Omdat ik me afvraag, en ik zal het even duidelijk maken, WTF?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:49 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
vanwaar de twijfel?![]()
ik vond hem best duidelijk hoor
moment, ik maak even de 2de priester-postquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:50 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Omdat ik me afvraag, en ik zal het even duidelijk maken, WTF?
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:50 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Omdat ik me afvraag, en ik zal het even duidelijk maken, WTF?
Boeit ook geen flikker, gewoon steekwoorden eruit halen en profielen bij langs gaan.quote:
Ik verklaar jou weer levend, maar nu met een kekke rolquote:
Onschuldig? fout?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:56 schreef Harajuku. het volgende:
Dus eerst krijgen wij een onschuldige dode, door jullie fout, en nu óók nog een extra mafia?
Ik stuurde een dag van te voren Susi al in als mijn kill. Susi zou gewoon door mij zijn afgemaakt totdat ze op Lekiamh stemde en ik het daardoor veranderde naar ajf, ja. Onschuldig, dus.quote:
ah ok; kekke vocals btwquote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:02 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik stuurde een dag van te voren Susi al in als mijn kill. Susi zou gewoon door mij zijn afgemaakt totdat ze op Lekiamh stemde en ik het daardoor veranderde naar ajf, ja. Onschuldig, dus.
Ik heb daarna zelfs nog gezegd waarom Susi niet meer, ^dus, dus uuuuugghhhhh
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:58 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik verklaar jou weer levend, maar nu met een kekke rol
Mwoah, hoe zou dat komenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:48 schreef Harajuku. het volgende:
Beach leek vanaf het very begin al aardig anti Hara ja, dat wel
Ha die Timmmmm. Hoe is het?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 08:40 schreef timmmmm het volgende:
Tevens hoi, tvp en schopje!
Ik heb een vriend verdommequote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:36 schreef Syb-rund. het volgende:
[ afbeelding ]
Etcetera was na een kort avondje hevig stappen zonder een neukertje thuisgekomen.
Best puick. 31 maart is de laatste dag in mijn gesticht, dus daarna kan ik jullie weer vaker komen vervelen. Het is wel behoorlijk hard werken daar, maar het helpt wel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |