abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 8 maart 2009 @ 01:54:02 #251
236264 crew  capricia
pi_66816287
quote:
Op zondag 8 maart 2009 01:52 schreef FANN het volgende:

[..]

ik geloof van dit hele topic geen fuck meer, het ligt er té dik bovenop, volgens mij ben je de boel gewoon aan het stangen........

je opent rare topics..... Eendagskuikens voor de kat of je bent écht een dierenhater......
[..]

Dat is gewoon ingevroren voer hoor. De katten zijn er gek op.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_66816318
quote:
Op zondag 8 maart 2009 01:54 schreef capricia het volgende:

[..]

Dat is gewoon ingevroren voer hoor. De katten zijn er gek op.
jij ook blijkbaar.........
  Moderator zondag 8 maart 2009 @ 01:58:40 #253
236264 crew  capricia
pi_66816338
quote:
Op zondag 8 maart 2009 01:56 schreef FANN het volgende:

[..]

jij ook blijkbaar.........
Nee, ik eet dat niet. Waarom denk je dat?
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_66816354
Zo'n mooi dier als een olifant wil je toch niet afknallen, wat barbaars. Ga op konijnen in Australië jagen ofzo.
Ik support gevallen topclubs!
  zondag 8 maart 2009 @ 01:59:45 #255
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_66816356
quote:
Op zondag 8 maart 2009 01:48 schreef capricia het volgende:

[..]

Geef eens een link dan, want ik heb anders gelezen.
TS eerst
Cookin’ like a chef I’m a 5 star Michelin
  Moderator zondag 8 maart 2009 @ 02:05:24 #256
236264 crew  capricia
pi_66816427
quote:
Op zondag 8 maart 2009 01:59 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

TS eerst
Ik heb die link volgens mij al gepost in dit topic. Maar met liefde nog een keertje hoor.
Namibia Professional Hunting Association
De overkoepende jachtorganisatie van Namibie.
Afhankelijk van het soort hunting guide die je meeneemt mag je op verschillende plaatsen jagen.
quote:
Hunting Laws
Hunting season
The trophy hunting season stretches from 1st February to 30th November. During December and January the hunting season is closed to trophy hunting.
February may still fall within the rainy season and November may still be too hot.

Hunting Guides
Hunting shall be conducted exclusively in company of a registered hunting guide , master hunting guide or professional hunter.
- Hunting guides (HG) may only conduct hunts on their own farm(s), duly registered as a hunting farm(s).
- Master hunting guides (MHG) may only conduct hunts on their own farm(s) duly registered, plus two additional duly registered hunting farms.
- Professional hunters (PH) may conduct hunts on all farms, provided they have written permission from the owner of the property independent of whether the farm is registered or not.
-P H with big-game licence.Only these PH's may conduct hunts with guests for elephant, rhinoceros, buffalo and lion.
-Bow hunting. Only hunting guides/ master hunting guides/ professional hunters in possession of a valid bow hunting licence may conduct bow hunting and guide bow hunters.
Nu jouw linkjes, graag.
There is a name for it:
We call them Poor"
  zondag 8 maart 2009 @ 02:16:23 #257
124676 RobertoCarlos
pi_66816564
Faal. Er staat niet bij dat deze jacht is om teveel wild verantwoord af te knallen vanwege overschot.
Dus: waar zijn jouw links?
pi_66816644
quote:
Op zondag 8 maart 2009 01:58 schreef capricia het volgende:

[..]

Nee, ik eet dat niet. Waarom denk je dat?
blijkbaar eet jij graag af entoe ''iets anders''

Vreemdgaan
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 12:39 schreef capricia het volgende:

[..]

Dat klopt. Het lekker om af en toe wat anders te eten.
ik denk dat jij gewoon een trol bent.....
  Moderator zondag 8 maart 2009 @ 02:23:39 #259
236264 crew  capricia
pi_66816658
quote:
Op zondag 8 maart 2009 02:16 schreef RobertoCarlos het volgende:
Faal. Er staat niet bij dat deze jacht is om teveel wild verantwoord af te knallen vanwege overschot.
Dus: waar zijn jouw links?
Volgens mij schreef ik dat er verschillende redenen zijn waarom er dieren afgeschoten worden.

Maar google is your friend:
quote:
Een select gezelschap van blanke westerlingen brengt echter niet zijn fototoestel mee, maar een dubbelloops zwaar kaliber jachtgeweer. De schietgrage bezoekers tellen grif tienduizenden dollars neer voor een tripje Big Five hunting. Onder begeiding van professionele jagers je eigen neushoorn schieten, en de hoorn of kop als trofee naar huis nemen. De ultieme Afrikaanse ervaring!
Per diersoort moet de jager een vergunning kopen of vergoeding betalen, het tarief daarvoor verschilt per land.Deze koloniaal aandoende praktijk kan de natuurbescherming ten goede komen. Het is mogelijk om beschermde dieren af te schieten omwille van de bescherming.
Bron

En nu graag jouw linkjes.
There is a name for it:
We call them Poor"
  Moderator zondag 8 maart 2009 @ 02:28:17 #260
236264 crew  capricia
pi_66816712
quote:
Op zondag 8 maart 2009 02:22 schreef FANN het volgende:

[..]

blijkbaar eet jij graag af entoe ''iets anders''

Vreemdgaan
[..]

ik denk dat jij gewoon een trol bent.....
Waarom open je er niet een topic over, over al je bevindingen?
There is a name for it:
We call them Poor"
  zondag 8 maart 2009 @ 02:31:11 #261
237059 Twerk
The Spurs
pi_66816755
Still going on?

@ Capricia:

Alle (mogelijke) goede bedoelingen ten spijt, maak je wel een fundamentele denkfout, namelijk:

Al zou het "goed" zijn om dmv jagen een bepaalde populatie binnen de perken te houden, dat wil niet zeggen dat het gewenst is dat onwetende wannabe-"jagers" uit de polder voor hun lol even gaan "olifantje-knallen" in notabene Afrika.

[ Bericht 33% gewijzigd door Twerk op 08-03-2009 08:27:24 ]
The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
pi_66817032
Ik wil niet heel bijdehand zijn, maar ik las in dit artikel van de Metro dat je ook zeehondjes kunt gaan knuppelen in Namibië
quote:
Rusland verbiedt doodknuppelen zeehonden Witte Zee
Geplaatst op dinsdag 3 maart 2009 om 02:13

MOSKOU (ANP) - Het Russische kabinet heeft maandagavond besloten de jacht op babyzeehonden rond de Witte Zee te verbieden. In het gebied ten oosten van Finland worden jaarlijks duizenden kleine zeehonden doodgeknuppeld voor hun vacht. Dat schrijven Russische media.

Premier Vladimir Poetin zei vorige week al dat het doodknuppelen van de drie weken oude dieren ,,een bloederig zaakje'' is dat ,,duidelijk al veel eerder verboden had moeten worden''. Het Russische kabinet besloot ook een miljoen euro uit te trekken om de jagers te compenseren voor hun verloren inkomsten.

De zeehondenjacht vindt voornamelijk plaats in Canada, Groenland en Namibië. Jaarlijks worden wereldwijd 900.000 zeehonden gedood. Andere landen waar de zeehondenjacht wordt beoefend zijn Zweden, Finland, Noorwegen, Engeland, IJsland, Rusland en de Verenigde Staten.

De EU werkt aan een totaalverbod op de handel in zeehondenbont. Maandag keurde de commissie interne markt en consumentenzaken van het Europees Parlement een voorstel hiertoe goed.
Is dat nou niet mooi?

zondag 8 maart 2009 @ 03:34:58 #263
207884 Heremeteit
alweer een poort
pi_66817374
Beter knal je die rotapen van mijn ontbijtbuffet af

En qua geweer moet je om een automatisch ding vragen, dan raak je misschien nog iets. Doe de groeten aan mijn vriendjes de tsetse vliegen en de mugjes als je daar bent, hopen dat ze ook een goed jachtseizoen hebben
pi_66818262
jagen is voor psychopaten
pi_66818638
quote:
Op zondag 8 maart 2009 02:57 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Ik wil niet heel bijdehand zijn, maar ik las in dit artikel van de Metro dat je ook zeehondjes kunt gaan knuppelen in Namibië
[..]

Is dat nou niet mooi?

jah....... da's ook harstikke stoer......die zijn er vast ook ''te veel''

...............

................

zeg nou zelf..... zijn toch maar pokkebeestjes of niet?

...................
  zondag 8 maart 2009 @ 09:42:18 #266
178923 Schunckelstar
schunckelstar
pi_66818649
jagers
blablablablablablablablablablablablablabla
  zondag 8 maart 2009 @ 09:53:28 #267
124676 RobertoCarlos
pi_66818730
Naar wie denkt TS trouwens dat het geld van de jacht gaat? Precies, naar de corrupte regime van die landen!
De gewone, arme, man zal dat geld echt niet krijgen....
  zondag 8 maart 2009 @ 09:55:13 #268
124676 RobertoCarlos
pi_66818754
En uit dezelfde link die je eerder gaf de bevestiging dat je de boel vernielt als je "verantwoord" gaat jagen:
quote:
Ironie
Trophy hunting is populatie-dynamisch niet hetzelfde als willekeurig dieren weghalen. Jagers zijn op zoek naar de beste trofee: de mooiste leeuwenmanen, de grootste slagtanden, de fraaiste hoorns. Deze selectieve jacht (technisch gezegd: phenotype-based selective harvest) heeft nadelige gevolgen voor de bejaagde diersoorten, stelden Britse en Canadese biologen vorig jaar in Nature (11 december 2003). De biologen analyseerden bergschapen in Alberta, Canada. Bij deze dieren hangt de jacht als een evolutionaire molensteen om hun nek. Dertig jaar trofeejacht heeft geleid tot rammen met een lager gewicht en kleinere hoorns. Terwijl juist zware rammen met grote hoorns een hoge sociale positie hebben en veel nakomelingen krijgen. Maar van die dieren belandt de kop het vaakst boven de schoorsteenmantel van jagers. Het is de ultieme evolutionaire ironie: juist de jacht op trofeeën leidt tot slechtere trofeeën.

[ Bericht 1% gewijzigd door RobertoCarlos op 08-03-2009 11:53:23 ]
  zondag 8 maart 2009 @ 09:57:57 #269
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_66818777
quote:
Op zondag 8 maart 2009 09:53 schreef RobertoCarlos het volgende:
Naar wie denkt TS trouwens dat het geld van de jacht gaat? Precies, naar de corrupte regime van die landen!
De gewone, arme, man zal dat geld echt niet krijgen....
Ik betwijfel of de TS, als westerse toerist-toerist, daar zo zwaar aan tilt .
Huilen dan.
  Moderator zondag 8 maart 2009 @ 12:04:41 #270
45833 crew  Fogel
pi_66820671
quote:
Op zondag 8 maart 2009 09:40 schreef FANN het volgende:

[..]

jah....... da's ook harstikke stoer......die zijn er vast ook ''te veel''

[ afbeelding ]

...............

[ afbeelding ]

................

[ afbeelding ]

zeg nou zelf..... zijn toch maar pokkebeestjes of niet?

[ afbeelding ]

...................
Er zijn er inderdaad teveel van en ja het zijn pokkebeesten want ze vreten veel vis. Dat ze er 'lief' uitzien wil niet zeggen dat ze ook lief zijn [voor het visbestand].
Als je zeehonden doodmaakt en opeet, heb je ook meer vis om te eten. Als je de zeehonden alleen maar om het bond doodmaakt is het wat anders dan ze voor voeding te gebruiken.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
  † In Memoriam † zondag 8 maart 2009 @ 13:05:32 #271
230491 Zith
pls tip
pi_66822452
Al die dieren hullies hier Ga terug naar F&F, dit is TRV en jachtvakanties behoren daartoe
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  zondag 8 maart 2009 @ 13:33:18 #272
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_66823487
quote:
Op zondag 8 maart 2009 13:05 schreef Zith het volgende:
Al die dieren hullies hier Ga terug naar F&F, dit is TRV en jachtvakanties behoren daartoe
Wat kom jij nou weer trollen? Het gaat toch om de discussie die TS wil voeren naar aanleiding van de vakantie die op de planning staat. Als ze een topic opent over een Afrikaans land waar oorlog is komen mensen toch ook met tegenargumenten?
Dit, dus.
  † In Memoriam † zondag 8 maart 2009 @ 13:53:08 #273
230491 Zith
pls tip
pi_66824315
quote:
Op zondag 8 maart 2009 13:33 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Wat kom jij nou weer trollen? Het gaat toch om de discussie die TS wil voeren naar aanleiding van de vakantie die op de planning staat. Als ze een topic opent over een Afrikaans land waar oorlog is komen mensen toch ook met tegenargumenten?
TS vraagt toch wel duidelijk om advies en ervaring van anderen? Niet om 'waarom zou ik ze niet doden'..
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  zondag 8 maart 2009 @ 13:58:01 #274
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_66824497
quote:
Op zondag 8 maart 2009 13:53 schreef Zith het volgende:

[..]

TS vraagt toch wel duidelijk om advies en ervaring van anderen? Niet om 'waarom zou ik ze niet doden'..
Je ziet toch dat ie pagina's lang aan een discussie meedoet?
Dit, dus.
  Moderator zondag 8 maart 2009 @ 16:59:21 #275
236264 crew  capricia
pi_66830326
Maar er is hier niemand die ervaring heeft met een paar daagjes jagen in Zuidelijke Afrika?
There is a name for it:
We call them Poor"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')