quote:PRIO 1 OD502 VC901 CP901 VD901 IM901 AG902 Moezelweg/Vopak T.T.E. 75 Europoort Rotterdam HV Gevaarlijkestof (Middel Hulpv.: ja) (Grote Hulpverl.: ja) (Zeer Gr Vak: 5990734
Onze kant opquote:
Condensaat is niets meer dan de staat waarin het verkeerd.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:18 schreef Mister_T het volgende:
Gaat het nu om Condensaat of om Nafta?
Of is dat hetzelfde?
Ahh op die manier...quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:28 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Condensaat is niets meer dan de staat waarin het verkeerd.
Net zoals stoom van water kan condenseren.
Mocht het echt om Nafta gaan-> Hoog explosief. Nog explosiever dan kerosine. (schonere vorm)
Onze kant op, je woonde toch in Dordrecht of vergis ik mij?quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Onze kant op
ik heb nog niks gehoord dus ik sluit geen deuren en ramen
Uhuh.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:31 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Onze kant op, je woonde toch in Dordrecht of vergis ik mij?
pas maar op. 1 natte wind en het ís naast de deur.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:34 schreef Five_Horizons het volgende:
Da's hier naast de deur, zo'n beetje
quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:33 schreef Mutant01 het volgende:
Heeft Yvonne weer een scheet gelaten..
We zijn het hier gewend dat het nooit gevaarlijk voor de volksgezondheid isquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:38 schreef Mutant01 het volgende:
Gaat het luchtalarm niet af als het daadwerkelijk giftig is?
Maar dat is relatiefquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:40 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
We zijn het hier gewend dat het nooit gevaarlijk voor de volksgezondheid is
Zo kinderachtig maar toch moest ik best hard lachenquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:33 schreef Mutant01 het volgende:
Heeft Yvonne weer een scheet gelaten..
Al spoelt het door je straat heen... "De brandweer heeft verklaard dat er geen gevaar is geweest voor de volksgezondheid"quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:40 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Komen er niet abnormaal veel kinderen met 3 hoofden ter wereld in die buurt?quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:40 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
En op welk deuntje kan ik dit versje meegalmen?quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:42 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Al spoelt het door je straat heen... "De brandweer heeft verklaard dat er geen gevaar is geweest voor de volksgezondheid"
Daar in de wind, daar in de wind
Daar hoest een rijnmond kind.
Kom hier Rosa, je medicijnen, je medicijnen.
Kom hier Rosa, je hoest al net als je Pa
Niet nader te noemen, helaas. En dit is mijn laatste post in dit topic.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |