Dat is gewoon ingevroren voer hoor. De katten zijn er gek op.quote:Op zondag 8 maart 2009 01:52 schreef FANN het volgende:
[..]
ik geloof van dit hele topic geen fuck meer, het ligt er té dik bovenop, volgens mij ben je de boel gewoon aan het stangen........
je opent rare topics..... Eendagskuikens voor de kat of je bent écht een dierenhater......
[..]
jij ook blijkbaar.........quote:Op zondag 8 maart 2009 01:54 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat is gewoon ingevroren voer hoor. De katten zijn er gek op.
Nee, ik eet dat niet. Waarom denk je dat?quote:
TS eerstquote:Op zondag 8 maart 2009 01:48 schreef capricia het volgende:
[..]
Geef eens een link dan, want ik heb anders gelezen.
Ik heb die link volgens mij al gepost in dit topic. Maar met liefde nog een keertje hoor.quote:
Nu jouw linkjes, graag.quote:Hunting Laws
Hunting season
The trophy hunting season stretches from 1st February to 30th November. During December and January the hunting season is closed to trophy hunting.
February may still fall within the rainy season and November may still be too hot.
Hunting Guides
Hunting shall be conducted exclusively in company of a registered hunting guide , master hunting guide or professional hunter.
- Hunting guides (HG) may only conduct hunts on their own farm(s), duly registered as a hunting farm(s).
- Master hunting guides (MHG) may only conduct hunts on their own farm(s) duly registered, plus two additional duly registered hunting farms.
- Professional hunters (PH) may conduct hunts on all farms, provided they have written permission from the owner of the property independent of whether the farm is registered or not.
-P H with big-game licence.Only these PH's may conduct hunts with guests for elephant, rhinoceros, buffalo and lion.
-Bow hunting. Only hunting guides/ master hunting guides/ professional hunters in possession of a valid bow hunting licence may conduct bow hunting and guide bow hunters.
blijkbaar eet jij graag af entoe ''iets anders''quote:Op zondag 8 maart 2009 01:58 schreef capricia het volgende:
[..]
Nee, ik eet dat niet. Waarom denk je dat?
ik denk dat jij gewoon een trol bent.....quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:39 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat klopt. Het lekker om af en toe wat anders te eten.
Volgens mij schreef ik dat er verschillende redenen zijn waarom er dieren afgeschoten worden.quote:Op zondag 8 maart 2009 02:16 schreef RobertoCarlos het volgende:
Faal. Er staat niet bij dat deze jacht is om teveel wild verantwoord af te knallen vanwege overschot.
Dus: waar zijn jouw links?
Bronquote:Een select gezelschap van blanke westerlingen brengt echter niet zijn fototoestel mee, maar een dubbelloops zwaar kaliber jachtgeweer. De schietgrage bezoekers tellen grif tienduizenden dollars neer voor een tripje Big Five hunting. Onder begeiding van professionele jagers je eigen neushoorn schieten, en de hoorn of kop als trofee naar huis nemen. De ultieme Afrikaanse ervaring!
Per diersoort moet de jager een vergunning kopen of vergoeding betalen, het tarief daarvoor verschilt per land.Deze koloniaal aandoende praktijk kan de natuurbescherming ten goede komen. Het is mogelijk om beschermde dieren af te schieten omwille van de bescherming.
Waarom open je er niet een topic over, over al je bevindingen?quote:Op zondag 8 maart 2009 02:22 schreef FANN het volgende:
[..]
blijkbaar eet jij graag af entoe ''iets anders''![]()
Vreemdgaan
[..]
ik denk dat jij gewoon een trol bent.....
Is dat nou niet mooi?quote:Rusland verbiedt doodknuppelen zeehonden Witte Zee
Geplaatst op dinsdag 3 maart 2009 om 02:13
MOSKOU (ANP) - Het Russische kabinet heeft maandagavond besloten de jacht op babyzeehonden rond de Witte Zee te verbieden. In het gebied ten oosten van Finland worden jaarlijks duizenden kleine zeehonden doodgeknuppeld voor hun vacht. Dat schrijven Russische media.
Premier Vladimir Poetin zei vorige week al dat het doodknuppelen van de drie weken oude dieren ,,een bloederig zaakje'' is dat ,,duidelijk al veel eerder verboden had moeten worden''. Het Russische kabinet besloot ook een miljoen euro uit te trekken om de jagers te compenseren voor hun verloren inkomsten.
De zeehondenjacht vindt voornamelijk plaats in Canada, Groenland en Namibië. Jaarlijks worden wereldwijd 900.000 zeehonden gedood. Andere landen waar de zeehondenjacht wordt beoefend zijn Zweden, Finland, Noorwegen, Engeland, IJsland, Rusland en de Verenigde Staten.
De EU werkt aan een totaalverbod op de handel in zeehondenbont. Maandag keurde de commissie interne markt en consumentenzaken van het Europees Parlement een voorstel hiertoe goed.
jah....... da's ook harstikke stoer......die zijn er vast ook ''te veel''quote:Op zondag 8 maart 2009 02:57 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Ik wil niet heel bijdehand zijn, maar ik las in dit artikel van de Metro dat je ook zeehondjes kunt gaan knuppelen in Namibië![]()
[..]
Is dat nou niet mooi?![]()
quote:Ironie
Trophy hunting is populatie-dynamisch niet hetzelfde als willekeurig dieren weghalen. Jagers zijn op zoek naar de beste trofee: de mooiste leeuwenmanen, de grootste slagtanden, de fraaiste hoorns. Deze selectieve jacht (technisch gezegd: phenotype-based selective harvest) heeft nadelige gevolgen voor de bejaagde diersoorten, stelden Britse en Canadese biologen vorig jaar in Nature (11 december 2003). De biologen analyseerden bergschapen in Alberta, Canada. Bij deze dieren hangt de jacht als een evolutionaire molensteen om hun nek. Dertig jaar trofeejacht heeft geleid tot rammen met een lager gewicht en kleinere hoorns. Terwijl juist zware rammen met grote hoorns een hoge sociale positie hebben en veel nakomelingen krijgen. Maar van die dieren belandt de kop het vaakst boven de schoorsteenmantel van jagers. Het is de ultieme evolutionaire ironie: juist de jacht op trofeeën leidt tot slechtere trofeeën.
Ik betwijfel of de TS, als westerse toerist-toerist, daar zo zwaar aan tiltquote:Op zondag 8 maart 2009 09:53 schreef RobertoCarlos het volgende:
Naar wie denkt TS trouwens dat het geld van de jacht gaat? Precies, naar de corrupte regime van die landen!
De gewone, arme, man zal dat geld echt niet krijgen....
Er zijn er inderdaad teveel van en ja het zijn pokkebeesten want ze vreten veel vis. Dat ze er 'lief' uitzien wil niet zeggen dat ze ook lief zijn [voor het visbestand].quote:Op zondag 8 maart 2009 09:40 schreef FANN het volgende:
[..]
jah....... da's ook harstikke stoer......die zijn er vast ook ''te veel''
[ afbeelding ]
...............
[ afbeelding ]
................
[ afbeelding ]
zeg nou zelf..... zijn toch maar pokkebeestjes of niet?
[ afbeelding ]
...................
Wat kom jij nou weer trollen? Het gaat toch om de discussie die TS wil voeren naar aanleiding van de vakantie die op de planning staat. Als ze een topic opent over een Afrikaans land waar oorlog is komen mensen toch ook met tegenargumenten?quote:Op zondag 8 maart 2009 13:05 schreef Zith het volgende:
Al die dieren hullies hierGa terug naar F&F, dit is TRV en jachtvakanties behoren daartoe
TS vraagt toch wel duidelijk om advies en ervaring van anderen? Niet om 'waarom zou ik ze niet doden'..quote:Op zondag 8 maart 2009 13:33 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wat kom jij nou weer trollen? Het gaat toch om de discussie die TS wil voeren naar aanleiding van de vakantie die op de planning staat. Als ze een topic opent over een Afrikaans land waar oorlog is komen mensen toch ook met tegenargumenten?
Je ziet toch dat ie pagina's lang aan een discussie meedoet?quote:Op zondag 8 maart 2009 13:53 schreef Zith het volgende:
[..]
TS vraagt toch wel duidelijk om advies en ervaring van anderen? Niet om 'waarom zou ik ze niet doden'..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |