abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 7 maart 2009 @ 09:13:53 #26
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_66791644
Ik gebruik die uit blik nog wel een met gourmetten, hebben niet zo lang nodig dan verse.
Ach, ze zijn best te eten.
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
pi_66791670
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 12:58 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Pizzaria's die zulke champions op hun pizza's gooien bezoek ik ook maar 1* en daarna nooit meer.
Eens

Champignons uit een potje.. *ril*
pi_66792025
Ze zijn best te eten, je moet alleen niet denken dat het naar champignons smaakt.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_66816686
Eigenlijk zelden gehad, ik ken de smaak niet eens meer. Wel, lang gelden, als scholier een bijbaantje gehad in een fabriek die die dingen in blik stopte. Ik moest de o.m. de zandpootjes verwijderen. Ze hadden allemaal niet de mooie regelmatige vorm die we kennen van de blauwe doosjes, maar ze waren raar groot en gevormd alsof het wilde paddenstoelen waren. Toen ik later kratten verse aanvoer moest stapelen kon ik me daarna bij wijze van spreken gaan douchen aangezien er overal een dikke laag doorzichtig slijm opzat. Nooit begrepen wat dat nou eigenlijk was en hoe dat slijm daar kwam.
Uit recalcitrantie liet ik overigens wel eens een pleister met de champi's meevaren die dan zogenaamd per ongeluk van mijn vinger was gekomen. Ik neem aan dat die er verder in het proces wel uitgefilterd werd. Maar ik heb ze dus niet meer gegeten aangezien ik weinig dingen zo lekker vind als goed aangebakken paddenstoelen klaargemaakt op hoog vuur en met weinig vet.
anonieme razernist
  zondag 8 maart 2009 @ 12:10:50 #30
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_66820825
Persoonlijk vind ik gedroogde paddestoelen vaak veel meer smaak hebben dan verse, waarom ook dat mag zijn. Gedroogde morieljes weken in wat sherry, en dan verwerken in een saus, goddelijk.
Verse champigons kosten geen drol, dus waarom uit blik?
Wecken van paddestoelen vind ik ook niets, gedroogd is veel beter.
Heb altijd een voorraad gedroogde paddestoelen staan.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zondag 8 maart 2009 @ 14:43:52 #31
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_66826154
quote:
Op zondag 8 maart 2009 02:26 schreef NoCigar het volgende:
Eigenlijk zelden gehad, ik ken de smaak niet eens meer. Wel, lang gelden, als scholier een bijbaantje gehad in een fabriek die die dingen in blik stopte. Ik moest de o.m. de zandpootjes verwijderen. Ze hadden allemaal niet de mooie regelmatige vorm die we kennen van de blauwe doosjes, maar ze waren raar groot en gevormd alsof het wilde paddenstoelen waren. Toen ik later kratten verse aanvoer moest stapelen kon ik me daarna bij wijze van spreken gaan douchen aangezien er overal een dikke laag doorzichtig slijm opzat. Nooit begrepen wat dat nou eigenlijk was en hoe dat slijm daar kwam.
Uit recalcitrantie liet ik overigens wel eens een pleister met de champi's meevaren die dan zogenaamd per ongeluk van mijn vinger was gekomen. Ik neem aan dat die er verder in het proces wel uitgefilterd werd. Maar ik heb ze dus niet meer gegeten aangezien ik weinig dingen zo lekker vind als goed aangebakken paddenstoelen klaargemaakt op hoog vuur en met weinig vet.
Jij gooit als je achter de bar staat uit verzet ook een snotrochel in een glas wijn? Waarom zou je in godsnaam een plijster tussen champignons gooien
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
  zondag 8 maart 2009 @ 15:01:43 #32
92521 Nordic_Blue
van gogh los
pi_66826729
quote:
Op zondag 8 maart 2009 12:10 schreef Pietverdriet het volgende:
Persoonlijk vind ik gedroogde paddestoelen vaak veel meer smaak hebben dan verse, waarom ook dat mag zijn. Gedroogde morieljes weken in wat sherry, en dan verwerken in een saus, goddelijk.
En waar zijn gedroogde paddestoelen te koop?
pi_66826797
Een bakje champignons bij de Lidl kost iets van 80 cent. Dat is toch wel te doen?
pi_66827669
quote:
Op zondag 8 maart 2009 15:01 schreef Nordic_Blue het volgende:

[..]

Ik haal ze bij de natuurwinkel.
pi_66828606
quote:
Op zondag 8 maart 2009 12:10 schreef Pietverdriet het volgende:
De Chinese supermarkt hier heeft tientallen soorten gedroogde paddestoelen. Alleen: er staat alleen in het Chinees op wat voor paddestoelen het zijn, dus ik ben wat huiverig om ze te kopen. Maar gedroogd hebben ze echt wel meer smaak idd. Ik hou van die aardse smaak.
pi_66828799
Champignons uit een pot zijn trouwens snotterig. Ik koop bij de Turk altijd een bak champignons voor 99 cent. Da's niet duur toch?
pi_66831511
quote:
Op zondag 8 maart 2009 14:43 schreef honda1990 het volgende:

[..]

Jij gooit als je achter de bar staat uit verzet ook een snotrochel in een glas wijn?
Ja dat doe ik. En pleister schrijf je met korte ij.
anonieme razernist
  zondag 8 maart 2009 @ 18:24:55 #38
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_66833107
quote:
Op zondag 8 maart 2009 15:01 schreef Nordic_Blue het volgende:

[..]

In Duitsland bij iedere grotere supermarkt, en in de aanbieding bij de discounters in de actie. In Nederland eerder bij de natuurwinkel denk ik.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  maandag 9 maart 2009 @ 20:03:56 #39
92521 Nordic_Blue
van gogh los
pi_66871680
Natuurwinkels kom ik nooit, maar chinese supermarkt gaat zeker lukken!
pi_66904233
Ik vind zowel verse champignongs als uit een potje lekker. Verse champignons vind ik heerlijk bij roerbakgerechten etc. Wij maken alleen af en toe ook zelf pizza. En daarop vind ik champignons uit een potje veel lekkerder. Ze hebben na het bakken nog veel meer smaak ( vind ik dan). Ik zou die champignonnetjes uit een potje alleen niet snel gebruiken voor roerbakken etc. Daarvoor vind ik verse veel lekkerder
  woensdag 11 maart 2009 @ 02:41:10 #41
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_66922626
Champignons zijn maar een euro . Door de saus kunnen ze uit pot best, vind ik. Maar niet los op t bord
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')