omdat niet iedereen miljonair is.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:32 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Hoezo moet eten zo goedkoop mogelijk zijn
Klinkt niet lekker, dus ik denk dat ik ze dan maar laat staan.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:36 schreef maffemuts het volgende:
ze zijn rubberachtig en niet puur van smaak, maar bij gebrek aan beter kan het.
woon naast de markt, maar kam er niet altijd heen. Of het komt niewt uit met de dagen dat ik thuis eetquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:38 schreef NanKing het volgende:
Koop dan champignons op de markt is een stuk goedkoper dan in de supermarkt of bij de groentenboer en een stuk lekker dan die vieze dingen uit een potje
quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:39 schreef RijstNatie het volgende:
ik vind champignons uit een potje lekkerder, ze hebben meestal meer een neutrale smaak.
Als je zo goedkoop mogelijk wil eten moet je toch echt bezig gaan met plannen. Aanbiedingen bij diverse supermarkten afgaan en 1 keer per week op de markt bepaalde dingen als champignons, paprika's etc. kopen. Het is niet dat je het gelijk dezelfde dag op moet eten ofzo..quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:39 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
woon naast de markt, maar kam er niet altijd heen. Of het komt niewt uit met de dagen dat ik thuis eet
Ik noem ze gewoon in die toestand snotjes die in de vorm van champions gemaakt zijn.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:20 schreef travelman het volgende:
die dingen (ik noem ze geen champignons) zijn ranzig!!!
Eensquote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:58 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Pizzaria's die zulke champions op hun pizza's gooien bezoek ik ook maar 1* en daarna nooit meer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |