Karvan Cévitamquote:
Dat zijn twee verschillende dingen, einstein.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:49 schreef BasEnAad het volgende:
LImonade of ranja??????????????
Oja joh???quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zijn twee verschillende dingen, einstein.
Sate sausquote:
Balgehakt met poedersuiker.. Frikandel.quote:
geertje de communist? de dictator besluit dat het patat heet. en ondertussen wel 20 rechtzaken aan zijn broek en een verbod om engeland in te mogenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:58 schreef RoBro het volgende:
mensen die franse friet eten zijn een stelletje landverraders als geert aan de macht komt praten jullie wel anders haha
quote:Dat is niet slim![]()
Alsof ze in Engeland verstand van friet hebben.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:59 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
geertje de communist? de dictator besluit dat het patat heet. en ondertussen wel 20 rechtzaken aan zijn broek en een verbod om engeland in te mogen
maar ze haten wel de fransen dus de voorkeur french fries zullen ze niet hebben als ze uit patat konden kiezenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:00 schreef IBAZ het volgende:
[..]
Alsof ze in Engeland verstand van friet hebben.
En dus noemen ze het CHIPSquote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:01 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
maar ze haten wel de fransen dus de voorkeur french fries zullen ze niet hebben als ze uit patat konden kiezen
stomme belgquote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:02 schreef Nebeorx het volgende:
Ik ben een stomme Belg en galde u uit Brussel:
Patat= heerlijk om te eten
Friet= gejat door de franse in de 80 jarige oorlog ( of zoiets)![]()
kanker maar op aangezien dit een nederlands forum is geert lust je rauwquote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:02 schreef Nebeorx het volgende:
Ik ben Belg en rapporteer u uit Brussel:
Patat= dialect voor aardappel
Friet= gefrituurde aardappelreepjes
Eén van de weinige goede beslissingen van Brussel.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:02 schreef Nebeorx het volgende:
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:02 schreef Nebeorx het volgende:
met een friteuse maak je van patatten, fritesquote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:06 schreef RoBro het volgende:
[..]
met een friteuse maak je inderdaad patat
van patatten maak je fritesquote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:08 schreef IBAZ het volgende:
[..]
met een friteuse maak je van patatten, frites
Ja Friet met mayonaise, geen remia prutssaus.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:08 schreef IBAZ het volgende:
[..]
met een friteuse maak je van patatten, frites
wij zijn geen paupersquote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:15 schreef Twerk het volgende:
Niet voor niets zingen de grootste carnavalspaupers over friet.
Klopt:quote:
Belgen en Limburgers altijd met hun valse beschuldigingenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:17 schreef KutKat het volgende:
[..]
Klopt:
PATAT : FRAUDEURS.
FRIET : EERLIJKE MENSEN.
leipe topboyquote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:20 schreef Twerk het volgende:
Voor de energieke 50-er “Marijn van Duin” zat een finaleplaats bij X-Factor er helaas niet in. Toch is zijn single “Friet met worst en mayonaise..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
daarom flopte zijn single ookquote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:21 schreef WurM het volgende:
Patat eet je niet met worst, maar met een kipcorn of een frikandel.
Je spreekt jezelf tegen. Patatzeggers zijn fraudeurs en dat zijn geen Limburgers of Belgen.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:20 schreef WurM het volgende:
[..]
Belgen en Limburgers altijd met hun valse beschuldigingen
Logica blijft moeilijk voor vrouwen.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:22 schreef KutKat het volgende:
[..]
Je spreekt jezelf tegen. Patatzeggers zijn fraudeurs en dat zijn geen Limburgers of Belgen.
# TODO: Slapen, solliciteren, programmeren, Quake Live proberen, maar nu eerst masturberen...quote:
Whehehe jij misinterpreteerde mijn uitermate goed leesbare en doch respectabele maar ook geniale en slim geformuleerde zin.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:22 schreef KutKat het volgende:
[..]
Je spreekt jezelf tegen. Patatzeggers zijn fraudeurs en dat zijn geen Limburgers of Belgen.
Toch deed ik er minder lang over om hem door te prikken.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:25 schreef Siniti het volgende:
[..]
Whehehe jij misinterpreteerde mijn uitermate goed leesbare en doch respectabele maar ook geniale en slim geformuleerde zin.
Check mijn geheime maar ubervette twitter dan nietquote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:24 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
# TODO: Slapen, solliciteren, programmeren, Quake Live proberen, maar nu eerst masturberen...3:53 PM Mar 2nd from web
dat wilde ik niet weten![]()
waarom heb jij het nu over prikken terwijl ik het over de door jouw slecht geformuleerde interpretatie van mijn goed geformuleerde stelling heb jij FRAUDEUR!!!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:27 schreef KutKat het volgende:
[..]
Toch deed ik er minder lang over om hem door te prikken.
Boos ding. Ik prik waar ik wil. En ik heb gelijk.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:28 schreef Siniti het volgende:
[..]
waarom heb jij het nu over prikken terwijl ik het over de door jouw slecht geformuleerde interpretatie van mijn goed geformuleerde stelling heb jij FRAUDEUR!!!
Jij hebt helemaal niet gelijk en ik heb jouw geen toestemming gegeven om ergens in mijn richting toe te prikken en dus heb ik jouw ge gerapporteerd aan de admins en ik hoop dat jij een ban krijgtquote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:31 schreef KutKat het volgende:
[..]
Boos ding. Ik prik waar ik wil. En ik heb gelijk.
Was jij op het (kleuter)schoolspeelplein ook al zo??quote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:32 schreef Siniti het volgende:
[..]
Jij hebt helemaal niet gelijk en ik heb jouw geen toestemming gegeven om ergens in mijn richting toe te prikken en dus heb ik jouw ge gerapporteerd aan de admins en ik hoop dat jij een ban krijgt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HEY WAAROM PRETENDEER JIJ DAT JIJ SLIMMER BENT DAN MIJ OMDAT JIJ DENKT DAT IK OP DE KLEUTERSPEELSCHOOL ZIT IK ZAL AL OP DE UNIVERSITEIT HOORquote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:34 schreef IBAZ het volgende:
[..]
Was jij op het (kleuter)schoolspeelplein ook al zo??
Ik ben inderdaad ook bang dat hij het echt meent. Laat maar zitten.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:34 schreef IBAZ het volgende:
[..]
Was jij op het (kleuter)schoolspeelplein ook al zo??
EN MEISJES?quote:
Dan mij..........en dan op de uni?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:35 schreef Siniti het volgende:
[..]
HEY WAAROM PRETENDEER JIJ DAT JIJ SLIMMER BENT DAN MIJ OMDAT JIJ DENKT DAT IK OP DE KLEUTERSPEELSCHOOL ZIT IK ZAL AL OP DE UNIVERSITEIT HOOR![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:36 schreef KutKat het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad ook bang dat hij het echt meent. Laat maar zitten.
IK ZAL AL, klinkt bijna als HALAL ..quote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:35 schreef Siniti het volgende:
[..]
HEY WAAROM PRETENDEER JIJ DAT JIJ SLIMMER BENT DAN MIJ OMDAT JIJ DENKT DAT IK OP DE KLEUTERSPEELSCHOOL ZIT IK ZAL AL OP DE UNIVERSITEIT HOOR![]()
![]()
![]()
![]()
Op de universiteiten zitten wel meer mensen die de taal bijzonder matig beheersen.quote:
Oke,quote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:41 schreef Siniti het volgende:
[..]
HEY WIJ ZIJN HIER NIET OP EEN GRAMMATICA FORUM HOOR
Je bedoelt de riolen?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:44 schreef Siniti het volgende:
[..]
Patat, friet is voor de mensen die onder de rivieren leven.
Dat klopt, dat geldt voor jou ook. Jij bent niet perse een riool.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:47 schreef Siniti het volgende:
[..]
Nee, de rivieren! Dat er poep in zit betekent niet dat het riolen zijn!!!
Nee, maar er zit wel poep in mij wheehehehehe en jouw ook whehehehequote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:50 schreef IBAZ het volgende:
[..]
Dat klopt, dat geldt voor jou ook. Jij bent niet perse een riool.
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:58 schreef KutKat het volgende:
Frietje stoof.
Patat met sudderlappen.
Kies zelf maar.
Wat een leuke woordkeuze. Minstens origineel te noemen.quote:
Dank je, ik heb er mijn best op gedaan.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:54 schreef KutKat het volgende:
[..]
Wat een leuke woordkeuze. Minstens origineel te noemen.
En veel verder kwam je niet, héquote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:55 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dank je, ik heb er mijn best op gedaan.
Nou, ik had natuurlijk een heel betoog kunnen houden waarom ik niet boos was, maar dat leek mij een beetje overbodig!quote:
Ja maar dat waren posts die lieten zien hoe cool ik wel niet was omdat ik met caps postte en dan ben je cool weet jequote:
Nee mijnheer, kijk maar eens naar deze !!!!!WETENSCHAPPELIJKE!!!!! bron waarin staat beschreven wat capslock nou precies inhoudt!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 02:03 schreef IBAZ het volgende:
En onevenwichtig en labiel, dat weet iedereen, zeker alle vrouwen zijn daarvan op de hoogte.
Je faalt zo hard met je tags dat de rest van je post niet serieus te nemen is.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 02:04 schreef Siniti het volgende:
[..]
Nee mijnheer, kijk maar eens naar deze [b!!!!!]WETENSCHAPPELIJKE!!!!![/b] bron waarin staat beschreven wat capslock nou precies inhoudt!
http://encyclopediadramatica.com/CAPSLOCK
Ik heb hem net ge-editquote:Op vrijdag 6 maart 2009 02:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je faalt zo hard met je tags dat de rest van je post niet serieus te nemen is.
HEY IK BEN NOOIT AGRESSIEF JIJ BENT DEGENE DIE MIJ AANVALT LAMLUL GODVERDOMME HOUD JE SMOEL DICHT IDIOOT HOE DURF JIJ MIJ ZO ERG TE BELEDIGENquote:Op vrijdag 6 maart 2009 02:07 schreef IBAZ het volgende:
Ik heb je URL (nog) niet gelezen, maar zie in deze post al wederom zoveel agressie, laat je helpen man.
Ja met caps ben ik echt dé bink op het internetquote:Op vrijdag 6 maart 2009 02:13 schreef IBAZ het volgende:
Zo zie je hoe cool die CAPS van je zijn. Wordt erg gewaardeerd.
Neej ik ga ener film kijkenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 02:15 schreef KutKat het volgende:
Siniti, ga slapen, misschien hept dat een beetje.
1.Siniti gaat naar bed en rukt zich af op kutkat.quote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 02:22 schreef Rots het volgende:
Nee hij gaat een film kijken ofzeu.![]()
aan de binnenkant van zijn ogen, zittende op de WC.
Wat een kuttopic dan zeg.
Ja
![]()
slowchat is al een topic voorquote:Op vrijdag 6 maart 2009 02:22 schreef Rots het volgende:
Nee hij gaat een film kijken ofzeu.![]()
Wat een kuttopic dan zeg.
![]()
1 whehehe ik ging heul niet naar bed ik heb een filmpje gekekenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 02:21 schreef IBAZ het volgende:
[..]
1.Siniti gaat naar bed en rukt zich af op kutkat.
2.Het is friet
3.Het heeft een slowchat potential.
4.Misschien komt kutkat nog terug.
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 04:22 schreef Siniti het volgende:
[..]
1 whehehe ik ging heul niet naar bed ik heb een filmpje gekekenik heb me wel gerukt, maar dan op katesplayground
2 et is patat noob
3 klopt
4 misschien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |