkt tegen welke clubs er al gespeeld is. Vooral op het middenveld en in de spits zijn er aardig wat mogelijkheden, hierdoor kon bijvoorbeeld het gemis van 5 basisspelers gisteren behoorlijk opgevangen worden. Verder heeft de club nog aardig wat geld te besteden, men is op zoek naar een ervaren aanwinst en daarnaast kan er eventueel in de winterstop nog wat gehaald worden als het nodig blijkt.

De Graafschap doet het met 6 punten uit 5 wedstrijden tot nu toe ook niet verkeerd. Toch vond ik het spel in vooral uitwedstrijden nog niet echt super. Ik ben benieuwd hoe Bargas zich gaat ontwikkelen als die weer fit is. Verder heeft de club gelukkig de mogelijkheid om zich te versterken, men is volgens mij nog op zoek naar een goede aanwinst centraal achterin.

Sparta Rotterdam begint niet al te best aan de competitie. Veel tegendoelpunten en zelf weet de club weinig te scoren. Ben benieuwd of de club zich nog gaat versterken in de winterstop, er is afgelopen zomer voor aardig wat geld verkocht en daarom zou je denken dat er nog wel wat te besteden valt. Verder vraag ik me af hoe Knol gaat presteren als hij weer fit is, kan hij de belangrijke schakel worden die Sparta momenteel mist?

ADO Den Haag is een ploeg die vooral in Den Haag lastig te kloppen is. Tot nu toe weet ik eigenlijk nog steeds niet goed wat ik van de club moet verwachten, de komende weken hoop ik een beter beeld van het elftal te krijgen.

Willem II begon voortvarend aan de competitie tegen Ajax en heeft daarna nog eens 4 punten weten te winnen. Vooral de 2-2 tegen Vitesse in de slotminuut moet een mentale boost hebben gegeven. Verder valt de scoringsdrift van Demouge op, die heeft er alweer 6 in weten te prikken.
  zondag 5 oktober 2008 @ 21:11:37 #56
497 Maja
Ja denk!?!
pi_62157347
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 16:51 schreef Blawh het volgende:

FC Volendam heeft nog geen enkele keer weten te stunten en staat nog altijd onderaan met 0 punten. De ploeg lijkt uiteindelijk dus toch te kort te komen om zich te handhaven.
Het voetbal is nog niet best en dus ook 0 punten. Maar het feit dat we nu 5 ploegen van de top 6 van vorig seizoen gehad hebben, moet wel meegewogen worden.

Na wedstrijden tegen ADO Den Haag en De Graafschap ed. kan pas een betere conclusie getrokken worden...
pi_62158388
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 16:51 schreef Blawh het volgende:

FC Volendam
Heracles Almelo
De Graafschap
Sparta Rotterdam
ADO Den Haag
Willem II

Haal Heracles er maar uit, Vitesse erin!
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_62158518
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 21:44 schreef Gordon_Shumway het volgende:

[..]

Haal Heracles er maar uit, Vitesse erin!
Vitesse kan er wellicht bij, maar Heracles eruit is wel erg vroeg. Jammer dat Vites zo stroef draait, ik had ze in de subtop verwacht. Kan nog altijd, maar het begin is niet echt denderend.
pi_62158724
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 21:47 schreef Blawh het volgende:

[..]

Vitesse kan er wellicht bij, maar Heracles eruit is wel erg vroeg. Jammer dat Vites zo stroef draait, ik had ze in de subtop verwacht. Kan nog altijd, maar het begin is niet echt denderend.
Zo'n slecht team heeft Vitesse ook helemaal niet. Begin tegen Ajax werd er niet echt gevoetbald, maar toch hadden ze voor kunnen komen. Uiteindelijk redden ze het dan niet en verliezen ze. Zaterdag, laatste minuut een tegengoal, al mag dat nooit gebeuren tegen 10 man.

En Heracles doet het gewoon goed, ik zeg niet dat ze nu voor Europees voetbal moeten gaan, maar die zie ik zo gauw niet onderin belanden. Zeker als Sparta, Roda, Vitesse en Volendam zo doorgaan.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_62161284
Leuk eigenlijk dat 4 van de 6 potentiële degradatiekandidaten gewoon uitstekend beginnen. Als ze straks terugvallen (zal wel gebeuren), heb je een degradatiestrijd met een stuk of 9 ploegen.
pi_64426850
We zijn halverwege, Volendam dus zoals verwacht onderaan maar de concurrentie is nog niet uit het zicht.

Willem 2 lijkt dit jaar ontsnapt aan de degradatiestrijd, opvallende nieuwkomers zijn Vitesse, Roda JC en misschien zelfs Feyenoord. Ik denk dat die 3 clubs zich uiteindelijk wel zullen redden, eventueel met nieuwe hoofdtrainers.

Ik verwacht dat Ado in de nacompetitie moet spelen, Volendam en de Graafschap moeten vechten voor de 17de plaats.

Laatste speeldag staat de Graafschap-Volendam op het programma Kan wel een thriller worden.
- verwijderd door admin -
pi_64679881
Halverwege inderdaad, weinig echte verrassingen. Roda JC had ik bij de ondersten voorspeld, alleen Vitesse valt voor mij erg tegen.

Heracles heeft 20 punten gehaald, ben ik op zich wel tevreden mee, maar ik had begin december toch eigenlijk op minimaal 22 punten gerekend. Met name de laatste maand zijn we enorm geteisterd door blessures, een wanprestatie tegen Volendam en het missen van kansen tegen De Graafschap. Daardoor toch enigzins een nare nasmaak overgehouden aan het eerste deel van de competitie.

Een voorspelling geven wordt lastig, veel zal afhangen van de aankomende transferperiode denk ik. Welke inkomende transfers hebben er plaatsgevonden? Het kan best zijn dat ik bepaalde namen vergeet, maar volgens mij tot nu toe het volgende (nr. 12 t/m 18):

Heracles
Juha Hakola
Paddy John

geruchten
-

Feyenoord
-

geruchten
Niklas Bärkroth
Mattias Bjärsmyr

Sparta
Carlos Delgado

geruchten
Peter Mollez

ADO
Berry Powel

geruchten
Jean Paul Saeijs
Laurent Delorge
Johan Voskamp

Vitesse:
-

geruchten
-

Roda JC
-

geruchten
Kris De Wree
Arnaud Sutchuin

De Graafschap
Ben Sahar
Henrico Drost

geruchten
Siem de Jong

FC Volendam
-

geruchten
-

[ Bericht 1% gewijzigd door Blawh op 06-01-2009 10:33:58 ]
  maandag 5 januari 2009 @ 11:44:28 #63
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_64680075
Sparta!!
Ze zijn erg goed thuis..
  maandag 5 januari 2009 @ 14:02:56 #64
176521 Grulez
rasgroninger
pi_64684890
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 19:55 schreef sjimz het volgende:
Je zal maar 100 euro voor de lol op AZ inzetten
Willem II heeft zelfs nog lucratieve odds!
Mooi
pi_64720655
quote:
Op maandag 5 januari 2009 14:02 schreef Grulez het volgende:

[..]

Mooi
Ik had min of meer NAC getipt al club bij de ondersten. Die draaiden de laatste maand wel beroerd, maar staan nog alles behalve onderin.
pi_69629348
Het komend seizoen lijkt me het gat met Heracles, Sparta, ADO en Willem II groter te worden wanneer na Volendam ook De Graafschap en Roda er uitgaan. Mochten Cambuur en RKC promoveren, zullen de eerste 4 genoemde clubs gelijk een stuk relaxter het seizoen in gaan, of is dat te makkelijk gedacht?
  dinsdag 2 juni 2009 @ 13:52:05 #67
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_69632849
Mwah, VVV is sowieso beter dan Volendam, terwijl ik Cambuur in geval van promotie nog veel aankopen zie doen.

Verder vind ik de selectie van RKC op het moment ook niet eens zo slecht. Maargoed, ik zie RKC sowieso niet promoveren en ook van Cambuur betwijfel ik het.
pi_72723309
Ze doen gewoon allemaal goed mee op zoals verwacht RKC na.

ADO heeft gewoon 10 uit 6 en staat daarmee in het linkerrijtje. Ook VVV staat hoog met 8 uit 6 en zelfs nog altijd ongeslagen. Heracles en Sparta volgen goed met ieder 7 uit 6. Ze pakken ook met regelmaat punten tegen de top 3/4/5.

RKC en Willem II zijn veruit de zwakste ploegen van de Eredivisie momenteel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')