Karvan Cévitamquote:
Dat zijn twee verschillende dingen, einstein.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:49 schreef BasEnAad het volgende:
LImonade of ranja??????????????
Oja joh???quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zijn twee verschillende dingen, einstein.
Sate sausquote:
Balgehakt met poedersuiker.. Frikandel.quote:
geertje de communist? de dictator besluit dat het patat heet. en ondertussen wel 20 rechtzaken aan zijn broek en een verbod om engeland in te mogenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:58 schreef RoBro het volgende:
mensen die franse friet eten zijn een stelletje landverraders als geert aan de macht komt praten jullie wel anders haha
quote:Dat is niet slim![]()
Alsof ze in Engeland verstand van friet hebben.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:59 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
geertje de communist? de dictator besluit dat het patat heet. en ondertussen wel 20 rechtzaken aan zijn broek en een verbod om engeland in te mogen
maar ze haten wel de fransen dus de voorkeur french fries zullen ze niet hebben als ze uit patat konden kiezenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:00 schreef IBAZ het volgende:
[..]
Alsof ze in Engeland verstand van friet hebben.
En dus noemen ze het CHIPSquote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:01 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
maar ze haten wel de fransen dus de voorkeur french fries zullen ze niet hebben als ze uit patat konden kiezen
stomme belgquote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:02 schreef Nebeorx het volgende:
Ik ben een stomme Belg en galde u uit Brussel:
Patat= heerlijk om te eten
Friet= gejat door de franse in de 80 jarige oorlog ( of zoiets)![]()
kanker maar op aangezien dit een nederlands forum is geert lust je rauwquote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:02 schreef Nebeorx het volgende:
Ik ben Belg en rapporteer u uit Brussel:
Patat= dialect voor aardappel
Friet= gefrituurde aardappelreepjes
Eén van de weinige goede beslissingen van Brussel.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:02 schreef Nebeorx het volgende:
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:02 schreef Nebeorx het volgende:
met een friteuse maak je van patatten, fritesquote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:06 schreef RoBro het volgende:
[..]
met een friteuse maak je inderdaad patat
van patatten maak je fritesquote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:08 schreef IBAZ het volgende:
[..]
met een friteuse maak je van patatten, frites
Ja Friet met mayonaise, geen remia prutssaus.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:08 schreef IBAZ het volgende:
[..]
met een friteuse maak je van patatten, frites
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |