abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67391704
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 22:12 schreef slozzo het volgende:

[..]

Wat lul jij stom zeg! Als je nou er nou geen reet verstand van hebt, zeg dan niks ofzo. je brengt mensen alleen op het verkeerde pad.
Je moet na het sporten juist wel snelle koolhydraten eten, je spieren hebben dan juist veel glucose nodig om snel te herstellen. Glycogeen is de brandstof voor je spieren en dat word gemaakt van alle voedingsstoffen die je eet. Je moet alleen wel de juiste verhouding eten.
Na het sporten moet je JUIST suiker eten. Anders ga je kapot.
Ik bodybuild al een aantal jaren, dus heb al een hoop gelezen over voeding.
Ja je moet overdag zorgen dat je vooral veel eiwitten eet en overdag voldoende trage Koolh. Als je wil afvallen moet je meer eiwitten eten en je kh beperken.
Maar direct na het sporten moet je echt wel suiker hebben. Ben je gek ofzo?

Spiermassa word bij IEDEREEN snel afgebroken trouwens, want dat bestaat uit eiwitten. Het lichaam verbrand nou eenmaal makkelijker eiwitten dan vet.
Die hele dikke gasten die gaan dieeten en dus menen dat ze in 2 weken 10 kilo vet kwijt zijn, houden alleen zichzelf voor de gek. Dat is 5 kilo spiermassa, 3 liter vocht en 2 kilo vet wat ze dan af zijn gevallen. Dus houd je maar aan een goed voedingsschema en let niet op de weegschaal. Alleen de spiegel en je taille.
Ik gek? Wellicht... maar ik doe het zo al maanden en ik ga er allesbehalve 'kapot' van. Mijn spiermassa groeit en mijn buik wordt platter...

(ik heb de info trouwens van (o.a.) een bodybuild website)

Het topic gaat trouwens over AFVALLEN, niet over SPIEREN KWEKEN! Misschien handig om NOGMAALS te melden voor alle bodybuilder-wannabees (zoals jij).
pi_67393270
Gewoon harder trainen. Ik wil ook 10 kg eraf voor juli, zoiets, en ik merk het al aan een slimfit overhemd wat nu na 3 weken al losser zit dan voorheen . Ben 1.78, en 90 kg toen ik begon. Geen idee wat ik nu weeg .

Ook ik doe 3 dagen of meer (lukt niet altijd helaas) per week cardiotraining: Ik begin met 2 km roeien, en dan op een redelijk tempo (binnen max 9 min). Daarna 30 min op de crosstrainer (boven de 180 watt, en dan soms tussendoor 1 of 2 min lang voluit naar de 300/350 watt). Daarna 15 min fietsen, op een redelijk hoog tempo. Echt lekker achteraf, helemaal bezweet en voldaan voel ik me dan .

Verder eet ik donker volkorenbrood, drink veel water en eet fruit (geen banaan!). Verder veel kipfilet, rookvlees, slankie wat een ranzige kaas is dat, magere kwark enz.
pi_67486753
Dit topic doet mij wel ff bedenken dat ik wel erg slecht bezig ben.

Ik sport 6x per week redelijk intensief (3-6km hardlopen, 3km fietsen, gewichten)en eet alleen 's middags een goede maaltijd. en 's ochtend een klein ontbijt. en 's avonds vaak nog even 2 ei'tjes.

Ik denk dat ik 's avonds maar wat meer moet gaan eten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')